МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 7. 1. Світове господарство у міжвоєнний періодРозділ VІІ (ЗМ 7). Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Літературні джерела Основні напрямки економічної думки в Україні Господарство України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.”. План семінарського заняття по темах (друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.)” 1. Особливості промислового розвитку України у ХІХ ст. 2. Основні положення та економічні наслідки реформи 1861 р. 3. Столипінська аграрна реформа в українських землях. 4. Промислове піднесення в Україні на передодні першої світової війни. 5. Господарство України в 1914 - 1920 рр. 6. Економіка західноукраїнських земель. Колоніальний характер галузевої структури західноукраїнської промисловості. 7. Школа класичної політичної економії – В. Каразин, Т. Степанов, Й. Ланг, І. Вернадський, А. Антонович. 8. Революційно-демократична течія Кирилло - Мефодіївське товариство. 9. Ліберально-дворянська течія – А. О. Скальковський, Д. П. Журавський, Д. М. Струков. 10. Економічні погляди М. П. Драгоманова. 11. Вплив на економічну думку в Україні наукової діяльності – М. Зібера, С. Подолинського, М. Туган-Барановського, Є. Слуцького Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Революційно-демократична течія Кирилло – Мефодіївське товариство. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекта)
1. Економічні погляди М. П. Драгоманова. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72 с.296, 74, 81]
Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.) План 1 Економічні зміни в господарстві воюючих країн. 2. Характерні риси розвитку господарств країн світу у 20-і рр. План Ч. Дауеса. 3. Світова економічна криза 1920 - 1933 рр. Американський та німецький шляхи виходу з кризи.
Економічні наслідки першої світової війни для США, Англії, Франції, Німеччини. Економічний зміст Версальської системи. Плани Дауеса та Юнга, їх суть і мета. Світова економічна криза 1929 - 1933 рр. Її наслідки для США та шляхи виходу з неї (“Новий курс” Ф. Д. Рузвельта). Початок державного регулювання економіки і теоретичне обгрунтування можливості макроекономічного регулювання. ”Кейнсіанська революція” в економічній науці. Особливості кризи в Німеччині, Англії, Франції. Становище провідних країн у світовому господарстві напередодні другої світової війни. Економічні причини війни. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекта) 1. Економічні зміни в господарстві воюючих країн. 2. Особливості кризи в Німеччині, Англії, Франції. 3. Причини Другої світової війни. Читайте також:
|
||||||||
|