МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. 2. Основні напрямки економічної думки в УкраїніЛітературні джерела Тема 6. 1. Господарство України у другій половині ХІХ – на початку ХХ т. Та основні напрямки економічної думки в Україні Розділ VІ (ЗМ 6). Особливості розвитку ринкового господарства Літературні джерела Економічна думка в період монополістичної конкуренції План семінарського заняття по темі (друга половина ХІХ ст. - початок ХХ ст.)” 1. Виникнення та сутність маржиналізму (А. Маршалл, А. Пігу, В. Парето, Л. Вальрас). 2. “Податкова держава“ Й. Шумпетера. 3. Американський маржиналізм. Дж. Б. Кларк. (Кларк Д. Б. Распределение багатства. – М., 1992. – С. 22 - 90, 100 – 137, 365 - 370). Завдання до індивідуальної роботи студентів під керівництвом викладача (у вигляді розширеного конспекта) 1. Американський маржиналізм. Дж. Б. Кларк. (Кларк Д. Б. Распределение багатства. – М., 1992. – С. 22 - 90, 100 – 137, 365 - 370). Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекту) 1. Альфред Маршалл – творець економікс. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71, 72 с.264, 74, 81] (друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.)
План 1. Особливості промислового розвитку України у ХІХ ст. 2. Столипінська аграрна реформа в українських землях. 3. Промислове піднесення в Україні на передодні першої світової війни.
Початок промислового перевороту на Україні та його особливості. Передумови промислового піднесення 70 - 90-х років ХІХ ст. Розвиток металургії, вугільної та залізорудної промисловості. Будівництво залізниць. Створеня монополістичних об’єднань і акціонерних товариств. Роль іноземного капіталу. Основні положення та економічні наслідки реформи 1861 р. Розшарування селянства. Капіталістична еволюція поміщицьких та селянських господарств. Штучне аграрне перенаселення. Столипінська аграрна реформа. Посилення спеціалізації й товарності сільгоспвиробництва. Зародження кооперативного руху. Економіка західноукраїнських земель. Колоніальний характер галузевої структури західноукраїнської промисловості. Промисловість та сільське господарство українських земель напередодні першої світової війни. Наслідки війни для господарства України. Перелік питань до самостійної роботи студентів (самостійна робота у вигляді конспекту) 1. Основні положення та економічні наслідки реформи 1861 р. 2. Господарство України в 1914 - 1920 рр. 3. Економіка західноукраїнських земель. Колоніальний характер галузевої структури західноукраїнської промисловості. [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 58, 60, 71 с.186, 72 с.279, 74, 81]
(друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.) План 1. Школа класичної політичної економії – В. Каразин, Т. Степанов, Й. Ланг, І. Вернадський, А. Антонович. 2. Революційно-демократична течія Кирилло - Мефодіївське товариство. 3. Ліберально-дворянська течія – А. О. Скальковський, Д. П. Журавський, Д. М. Струков. 4. Економічні погляди М. П. Драгоманова. 5. Вплив на економічну думку в Україні наукової діяльності – М. Зібера, С. Подолинського, М. Туган-Барановського, Є. Слуцького.
Багатогранність економічної думки в Україні у ХІХ – на початку ХХ ст. Школа класичної політичної економії В. Каразин, Т. Степанов, Й. Ланг, І. Вернадський, А. Антонович. Революційно-демократична течія Кирило- Мефодіївське товариство. Ліберально-дворянська течія – А. О. Скальковський, Д. П. Журавський, Д. М. Струков. Ліберально-буржуазний рух М. П. Драгоманов. Вплив на економічну думку в Україні наукової діяльності – М. Зібера, С. Подолинського, М. Туган-Барановського, Є. Слуцького. Читайте також:
|
||||||||
|