МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Літературні джерелаПлан семінарського заняття по темах Тема 6. 2. Основні напрямки економічної думки в Україні (друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.). Тема 6. 1. Господарство України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Друга половина ХІХ ст. – початок ХХ ст.). Та основні напрямки економічної думки в Україні Розділ VІ (ЗМ 6). Особливості розвитку ринкового господарства
Початок промислового перевороту на Україні та його особливості. Передумови промислового піднесення 70 - 90-х років ХІХ ст. Розвиток металургії, вугільної та залізорудної промисловості. Будівництво залізниць. Створеня монополістичних об’єднань і акціонерних товариств. Роль іноземного капіталу. Основні положення та економічні наслідки реформи 1861 р. Розшарування селянства. Капіталістична еволюція поміщицьких та селянських господарств. Штучне аграрне перенаселення. Столипінська аграрна реформа. Посилення спеціалізації й товарності сільгоспвиробництва. Зародження кооперативного руху. Економіка західноукраїнських земель. Колоніальний характер галузевої структури західноукраїнської промисловості. Промисловість та сільське господарство українських земель напередодні першої світової війни. Наслідки війни для господарства України. Багатогранність економічної думки в Україні у ХІХ – на початку ХХ ст. Школа класичної політичної економії В. Каразин, Т. Степанов, Й. Ланг, І. Вернадський, А. Антонович. Революційно-демократична течія Кирило- Мефодіївське товариство. Ліберально-дворянська течія – А. О. Скальковський, Д. П. Журавський, Д. М. Струков. Ліберально-буржуазний рух М. П. Драгоманов. Вплив на економічну думку в Україні наукової діяльності – М. Зібера, С. Подолинського, М. Туган-Барановського, Є. Слуцького. 1. Особливості промислового розвитку України у ХІХ ст. 2. Основні положення та економічні наслідки реформи 1861 р. 3. Столипінська аграрна реформа в українських землях. 4. Промислове піднесення в Україні на передодні першої світової війни. 5. Господарство України в 1914 - 1920 рр. 6. Економіка західноукраїнських земель. Колоніальний характер галузевої структури західноукраїнської промисловості. 7. Школа класичної політичної економії – В. Каразин, Т. Степанов, Й. Ланг, І. Вернадський, А. Антонович. 8. Революційно-демократична течія Кирилло - Мефодіївське товариство. 9. Ліберально-дворянська течія – А. О. Скальковський, Д. П. Журавський, Д. М. Струков. 10. Економічні погляди М. П. Драгоманова. 11. Вплив на економічну думку в Україні наукової діяльності – М. Зібера, С. Подолинського, М. Туган-Барановського, Є. Слуцького [16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]
Тестові завдання для самоконтролю Завдання № 1. Юридичне оформлення кріпосного права на Україні відбулося: а) 1711 р.; в) 1783 р.; б) 1775 р.; г) 1785 р.;
Завдання № 2. Який тип мануфактур переважав у XVІІ - XVІІІ ст. на Україні: а) централізований; в) змішаний; б) сільське ремесло; г) розсіяний;
Завдання № 3. У яких галузях господарства розпочинається перший етап промислового перевороту в Україні: а) вугільній; г) транспорті; є) суконній; б) металургійній; д) будівництві; ж) олійній; в) хімічній; е) цукровій; з) борошномельній.
Завдання № 4. Визначте фактори, які зумовили промислове піднесення в Україні у другій половині XІX ст.: а) кріпосне право; б) аграрні реформи; в) завершення промислового перевороту; г) грошова реформа; д) сировинні запаси; е) абсолютизм; є) підприємництво;
Завдання № 5. Провідними галузями господарства України напередодні Першої світової війни були: а) cільське господарство; б) легка промисловість; в) важка промисловість; г) металургія; д) гірничодобувна промисловість; е) сукновиробництво; є) транспорт.
Завдання № 6. Знайдіть відповідність між прізвищами вчених і школами (теоріями), які ці вчені репрезентували: 1. М. Туган-Барановський; а) праксеологія; 2. С. Подолинський; б) статистика; 3. Є. Слуцький; в) психологічна школа; 4. Д. Журавський; г) інвестиційна теорія циклів;
Завдання № 7. Знайдіть відповідність: 1. М. Левитський; а) автор однієї з перших наукових праць з політекономії російською мовою; 2. Т. Степанов; б) популяризатор економічного вчення К. Маркса; 3. М. Зібер в) автор “Артільного договору”; 4. М. Драгоманов; г) теорія збалансованого бюджету споживача; 5. Є. Слуцький д) фундатор “Старої громади”; е) засновник київської психологічної школи.
Читайте також:
|
||||||||
|