Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Літературні джерела

[16, 17, 34, 35, 37, 46, 49, 52, 60, 71, 72, 74, 81]

 

Тестові завдання для самоконтролю

Завдання № 1. Кріпосне право в Україні було відмінено у:

а) 1848 р.; в) 1867 р.;

б) 1861 р.; г) 1906 р.

 

Завдання № 2. Столипінська аграрна реформа передбачала:

а) збереження общинної власності; в) капіталізацію с/г;

б) руйнування общини; г) переселення селянства.

 

Завдання № 3. “Воєнний комунізм“ – це ?

 

Завдання № 4. Який уряд найбільше піклувався розвитком народного господарства:

а) Генеральний секретаріат; в) уряд Директорії;

б) Гетьманський уряд;

 

Завдання № 5. Продрозкладка – це ?

 

Завдання № 6. Визначіть причини впровадження НЕПу (письмово) - ?

 

Завдання № 7. НЕП було прийнято на :

а) X зї’зд РКП(б);

б) XV зї’зд ВКП(б) ;

 

Завдання № 8. НЕП в Україні передбачала:

а) націоналізацію промисловості і сільського господарства;

б) денаціоналізацію економіки;

в) формування приватного капіталу;

г) державне регулювання економіки;

д) формування трестів, концесій, кооперації;

е) “воєнний комунізм”;

є) розвиток всіх форм торгівлі;

ж) натуральний обмін між містом і селом;

з) соціальні реформи.

 

Завдання № 9. Назвіть кооперативні обєднання в Україні періоду НЕПу (письмово) - ?

Завдання № 10. ГОЕЛРО – це (письмово) ?

 

Завдання № 11. Які грошові одиниці було введено в обіг у 1921р.:

а) імперіали; в) карбованці;

б) рублі; г) червінці.

 

Завдання № 12. В який період реалізовувався перший п’ятирічний план:

а) 1921 – 1925 рр.; в) 1928 – 1932 рр.;

б) 1923 – 1928 рр.; г) 1927 – 1931 рр.

 

Завдання № 13. Назвіть найбільші новобудови в Україні періоду індустріалізації (письмово) - ?

 

Завдання № 14. Визначіть причини і наслідки голодомору 1932-1933 рр. (письмово).

 

Завдання № 15. “Державний соціалізм“ 30-х років XX ст. передбачав:

а) інтенсифікацію економічного розвитку; е) екстенсивний розвиток екон.;

б) приватну власність; є) загальнодержавну власність;

в) економічні стимули праці; ж) позаекономічний примус.

г) автократію в управлінні економікою;

д) ліберальне управління господарством;

 

Завдання № 16. Визначіть наслідки Версальської системи для Західної України (письмово).

 

Завдання № 17. Західно українські землі були включені до складу України:

а) 1945 р.; г) 1943 р.;

б) 1939 р.; д) 1941 р.

 

Завдання № 18. Які галузі господарства України відбудовувалися у повоєнний період першочергово:

а) сільське господарство; г) металургійна;

б) паливно - енергетична; д) машинобудівна.

в) легка;

 

Завдання № 19. Яку реформу було започатковано 14 грудня 1947р.:

а) податкову; г) соціальну;

б) грошову; д) політичну.

 

Завдання № 20. Реформи М.С. Хрущова передбачали:

а) відмову від тоталітаризму; д) волюнтаризм у сільському господ.;

б) госпрозрахунок; е) вирішення житлової проблеми;

в) створення раднаргоспів; є) конфлікт із Заходом;

г) децентралізацію управління; ж) “політику відлиги”.

 

Завдання № 21. Реформи О. Косигіна передбачали:

а) посилення директивного планування;

б) контроль над діяльністю підприємств;

в) внутрішньогалузевий госпрозрахунок;

г) самофінансування;

д) інвестування сільського господ.;

е) підвищення ефективн. виробн.;

є) застій в економіці.

 

Завдання № 22. Наведіть приклади великих підприємств, що стали до ладу у роки повоєнної відбудови на Україні (письмово): - ?

 

Завдання № 23. Яким шляхом розвивалося господарство України у 70 – 80-х рр.. XX ст.:

а) інтенсивним; б) екстенсивним;

 

Завдання № 24. До основних галузей індустріальної України слід віднести – (письмово)?

 

Завдання № 25. Які великі транзитні газопроводи були збудовані на території України у 70 – 80-х рр.. XX ст.: - (письмово) - ?

 

Завдання № 26. “Декларацію про державний суверенітет України” було прийнято:

а) 1985 р.; г) 1991 р.;

б) 1990 р.; д) 1994 р.

 

Завдання № 27. Закон України “Про економічну самостійність України прийнято”:

а) у липні 1990 р.; в) у серпні 1990 р.;

б) у серпні 1991р.; г) у грудні 1991 р.

 

Завдання № 28. В “Основних напрямках економічної політики в умовах незалежності” передбачалося:

а) розширення військового комплексу;

б) проведення конверсії; в) державні дотації підприємствам;

г)закриття нерентабельних підприємств;

д) модернізацію виробництва;

е) пріоритетний розвиток металургії.

.

Завдання № 29. Виберіть терміни, поняття і визначення, які характеризують учення представників радянської школи політекономії:

а) суспільні фонди споживання;

б) саморегулювання економіки;

в) три фактори виробництва;

г) індивідуалізм та конкуренція;

д) об’єкт дослідження, що обмежується матеріальною сферою виробництва;

е) метод національних рахунків, що базується на міновій концепції;

є) балансовий метод, що базується на концепції трудових витрат;

ж) об’єктивна природа економічних законів;

з) основною умовою економічної рівноваги є планування народногосподарського розвитку;

и) основною умовою становлення соціалізму є встановлення суспільної власності на засоби виробництва;

і) вимірювання вартості через показники витрат факторів виробництва;

ї) невтручання держави як запорука ефективної дії механізмів саморегулювання.

 

Завдання № 30. Назвіть проблеми теоретичних дискусій 20—30-х рр. ХХ ст.:

а) аграрні; е) кредиту і грошового обігу;

б) демографічні; є) поліпшення матеріального

в) госпрозрахунку; становища населення;

г) світового ринку; ж) екологічні;

д) методологічні й з) відтворення, планування.

загальнотеоретичні;

 


Читайте також:

  1. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  2. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  3. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  4. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  5. Аналіз співвідношення активів із джерелами їх фінансування
  6. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  7. Антропологічні джерела
  8. Банківське право України: поняття , предмет регулювання, джерела і система
  9. Безперебійні джерела живлення
  10. Бюджетний дефіцит та джерела його фінансування.
  11. Бюджетний дефіцит, його суть, причини виникнення та джерела фінансування
  12. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План семінарського заняття по темі | Тематика завдань для поглибленого вивчення курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.