Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

VІ. Звичаї, обряди та вірування українців

V. Українська культура ХХ – ХХІ століття

1. Феномен модернізму в українській культурі.

2. «Розстріляне відродження» як явище початку ХХ століття в Україні.

3. Явище шістдесятництва в українській культурі.

4. Сучасний стан української культури.

5. Презентація української культури в Донецькому художньому музеї.

6. Сучасний живопис в Україні.

7. Мозаїка як різновид українського монументального мистецтва.

1. Писанкарство на Україні.

2. Українські музичні інструменти.

3. Національний танець.

4. Легенди та казки українців.

5. Вогонь як символічний образ в історії української культури.

6. Народна пісня – душа українського народу (добір пісень в електронному варіанті).

7. Ремесла на Україні.

8. Народна медицина.

9. Народні прикмети.

10. Історичні пісні.

11. Килимарство.

12. Народні свята весільного родинно-обрядового циклу.

13. Народні свята родинно-обрядового циклу (народження немовляти).

14. Національні традиції у вихованні дітей.

15. Символічне значення води в історії української культури.

16. Гончарство.

17. Етнопсихологія українців.


 

 

1. Поняття культури. Основні форми існування культури.

2. Поняття української культури.

3. Витоки української культури.

4. Писемність і література дохристиянській Русі.

5. Архітектура і скульптура у дохристиянській Русі.

6. Релігія дохристиянської Русі. Пантеон богів.

7. Божества давніх слов’ян.

8. Легенди про хрещення Русі.

9. Вплив християнства на розвиток освіти і літератури у Київській державі.

10. Вплив християнства на розвиток архітектури, скульптури, живопису Київської Русі.

11. Музика і театр у Київській Русі.

12. Вплив Західної культури на культуру Галицько-Волинського князівства.

13. Розвиток культури на наших землях після монголо-татарської навали.

14. Фольклор, його основні ознаки. Класифікація фольклору.

15. Календарно-обрядовий фольклор.

16. Родинно-обрядовий фольклор.

17. Народний епос.

18. Народна драма.

19. Житло українців.

20. Традиційне харчування українців.

21. Одяг українців.

22. Народна медицина.

23. Ремесла.

24. Обрядовість на Україні.

25. Вірування українців. Народна демонологія.

26. Розвиток освіти і наукових знань у ХІV – XVII ст. Культурницька діяльність П.Могили.

27. Ідеї Ренесансу і реформації в Україні.

28. Музика, театр, архітектура й живопис у ХІV – XVII ст.

29. Українське Бароко.

30. Розвиток освіти і науки у ХVІІ – XVIIІ ст.

31. Література, театр, музика у ХVІІ – XVIIІ ст.

32. Архітектура, живопис у ХVІІ – XVIIІ ст.

33. Розвиток наукових знань у ХІХ ст.

34. Розвиток української літературної мови у ХІХ ст.

35. Відродження архітектури й живопису у першій пол. ХІХ ст.

36. Розвиток журналістики у ХІХ ст.

37. Виникнення професійного театру в Україні.

38. Діяльність Кирило-Мефодіївського братства. Творчість Т.Шевченка.

39. Культурницька діяльність “ Основи ”.

40. Особливості розвитку української культури після Емського указу і Валуєвського циркуляру.

41. Культурницька діяльність М.Драгоманова та І.Франка.

42. Український театр ІІ пол. ХІХ ст. Театр корифеїв.

43. Основні етапи в історії української культури ХХ ст.

44. Розвиток української культури у перші десятиріччя ХХ ст. Український модернізм.

45. Українська культура після 1917 року.

46. Розвиток культури в незалежній Україні.

47. Діячі української культури в еміграції.

48. Мистецькі пам`ятки України (доповіді за вибором студентів)

Орієнтовний план доповіді:

1. Приналежність пам`ятки до певного виду мистецтва

2. До якого періоду належить пам`ятка

3. Ознаки якого стилю (напряму, течії) домінують у цій пам`ятці

4. Із історії створення пам`ятки


ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ МІНІМУМ

 

Термінологічний мінімум подається у посібнику як додаток, ним варто користуватися на будь-якому етапі вивчення курсу, оскільки подані у словничку відомості стосуються усіх етапів розвитку української культури. Рівень засвоєння знань з цього розділу посібника не перевіряється окремо, однак без знання цих відомостей неможливе ґрунтовне засвоєння загального матеріалу курсу.

 


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 6 | Оздоровчий потенціал особистісно орієнтованих технологій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.