Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання до іспиту

1.Місце соціології в системі суспільних наук.

2.Методологічні основи соціології.

3.Предмет і метод соціології як сучасної науки про суспільство.

4.Методологічні й практичні функції соціології.

5.Сучасна структура соціологічної системи знання.

6.Місце й роль загальної соціологічної теорії в соціології.

7.Роль спеціальних соціологічних теорій.

8.Класифікація спеціальних соціологічних теорій.

9.Проблема розвитку соціології в сучасний період її розвитку.

10. Соціальні погляди у філософії античності, середніх віків, нового часу.

11. Періодизація соціологічних знань О.Конта.

12. Джерела соціологічних знань.

13. Становлення соціології в ХІХ столітті.

14. Оформлення наукового статусу соціології.

15. Соціальний прогрес. Концепція еволюційного і революційного розвитку суспільства.

16. Еволюція та модернізація суспільства.

17. Виникнення соціології як окремої науки: О. Конт, Г. Спенсер, К. Маркс, Е. Дюркгейм.

18. Національне відродження України як проблема соціології нації.

19. Роль позитивізму у соціології.

20. Особливості розвитку соціології в Україні до 1917 року.

21. Проблема соціологічних знань в авторитарному суспільстві.

22. Особливості розвитку соціології в 50-70 роки.

23. Вплив соціології на сучасну політику в Україні.

24. Соціальні інститути та соціальні спільноти.

25. Типи соціальних інститутів.

26. Соціальний контроль як основний фактор регуляції суспільних та міжособових відносин.

27. Соціологія культури.

28. Соціологія молодіжної субкультури.

29. Особистість у системі соціальних відносин

30. Соціальний контроль та соціальні санкції.

31. Теорії особистості: психологічна, статусно-рольова, диспозиційна.

32. Соціальний контроль: соціальні норми, санкції.

33. Теорія і практика соціалізації особи.

34. Агенти і види соціалізації.

35. Соціальна стратифікація і мобільність сучасного українського суспільства.

36. Соціальна стратифікація та соціальна мобільність

37. Теорія соціальної стратифікації П.Сорокіна.

38. Суть соціальної інтеграції й диференціації.

39. Основні риси й тенденції розвитку соціальної структури сучасного суспільства.

40. Теорії етносоціологічних проблем.

41. Розробка проблематики етносоціології в сучасний період глобалізації.

42. Девіації та конфлікт як соціальне явище.

43. Класифікація девіацій та конфліктів та їх структура.

44. Конкретно-соціологічні дослідження соціальних проблем: поняття, види, етапи, методи.

45. Проблема співвідношення теоретичного та емпіричного рівнів пізнання в соціології.

46. Основні види соціологічниї досліджень.

47. Поняття: стратегія дослідження, програма, техніка, метод, методика.

48. Основні етапи дослідження.

49. Основні методи соціологічних досліджень.

50. Спостереження в соціології, його особливості.

51. Опитування в соціологічному дослідженні.

52. Вивчення документів та їх аналіз.

53. Проблема надійності й достовірності в соціології.

54. Технологічні правила обробки інформації.

55. Форми подання результатів соціологічних досліджень.

56. Програма соціологічного дослідження та її структурні компоненти.

57. Розвиток уявлення про соціологію в історії соціально-політичної думки.

58. Соціологічні вчення Стародавнього Сходу, Античної Греції, Стародавнього Риму.

59. Соціологічна думка епохи Середньовіччя та буржуазних революцій 18-19 ст.

60. Становлення соціології як самостійної науки (кінець 19-поч. 20 ст.).

61. Класичний період в розвитку соціології.

62. Розвиток соціологічної думки в Україні (19 – поч. 20 ст.).

63. Формування і розвиток європейської та американської соціології у 20 ст. (М.Вебер, Е.Дюркгейм, Г.Спенсер та ін.).

64. Сучасні соціологічні напрямки та школи.

65. Суспільство як система, його головні елементи.

66. Проблема розвитку суспільства. Соціологія про закони розвитку суспільства.

67. Характеристика сучасного українського суспільства.

68. Взаємодія суспільства і природи.

69. Роль науки в розвитку суспільства.

70. Поняття особистості. Структура особистості.

71. Суспільство і потенціал особистості.

72. Типи взаємовідносин людини і суспільства.

73. Механізм соціальної діяльності і соціальної поведінки особистості в суспільстві.

74. Девіація як соціальне явище. Природа девіації.

75. Соціально-класова диференціація суспільства.

76. Соціально-демографічна структура сучасного суспільства.

77. Молодь як специфічна соціально-демографічна група.

78. Сутність конфлікту та його механізм. Природа конфлікту.

79. Основні соціологічні школи про природу конфлікту.

80. Основні проблеми соціології на сучасному етапі.

81. Національні відносини у сучасному світі.

82. Сім’я як соціальний інститут у суспільстві.

83. Сімейно-шлюбні відносини у сучасному суспільстві.

84. Специфіка соціологічного підходу до аналізу політичного життя суспільства.

85. Загальне і особливе у розвитку політичних процесів в різних країнах.

86. Специфіка духовного життя суспільства, його основні елементи.

87. Проблеми впливу соціальних інститутів на формування духовної культури сучасного суспільства (сім’я, система освіти і виховання, наука, література, мистецтво, релігія).

88. Практика соціологічного вивчення духовних потреб молоді.

89. Суть і система соціалізації особистості.

90. Соціологія вільного часу.

91. Поняття соціальної ролі, рольова теорія особистості.

92. Система виховання та її значення для соціалізації особистості.

93. Головні напрямки гуманізації виховання і навчання у вузі, їх значення для формування особистості.

94. Соціологічна модель сучасної освіти в Україні.

95. Соціометричні методи дослідження міжособистих і міжгрупових взаємозв’язків.

96. Професійна, організаційна, соціально-психологічна і моральна специфіка праці.

97. Мотивація соціальної і трудової діяльності.

98. Соціологічні засоби вивчення трудового колективу і використання соціального резерву праці.


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика контрольних робіт | Питання до іспиту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.