МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тематика контрольних робітУ результаті вивчення курсу студенти повинні Мета та завдання дисципліни СОЦІОЛОГІЯ НОРМАТИВНІ ДИСЦИПЛІНИ Київ Контрольна робота Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін Національна академія статистики, обліку та аудиту Зразок оформлення титульної сторінки
з курсу “Фінансове право”
Варіант № _____
студента(-ки) ___курсу, ______________ групи, прізвище, ім’я, по-батькові Перевірив: відмітка _____________
Мета курсу „Соціологія” полягає у поглиблення знань про суспільні явища та процеси, про місце людини в соціальній організації, механізмів та умов ефективної соціалізації. Засвоєння матеріалу курсу сприятиме утвердження в світогляді студента погляду на суспільство та виробничі процеси як на об'єктивно взаємопов'язане ціле. Завдання курсу: – сформувати соціологічні знання, вміння та навички розуміння соціальних процесів; – розвинути уявлення про взаємозв’язок соціальних процесів; – набути необхідні в майбутній практичній діяльності спеціаліста уміння і навички – соціальної взаємодії в ході виробничих відносин; – розвивати соціологічну уяву, підвищувати здатність до соціалізації в процесі професійної діяльності. знати: – основи загальної соціології, її предмет, структуру, головні поняття, закони та функції; – історичний шлях розвитку світової та вітчизняної соціологічної думки; – загальний зміст спеціальних та окремих галузевих соціологічних теорій; – питання методології, методики та технологій конкретно-соціологічних досліджень; – шляхи реалізації результатів соціологічних досліджень та соціальних технологій у практичній діяльності; уміти: – аналізувати специфіку соціальних та соціально-психологічних явищ і процесів у суспільстві, трудовому колективі, сім'ї. – використовувати на практиці результати емпіричних та соціологічних досліджень; – здійснювати спеціальне управління і, зокрема, соціоінженерну діяльність: діагностувати стан соціально-психологічного клімату в колективі, причини наявних конфліктів, міру використання соціальних резервів виробництва; – використовувати соціальні технології по профорієнтації та професійної адаптації, роботі з кадрами, кріпленню трудової дисципліни, поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі, розв'язанні міжособистісних та трудових конфліктів, використання соціальних резервів виробництва. Сучасний фахівець повинен мати не тільки глибокі теоретичні знання й практичні навички, які формують його як спеціаліста, але й оволодіти знаннями з соціології. Мета проведення контрольної роботи — забезпечити самостійне вивчення програмного матеріалу та поглиблення знань з основних тем і питань соціології. оволодіння навичками самостійного опрацювання навчально-методичної та наукової літератури. 1. Роль соціології у соціальному реформуванні суспільства. 2. Соціологічні дослідження шлюбу та сім’ї в Україні. 3. Проблеми студентської сім’ї. 4. Основні тенденції розвитку сучасної сім’ї. 5. Місце соціології освіти в системі соціологічного знання. 6. Залежність відтворення суспільного життя від ефективності функціонування системи освіти. 7. Характеристика системи освіти в Україні. 8. Методи соціологічного вивчення ефективності освіти. 9. Місце соціології у професійній підготовці молодих спеціалістів. 10. Позитивістська соціологія: зародження, розвиток та причини занепаду. 11. Значення вчення Г.Спенсера про соціальні інститути для сучасності. 12. Позитивна політика О.Конта як теоретична основа сучасного соціального реформізму. 13. Критичний аналіз соціологічної концепції марксизму у працях вітчизняних соціологів. 14. Основні принципи, засоби і форми виховної роботи серед молоді. 15. Причини та види девіантної поведінки. 16. Особистість в ситуації конфлікту. 17. Конфлікти в студентській групі. 18. Тенденції проблеми розвитку дозвіллєвої та більш піднесеної діяльності молоді. 19. Конфлікти в соціально-економічній сфері: шляхи виявлення та розв’язання. 20. Роль емпіричної соціології у вдосконаленні соціально-психологічного клімату в трудових колективах. 21. Співвідношення теоретичної і емпіричної соціології. 22. Біографічний метод у соціології. 23. Екологічний напрямок у соціології. 24. Суспільство як соціальна реальність і як соціальна система. 25. Системний аналіз суспільства в історії соціології. 26. Типологія системного розгляду суспільства. 27. Місце і роль соціальних спільнот у розвитку суспільства. 28. Соціальна революція чи соціальна еволюція. 29. Соціальні зміни і соціальний розвиток. 30. Ієрархічна теорія потреб А.Маслоу основні підходи до проблеми особистості в історії соціології. 31. Соціалізація – стрижень соціального життя. 32. Проблеми ідентифікації особистості у сучасній соціології. 33. Референтна група та її місце у житті сучасної людини. 34. Соціальна адаптація та її об’єктивні та суб’єктивні виміри. 35. Соціальний розвиток студентської молоді. 36. Основні напрямки соціологічних досліджень у молодіжному середовищі. 37. Соціальний портрет на рубежі ХХІ століття. 38. Порівняльний аналіз державної молодіжної політики розвинутих країн Заходу. 39. Місце соціології нації в системі соціологічного знання. 40. Поняття нації в Українській соціології. 41. Етнонаціональний розвиток України. 42. Сучасна Українська нація: міфи і реальність. 43. Суспільство, культура, соціологія. 44. Культура та її значення для життєдіяльності суспільства. 45. Культура і особистість. 46. Об’єкт і предмет соціології культури. 47. Цінності як елемент культури. 48. Функції і структура культури. 49. Особливості соціокультурних процесів в Україні. 50. Молодіжна і суб- і контркультура. 51. Політична система та її складові. 52. Політична соціалізація особи. 53. Поняття влади в соціології політики. 54. Соціальні механізми функціонування економіки. 55. Функції економіки як соціального інституту. 56. Молодь і підприємництво. 57. Програма соціологічного дослідження, її структура і найважливіші функції. 58. Сутність соціокультурного прогресу. 59. З.Фрейд про психологічну природу особистості. 60. Сутність професійної культури та її значення.
Читайте також:
|
||||||||
|