Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір стратегії

Вибір стратегії проводиться керівництвом на основі аналізу ключових факторів, які характеризують стан фірми з урахуванням результатів аналізу портфеля продукції, а також характеру та сутності стратегій, що реалізуються.

Основними ключовими факторами, які повинні бути враховані під час вибору стратегії, є:

1. Сильні сторони галузі та сильні сторони фірми дуже часто можуть бути вирішальними під час вибору стратегії зростання фірми. Провідні, могутні фірми повинні прагнути до максимального використання можливостей, які вони мають завдяки їх домінуючому стану та закріпленню цього стану. В цьому випадку треба шукати можливості розгортання бізнесу в нових для фірми галузях, які мають задатки зростання. Домінуючі фірми залежно від стану галузі повинні вибирати різні стратегії зростання. Так наприклад, якщо галузь занепадає, то треба опиратися на стратегію диверсифікації, якщо ж галузь бурхливо розвивається, то вибір стратегії зростання повинен бути стратегією концентрованого зростання або стратегією інтегрованого зростання.

Слабкі фірми повинні поводити себе інакше. Їм треба вибирати ті стратегії, які можуть привести до збільшення їхньої сили. Якщо вони таких стратегій не мають, то треба покинути цю галузь, або запровадити стратегію скорочення.

А. Томпсон та А. Стрікленд запропонували матрицю вибору стратегії залежно від динаміки зростання ринку на продукцію (еквівалент зростання галузі) та конкурентної позиції фірми (рис. 7.1).

2. Цілі фірми. Якщо цілі фірми не передбачають інтенсивного зростання, то, відповідно, і не вибираються відповідні стратегії зростання, не зважаючи на те, що передумови для цього є на ринку, в галузі, в потенціалі фірми.

3. Інтереси та відношення керівництва. Керівництво може будь-якими шляхами уникати ризику, а може, навпаки, бажати ризикувати. Цей фактор дуже впливає на вибір стратегії.

 
 

 

 



Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  3. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  4. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  5. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  6. Базові конкурентні стратегії Портера
  7. Базові корпоративні стратегії
  8. Базові стратегії і стратегічні альтернативи
  9. Більш широкий вибір товарів і послуг
  10. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  11. Взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організації
  12. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.




Переглядів: 905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вироблення стратегії фірми | Виконання стратегії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.