Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модернізація судової влади та правоохоронних органів

Адміністративна реформа

Її мета - підвищити ефективність діяльності органів виконавчої влади, якість і доступність державних послуг, знизити витрати бізнесу, що виникають у зв'язку з державним регулюванням економіки.

Для досягнення цих цілей потрібно реалізувати низку взаємопов'язаних завдань.

1. Впровадити в органи виконавчої влади принципи і механізми управління за результатами.

2. Розробити та впровадити стандарти державних послуг, що представляються органами виконавчої влади, а також адміністративних регламентів в органах виконавчої влади.

3. Оптимізувати функції органів виконавчої влади та ввести особливі механізми регулювання в корупційно небезпечних сферах діяльності органів виконавчої влади.

4. Підвищити ефективність взаємодії органів виконавчої влади та громадянського суспільства за допомогою забезпечення прозорості діяльності органів виконавчої влади.

5. Модернізувати систему інформаційного забезпечення органів виконавчої влади.

6. Сформувати необхідні організаційні, інформаційні, кадрові ресурси забезпечення адміністративної реформи.

Однією з ключових проблем у вирішенні даних завдань є підвищення прозорості діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування. Необхідно створити дієві організаційні механізми розкриття інформації про діяльність держорганів і органів місцевого самоврядування, проведення публічних обговорень готуються рішень, проведення громадської експертизи соціально значущих рішень органів виконавчої влади.

 

Ефективна судова система - це значною мірою критерій демократичності влади.

Не стільки володіння інформацією про правові норми, скільки монополія на їх тлумачення дозволяє владі за своїм розсудом орієнтувати поведінку людей. Розпливчастість правових норм стає одним з найважливіших ресурсів, використовуваних владою для поширення всіляких практик приховування доходів, проступків, злочинів. Підпорядкування же ясним і твердим правилам позбавляє чиновників, і природно суддів, широкого простору вибору, що робить їх заручниками права.

Потрібна система заходів, в якій суд повинен розглядатися не в якості органу управління, а як спосіб вирішення спору.

Удосконалення правоохоронної системи в цілому полягає в усуненні необгрунтованого дублювання функцій і повноважень в діяльності правоохоронних органів, в істотному підвищенні заробітної плати її працівників при одночасній оптимізації їх чисельності, а також у зростанні рівня технічного забезпечення. В умовах глобальних світових викликів тероризму російським правоохоронним органам слід глибоко інтегруватися в міжнародні антикримінальні й антитерористичні організації.


Реформа природний монополій

Фінанси російських структуроутворюючих компаній - «Газпрому», РАТ «ЄЕС», АТ «Російські залізниці» залишаються вкрай непрозорими не тільки для зовнішніх спостерігачів, але і для співвласників-акціонерів. Це стосується як витрат, так і фінансових потоків, аналіз яких утруднений складною і багато в чому заплутаною системою внутрішнього обліку, перехресним субсидуванням, великою кількістю дочірніх та афілійованих структур, непрофільних активів. Багато чого залишається неясним і в частині мотивів прийнятих інноваційних рішень. У той же самий час відбувається постійний тиск з боку цих монополій, спрямоване на регулярне і значне підвищення цін і тарифів на їх продукцію і послуги.

У зв'язку з цим впровадження фінансової та адміністративної прозорості в роботу природних монополій дозволить оздоровити їх фінансовий стан, навести порядок в їх фінансовій звітності, відсікти структури, які зайняті корупційною діяльністю. Тільки гласність і відкритість діяльності монопольних гігантів стане умовою їх розукрупнення і часткової приватизації.


Реформа житлово-комунального господарства

У реформі ЖКГ, так само як і в реформах природних монополій, першочерговим кроком має бути забезпечення прозорості цієї сфери. Це дозволить суспільству контролювати і вести аналіз функціонування житлово-комунального господарства. Наслідком громадського контролю стане неминуча ліквідація бізнес-структур, що паразитують на об'єктах ЖКГ. Наступний крок - скасування будь-яких пільг для комерційних організацій, які надають комунальні послуги населенню. Це повинно бути обов'язковою умовою ліцензування подібних організацій, оскільки вони експлуатують тіньові відносини у цій сфері послуг.


Податкова реформа

Справжня податкова реформа в сучасних умовах - це система заходів, які забезпечують для платника податків відкритість і прозорість усіх форм оподаткування. Необхідно створити ефективні антистимулом для неплатників, аж до фактичного блокування їх підприємницької активності. Слід сприяти зниженню податкового тягаря до оптимального рівня. Податкова система повинна стимулювати створення нових робочих місць, нових виробництв, малого і середнього бізнесу. Однією з головних умов податкової реформи є підвищення ефективності податкових служб, викорінення корупції в їхніх лавах. Вирішити ці проблеми можливо тільки в умовах гласності та відкритості їх діяльності.

Другий блок - інноваційний. Необхідні податкові послаблення компаніям, які вкладаються в переоснащення виробництва. Зокрема, більш гнучку систему амортизації і стимулювання витрат на дослідно-конструкторські розробки шляхом більш швидкого списання витрат на них.

Третій блок - соціальний. Запропоновано повністю звільнити від податку на прибуток витрати на освіту, пенсійне забезпечення і медичне обслуговування [45]


Реформа фінансового сектора

Важливою сферою, де існуючі інститути вимагають термінових зусиль з боку держави щодо викорінення умов для корупції, є фінансовий сектор. У цій сфері необхідно

швидше добиватися більшої прозорості кредитних установ, включаючи переведення їх на міжнародну систему фінансової звітності в бухгалтерському обліку.

Слід розкривати інформацію про структуру власності, про власників банків, відкритої оцінки капіталу. Це сприятиме усуненню тіньових фінансових операцій в банківському секторі. Між тим в даний час в Москві функціонує понад 700 банків, а в Нью-Йорку - центрі фінансового світу - тільки 60. Про що говорить це зіставлення кількостей банків? Тільки про одне - про відмивання банками в Москві «брудних» грошей.

Необхідно внести в законодавство вимоги про чітко визначеної відповідальності власників за зобов'язання їх кредитних установ,

почати роботу по збору інформації про кредитну історію позичальників. Принципово важливо працювати з відновлення довіри вкладників до банківської системи, у тому числі і ведучи відбір банків для включення в систему гарантування вкладів населення. Тим часом багато приватні банки не вміють, та й не бажають трудитися для досягнення такої довіри. Тому люди в цих умовах вибирають великі державні банки для зберігання своїх заощаджень.

Приватним банкам, щоб вистояти в конкурентній боротьбі, доведеться радикально покращувати своє корпоративне управління та слідувати принципам відкритості та прозорості.

Цілком очевидно, що корупція в Росії носить системний характер, будучи симптомом глибших проблем нашого суспільства. У зв'язку з цим, боротьба з корупцією також повинна носити системний характер.

Особливу роль у боротьбі з корупцією відіграють організації, які ведуть постійний контроль, регулюють, освічують, докладаючи всіх зусиль для протистояння корупції.


4.4 Організації, що займаються протидією і боротьбою з корупцією


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  5. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  6. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  7. Берестейський мирний договір УНР з державами німецько-австрійського блоку. Падіння радянської влади в Україні
  8. БІОМАГНЕТИЗМ. МАГНІТНІ ПОЛЯ ОРГАНІВ І ТКАНИН
  9. Біотрансплантація органів
  10. Будівлі органів керування, кредитування й громадських організацій
  11. Будова вегетативних і генеративних органів
  12. Будова органів дихання




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародні антикорупційні Конвенції [42]. | Вищі органи виконавчої влади

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.