МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для самостійної роботи
Завдання 1. Утворити цілі десяткові числа А,B,С і D за наступними правилами: Якщо, наприклад, #=3, **=13, то А=128+(3-1)16 +13=173. Тут @ дорівнює сумі цифр у числі #19**, (наприклад, якщо число #19** складає 31916, то @=3+1 +9+1 +6=20). Утворити дробові десяткові числа X,Y,V і W за наступними правилами: . обмежившись 6-ма десятковими цифрами після коми. Завдання 2. Перевести цілі числа А,В,С і D у двійкову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів. Завдання 3. Перевести дробові числа X,Y,V і W у двійкову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів і обмежившись у всіх випадках 8-ма двійковими розрядами після коми. Завдання 4. У цілих і дробових (без врахування 0 цілих) двійкових числах, отриманих при виконанні завдань 4 і 5, замінити всі цифри на інверсні (тобто, 1 на 0 і 0 на 1. Знову отримані числа позначити як . Завдання 5. Перевести двійкові цілі числа в десяткову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів. Завдання 6. Перевести двійкові дробові числа в десяткову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів і обмежившись 6-ма десятковими цифрами після коми. Завдання 7. Утворити суми цілих десяткових чисел вигляду . Якщо абсолютна величина різниці між отриманою сумою і деяким найближчим додатним цілим ступенем числа 2 перевищує одиницю, то в попередніх перетвореннях допущена помилка. Її необхідно знайти й усунути. Завдання 8. Утворити суми дробових десяткових чисел вигляду . Якщо абсолютна величина різниці між отриманою сумою й одиницею перевищує одиницю з вагою молодшого двійкового розряду (тобто, ), то в попередніх перетвореннях допущена помилка. Її необхідно знайти й усунути. Завдання 9. Перевести в системи з основами 8 і 16 двійкові числа A,B,C,D,X,Y,V,W, отримані при виконанні завдань 4 і 5. Завдання 10. Перевести числа A,B,C,D зі зміщеної десяткової системи в симетричну або кососиметричну систему з основою k, що визначається як k= (3+ rest #19** (mod 7))(mod 10). Для систем з непарним k множина цифр симетрична з параметром , для систем з парним k множина цифр кососиметрична з параметрами . Наприклад, якщо # =4, **=21, то k=(3+ rest 41921 (mod 7))(mod 10)=8, a множина цифр має вигляд {-3,-2,-1,0,1,2,3,4}; якщо **=20, то k=(3+ rest 41920 (mod 7))(mod 10)=7, а множина цифр має вигляд {-3,-2,-1,0,1,2,3}. Завдання 11. Перевести в систему з основою -2 числа A,-B,C,-D, X,-Y,V,-W, отримані при виконанні завдань 4 і 5. Завдання 12. Вважаючи числа A',B',C',D',X',Y',V',W', отримані при виконанні завдання 6, записаними в системі з основою -2, перевести ці числа в двійкову систему. Завдання 13. Перевести в СЗК з модулями 3,5,7,11 десяткові числа A,B,C,D, отримані при виконанні завдання 3. Завдання 14. Утворити в СЗК числа A",B",C",D" шляхом знаходження залишків окремих цифр десяткових чисел A,B,C,D за основами 3,5,7 і всього числа за основою 11 (наприклад, якщо С=567, то C"=(rest 5 (mod 3),rest 6(mod 5),rest 7 (mod 7),rest 567 (mod 11))= (2,1,0,6). Завдання 15. Перевести числа A",B",C",D" із СІК у десяткову систему використовуючи алгоритм ортогональних базисів і основи 3,5,7,11. Читайте також:
|
||||||||
|