Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання для самостійної роботи

 

Завдання 1. Утворити цілі десяткові числа А,B,С і D за наступними правилами:

Якщо, наприклад, #=3, **=13, то А=128+(3-1)16 +13=173. Тут @ дорівнює сумі цифр у числі #19**, (наприклад, якщо число #19** складає 31916, то @=3+1 +9+1 +6=20).

Утворити дробові десяткові числа X,Y,V і W за наступними правилами:

.

обмежившись 6-ма десятковими цифрами після коми.

Завдання 2. Перевести цілі числа А,В,С і D у двійкову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів.

Завдання 3. Перевести дробові числа X,Y,V і W у двійкову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів і обмежившись у всіх випадках 8-ма двійковими розрядами після коми.

Завдання 4. У цілих і дробових (без врахування 0 цілих) двійкових числах, отриманих при виконанні завдань 4 і 5, замінити всі цифри на інверсні (тобто, 1 на 0 і 0 на 1. Знову отримані числа позначити як .

Завдання 5. Перевести двійкові цілі числа в десяткову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів.

Завдання 6. Перевести двійкові дробові числа в десяткову систему числення, використовуючи цифрові діаграми станів регістрів і обмежившись 6-ма десятковими цифрами після коми.

Завдання 7. Утворити суми цілих десяткових чисел вигляду . Якщо абсолютна величина різниці між отриманою сумою і деяким найближчим додатним цілим ступенем числа 2 перевищує одиницю, то в попередніх перетвореннях допущена помилка. Її необхідно знайти й усунути.

Завдання 8. Утворити суми дробових десяткових чисел вигляду . Якщо абсолютна величина різниці між отриманою сумою й одиницею перевищує одиницю з вагою молодшого двійкового розряду (тобто, ), то в попередніх перетвореннях допущена помилка. Її необхідно знайти й усунути.

Завдання 9. Перевести в системи з основами 8 і 16 двійкові числа A,B,C,D,X,Y,V,W, отримані при виконанні завдань 4 і 5.

Завдання 10. Перевести числа A,B,C,D зі зміщеної десяткової системи в симетричну або кососиметричну систему з основою k, що визначається як k= (3+ rest #19** (mod 7))(mod 10). Для систем з непарним k множина цифр симетрична з параметром , для систем з парним k множина цифр кососиметрична з параметрами .

Наприклад, якщо # =4, **=21, то k=(3+ rest 41921 (mod 7))(mod 10)=8, a множина цифр має вигляд {-3,-2,-1,0,1,2,3,4}; якщо **=20, то k=(3+ rest 41920 (mod 7))(mod 10)=7, а множина цифр має вигляд {-3,-2,-1,0,1,2,3}.

Завдання 11. Перевести в систему з основою -2 числа A,-B,C,-D, X,-Y,V,-W, отримані при виконанні завдань 4 і 5.

Завдання 12. Вважаючи числа A',B',C',D',X',Y',V',W', отримані при виконанні завдання 6, записаними в системі з основою -2, перевести ці числа в двійкову систему.

Завдання 13. Перевести в СЗК з модулями 3,5,7,11 десяткові числа A,B,C,D, отримані при виконанні завдання 3.

Завдання 14. Утворити в СЗК числа A",B",C",D" шляхом знаходження залишків окремих цифр десяткових чисел A,B,C,D за основами 3,5,7 і всього числа за основою 11 (наприклад, якщо С=567, то

C"=(rest 5 (mod 3),rest 6(mod 5),rest 7 (mod 7),rest 567 (mod 11))= (2,1,0,6).

Завдання 15. Перевести числа A",B",C",D" із СІК у десяткову систему використовуючи алгоритм ортогональних базисів і основи 3,5,7,11.



Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V. Завдання.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання для практичної роботи | Програма розщеплення цілих двійкових чисел на складові А і В

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.