МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання для практичної роботиПитання для самоконтролю 1. Як обчислюється кількісний еквівалент числа, заданого в позиційній системі числення? 2. В чому полягає суть методу безпосередньої заміни переведення числа із однієї системи числення в іншу? Коли його використовують? 3. В чому полягає алгоритм обчислень кількісного еквівалента за схемою Горнера? Який вигляд мають рекурентні формули для переведення: а) цілих чисел; б) дробових чисел? 4. Який вигляд має програма, реалізована засобами пакету Mathcad, яка реалізовує алгоритм безпосередньої заміни з використанням схеми Горнера у випадку переведення цілих і дробових чисел? 5. В чому полягає алгоритм ділення для переведення цілих чисел з системи числення з основою q в систему з основою p (q>p)? 6. В чому полягає алгоритм множення для переведення цілих чисел з системи числення з основою q в систему з основою p (q<p)? 7. В чому полягає алгоритм множення для переведення дробових чисел з системи числення з основою q=10в систему з основою p (p< q)? 8. В чому полягає алгоритм ділення для переведення дробових чисел з системи числення з основою p в систему з основою q=10 (p<q)? 9. Як визначається точність переведення дробових чисел з системи числення з основою q в систему з основою p? 10. Як здійснюється переведення чисел із системи числення з кратною основою? 11. Як здійснюється переведення чисел у симетричні і кососиметричні системи числення? 12. Як здійснюється переведення чисел із симетричних і кососиметричних систем у зміщені системи числення? 13. Як здійснюється переведення парних і непарних десяткових чисел у неканонічну двійкову систему числення з цифрами ? 14. Як здійснюється переведення з неканонічної двійкової системи числення у канонічну двійкову та десяткову? 15. В чому полягає алгоритм ділення для переведення цілих десяткових чисел в мінус-двійкову систему числення? 16. В чому полягає алгоритм множення для переведення дробових десяткових чисел в мінус-двійкову систему числення? 17. За яким алгоритмом здійснюється переведення змішаних десяткових чисел в мінус-двійкову систему числення? 18. За яким алгоритмом здійснюється переведення додатних десяткових чисел в мінус-двійкову систему числення? 19. За яким алгоритмом здійснюється переведення від’ємних десяткових чисел в мінус-двійкову систему числення? 20. Як здійснюється перехід від додатного числа, заданого в мінус-двійковій систем числення до від’ємного і навпаки? 21. Як здійснюється переведення з мінус-двійкової системи числення в канонічну двійкову систему? 22. В чому полягає алгоритм переведення чисел з десяткової системи числення в СЗК з використанням операції ділення? 23. В чому полягає алгоритм переведення чисел з десяткової системи числення в СЗК з використанням властивостей залишків? 24. В чому полягає метод ортогональних базисів переведення чисел з СЗК в десяткову систему? 25. В чому полягає метод переведення чисел з СЗК в десяткову систему з використанням поліадичної системи числення?
1. Користуючись алгоритмом безпосередньої заміни перевести задані числа , , , в десяткову систему числення. 2. Користуючись схемою Горнера перевести задані числа, , , , , в десяткову систему числення. 3. Нехай q=10, . Користуючись алгоритмом ділення “вручну” перевести задане число в системи числення з основами , , . 4. Нехай q=2, . Користуючись алгоритмом множення на основу числення q, починаючи з старшого розряду, перевести задане число в десяткову систему числення. 5. Перевести дріб в двійкову та вісімкову системи числення користуючись алгоритмом множення відповідно на 2 та 8. 6. Перевести вісімкове і шістнадцяткове числа Х8=245,3076 і Y16=АF28,В3С в двійкову систему числення. 7. Перевести число Х2= 1111011011,1011011 із двійкової системи у вісімкову і шістнадцяткову системи числення. 8. В дев’ятковій системі числення з симетричною базою, додатні цифри якої зображаються арабськими цифрами, від’ємні арабськими цифрами рискою над ними, задано число . Потрібно його перевести в трійкову систему з симетричною базою . 9. Число , задане в трійковій системі числення з симетричною базою, перевести в дев’яткову систему числення також з симетричною базою. 10. Перевести десяткове число у канонічні трійкову та п’ятіркову системи числення. 11. Перевести в зміщену десяткову систему число , задане в кососиметричній десятковій системі з цифрами {}. 12. Перевести двійкові числа і , і в систему з основою 2 і цифрами {1,}. 13. Перевести в систему числа і при , і . 14. Користуючись методом діленням з остачею, перевести десяткові числа , і в мінус-двійкову систему числення. 15. Користуючись методом множення на основу числення , перевести десяткові дроби , в мінус-двійкову систему числення. 16. Перевести десяткові дроби , в мінус-двійкову систему числення. 17. За допомогою методу розщеплення на складові перевести цілі десяткові числа , і в мінус-двійкову систему числення, попередньо перевівши їх в канонічну двійкову систему числення. 18. За допомогою методу розщеплення на складові перевести десяткові дроби , в мінус-двійкову систему числення, попередньо перевівши їх в канонічну двійкову систему числення. 19. За допомогою методу розщеплення на складові перевести мішані десяткові дроби , в мінус-двійкову систему числення, попередньо перевівши їх в канонічну двійкову систему числення. 20. Для заданих чисел і знайти числа протилежні за знаком. Виконати перевірку повторним перетворенням. 21. Перевести змішані дробові числа 110101.11 і 101110.111 з мінус-двійкової системи числення в двійкову. 22. Перевести десяткові числа 753 і 1135 в СЗК за модулями користуючись методами: а) діленням з остачею; б) з використанням властивостей залишків. 23. Перевести в десяткову систему числа Х=(2,3,4,5) і Y=(0,2,4,7), подані в СЗК за модулями . 24. Користуючись поданням десяткового числа в поліадичній системі, перевести число Х=(3,1,2,5) із СЗК з модулями в десяткову канонічну систему . Читайте також:
|
||||||||
|