Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З використанням поліадичної системи

Переведення чисел з СЗК в десяткову систему числення

Рекомендується виконати домашнє завдання 15.

 

Даний алгоритм переведення чисел із СЗК у позиційну систему використовує проміжне представлення числа Х в так званій поліадичній системі.

Для заданого набору модулів СЗК таке представлення має вигляд

де - цифри поліадичної системи. При переведені із СЗК ці цифри визначають наступним чином. Цифра дорівнює залишку числа Х за модулем ,тобто , а інші цифри знаходять за формулами:

.

Тут – цифра , представлена залишками за всіма модулями, номер яких вище за номер , тобто

.

Через позначений так званий обернений модуль за основою , визначений як

.

Залишки , якими в СЗК представляється обернений модуль ,знаходиться з умов

.

Приклад 2.29. Перевести із СЗК з модулями в десяткову канонічну систему число Х= (1,0,2,5).

Розв’язання. Перед обчисленням цифр поліадичної системи знайдемо обернені модулі . Запишемо необхідні для цього умови.

Таким чином, . Далі аналогічно знаходимо:

;

Звернемо увагу на те, що ,

Таким чином

.

Набір програм, за допомогою яких реалізовується метод поліадичної системи, наведено на лістингу 18.

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В десяткову систему числення | Завдання для практичної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.