МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2.ОСНОВНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ЗМІСТ Двіжона О.В. НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК Оксана Двіжона Імені Юрія Федьковича Молоді та спорту УКРАЇНИ Чернівецький національний університет
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: Чернівці Книги – ХХІ УДК 159. 98: 61 (071) ББК 88.4 я 7 Рекомендовано до друку на засіданні кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича (Протокол №10 від 23.04.2013 р.) Рецензенти: Борисюк А.С. –доктор психологічних наук, професор. Буковинський державний медичний університет; Пеньковська Н.М. - кандидат психологічних наук, доцент. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Психологічна служба в закладах освіти: навчальний посібник. – Чернівці: Книги ХХІ, 2014. – 400 с. Навчальний посібник відповідає програмі курсу «Психологічна служба в закладах освіти». До кожної теми курсу підібрано план та науково-методичну літературу. Навчальний посібник устаткований списком рекомендованої літератури та додатками. Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів ІІІ – ІV рівнів акредитації. УДК 159. 98: 61 (071) ББК 88.4 я 7 Ó О.В. Двіжона, 2014 Ó Передмова…………………………… Н.Е.1.1. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ….
Н.Е. 1.2. ІСТОРІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В НАШІЙ КРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ ………………..
Н.Е. 1.3. ПСИХОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ СЛУЖБИ І ПІДРОЗДІЛИ, ЯКІ ФУНКЦІОНУЮТЬ У РІЗНИХ ВІДОМСТВАХ……….
Н.Е. 1.4. ЕТИЧНИЙ КОДЕКС ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. ОСОБИСТІСНІ ТА ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ ПРАЦІВНИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ……………
Н.Е. 1.5. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ……………..
Н.Е. 1.6. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА ПСИХОЛОГІЧНОГО КАБІНЕТУ…………….. Н.Е. 2.1. ПРОСВІТНИЦЬКО-ПРОПАГАНДИСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ………………………………………….
Н.Е. 2.2. НАПРЯМКИ ПСИХОПРОФІЛАКТИЧНОЇ, РОЗВИВАЛЬНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ……
Н.Е. 2.3. ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА…………………….
Н.Е. 2.4. ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ТЕРАПІЯ В СИСТЕМІ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА…………………………………..
Н.Е. 2.5. ПСИХОТЕРАПІЯ У ПРАКТИЦІ ПСИХОЛОГА…………………………………….
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА………… Н.Е. 3.1. ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ………………………..
Н.Е. 3.2. ШКІЛЬНА ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА……
Н.Е. 3.3. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА У ВУЗІ……..
Н.Е. 3.4. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В ЗАКЛАДАХ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ………………………..
Н.Е. 3.5. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ….
Н.Е. 3.6. РОБОТА З БАТЬКАМИ…………………….. На сучаснумо етапі розбудови України фактично, немає таких сфер і галузей, які б не потребували втручання психологів. У нинішніх умовах психологія стає продуктивною силою діяльності та невід´ємною частиною соціального, економічного, політичного, громадського, сімейного та особистого життя. Це все вимагає серйозної підготовки фахівців психологів. В процесі вдосконалення психологічної служби відбувається створення різних психологічних, психотерапевтичних, соціально-психологічних служб, центрів, лабораторій тощо. Проте ефективність їхньої діяльності ще не досягла необхідного рівня, оскільки не змінено підходи до підготовки психологів-професіоналів. Як свідчить аналіз нормативної документації, що регулює діяльність психологічної служби, нині окремі досягнення психологічної науки дуже повільно, з певним острахом упроваджують у життя українського суспільства. Важливі рішення, і навіть закони, приймають без попередньо проведеної психологічної експертизи, унаслідок чого вони «не спрацьовують», оскільки або суперечать психологічним закономірностям, або не враховують психологічних особливостей індивідуальної психіки окремих громадян і соціальної психіки різних людських спільнот, або ігнорують їх, або, навпаки, зумовлюють психологічне неприйняття. Також, фактично нема психологічного супроводу їхнього впровадження в життя й діяльність суспільства. Щоб докорінно змінити наше суспільство, мобілізувати його потенціал на розбудову правової, заможної держави, необхідно змінити світовідчуття, світосприймання і світорозуміння всіх її громадян, наповнити їхню свідомість і самосвідомість відповідним змістом. А це під силу лише тим, хто добре озброєний психологічними знаннями, навичками і вміннями. На сучасному етапі розвитку українського суспільства, коли відбуваються глобальні зрушення у свідомості громадян, зростає значення вищої школи. Тому цей навчальний посібник щодо змісту і структури побудовано таким чином, щоб спонукати студентів до оволодіння науковими психологічними знаннями, навичками і вміннями. Викладення матеріалу підручника має проблемний і дослідницький характер. У ньому розкрито різні підходи, погляди й позиції вчених на те чи інше питання, явище, проблему. Отже, студенти одержують змогу не тільки осмислити їх, а й сформувати широкий психологічний кругозір. Проте, важливу роль у своєму професійному становленні мають відіграти самі студенти. Навчально-методичний посібник адресується студентам психологічних відділень, соціальним педагогам і працівникам соціальних служб, дошкільним та шкільним психологам, вихователям і вчителям, а також особам хто цікавиться діяльністю психологічної служби. Читайте також:
|
||||||||
|