Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зовнішнє середовище організації.

Внутрішнє середовище організації.

Основні елементи (чинники) внутрішнього середовища: місія, цілі, структура, завдання, технологія, інформація, персонал (люди), організаційна культура.

Місія – це покликання, чітко виражена причина існування організації.

Цілі – це запрограмований результат, заради якого здійснюється управлінський процес; або це бажаний стан об’єкта чи бажаний кінцевий результат діяльності. Цілі – це те, до чого прагне чи має здійснити персонал організації.

Н-д: при плануванні керівництво розробляє цілі і доводить їх до працівників. Саме організацію можна розглядати як засіб досягнення цілей.

Структура – це логічні взаємозв’язки рівнів управління та функціональних ділянок, що дозволяють ефективно досягати цілей організації. Складовими частинами структури управління є ланка, ступінь (рівень), зв'язок.

Завдання – це робота, серія робіт або частина роботи, яка має виконуватися певним способом у певні строки. Завдання – це перелік видів робіт, які потрібно виконати для досягнення цілей. З технічної точки зору, завдання приписують не працівнику, а його посаді. Завдання організації традиційно поділяються на три категорії:

1. робота з людьми;

2. робота з предметами (машинами, сировиною, інструментами);

3. робота з інформацією.

Технологія – це сполучення кваліфікаційних навичок, обладнання, інфраструктури, інструментів, відповідних технічних знань для здійснення бажаних перетворень у матеріалах, інформаціях та людях. Технологія – це спосіб перетворення вхідних елементів (матеріалів, сировини, інформації) на вихідні (продукти, послуги). Перевороти технології: промислова революція, стандартизація, механізація та автоматизація із застосуванням конвеєрних ліній, інформатизація.

Персонал. Жодна технологія не може бути корисною і жодне завдання не можна виконати без співпраці людей, які є центральним фактором будь-якої моделі управління. Для успішного управління керівники повинні вивчати особливості поведінки окремих осіб і груп людей. Аспектами індивідуальної поведінки особистості, які мають найбільше значення для керівника, є здібності, обдарованість, потреби, сподівання, сприйняття, точка зору, цінності.

Інформація – це сукупність відомостей про внутрішнє і зовнішнє середовище організації.

Організаційна культура – це позиція, точка зору і манера поведінки, в яких втілюються основні цінності.

 

Основні елементи (чинники) зовнішнього середовища прямої дії ( прямого впливу):

- постачальники,

- споживачі,

- конкуренти,

- покупці і клієнти,

- постачальники трудових ресурсів,

- закони,

- державне регулювання,

- урядові установи.

Середовище прямого впливу включає в себе фактори, які безпосередньо впливають на операції організації.

Основні елементи (чинники) зовнішнього середовища непрямої дії (непрямого опосередкованого впливу):

- політико-правовий,

- соціально-культурний,

- економічний,

- екологічний,

- технологічний,

- міжнародний.

Під середовищем непрямого впливу розуміють фактори, які можуть не справляти прямого негайного впливу на операції організації, але все ж таки позначаються на них.

Організація повинна уміти ефективно реагувати на зміни зовнішнього оточення та пристосовуватись до нього, щоб забезпечити виживання і досягнення поставлених цілей.

 


Читайте також:

  1. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  2. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  3. Акти з охорони праці в організації.
  4. Антропогенний вплив на навколишнє середовище
  5. Антропогенний вплив на навколишнє середовище УКРАЇНИ
  6. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  7. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  8. База управлінських рішень і закони організації.
  9. Бізнес-середовище: Аналіз п’яти сил
  10. Будова та функції системи дихання. Зовнішнє дихання. Дихальний цикл. Біомеханіка вдиху та видиху.
  11. Бюрократична модель проекту організації.
  12. Виділимо групу факторів зовнішнього середовища, які спричиняють певні зміни в організації.




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття, ознаки та види організацій. | Менеджер як професія. Роль менеджерів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.