МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зовнішнє середовище організації.Внутрішнє середовище організації. Основні елементи (чинники) внутрішнього середовища: місія, цілі, структура, завдання, технологія, інформація, персонал (люди), організаційна культура. Місія – це покликання, чітко виражена причина існування організації. Цілі – це запрограмований результат, заради якого здійснюється управлінський процес; або це бажаний стан об’єкта чи бажаний кінцевий результат діяльності. Цілі – це те, до чого прагне чи має здійснити персонал організації. Н-д: при плануванні керівництво розробляє цілі і доводить їх до працівників. Саме організацію можна розглядати як засіб досягнення цілей. Структура – це логічні взаємозв’язки рівнів управління та функціональних ділянок, що дозволяють ефективно досягати цілей організації. Складовими частинами структури управління є ланка, ступінь (рівень), зв'язок. Завдання – це робота, серія робіт або частина роботи, яка має виконуватися певним способом у певні строки. Завдання – це перелік видів робіт, які потрібно виконати для досягнення цілей. З технічної точки зору, завдання приписують не працівнику, а його посаді. Завдання організації традиційно поділяються на три категорії: 1. робота з людьми; 2. робота з предметами (машинами, сировиною, інструментами); 3. робота з інформацією. Технологія – це сполучення кваліфікаційних навичок, обладнання, інфраструктури, інструментів, відповідних технічних знань для здійснення бажаних перетворень у матеріалах, інформаціях та людях. Технологія – це спосіб перетворення вхідних елементів (матеріалів, сировини, інформації) на вихідні (продукти, послуги). Перевороти технології: промислова революція, стандартизація, механізація та автоматизація із застосуванням конвеєрних ліній, інформатизація. Персонал. Жодна технологія не може бути корисною і жодне завдання не можна виконати без співпраці людей, які є центральним фактором будь-якої моделі управління. Для успішного управління керівники повинні вивчати особливості поведінки окремих осіб і груп людей. Аспектами індивідуальної поведінки особистості, які мають найбільше значення для керівника, є здібності, обдарованість, потреби, сподівання, сприйняття, точка зору, цінності. Інформація – це сукупність відомостей про внутрішнє і зовнішнє середовище організації. Організаційна культура – це позиція, точка зору і манера поведінки, в яких втілюються основні цінності.
Основні елементи (чинники) зовнішнього середовища прямої дії ( прямого впливу): - постачальники, - споживачі, - конкуренти, - покупці і клієнти, - постачальники трудових ресурсів, - закони, - державне регулювання, - урядові установи. Середовище прямого впливу включає в себе фактори, які безпосередньо впливають на операції організації. Основні елементи (чинники) зовнішнього середовища непрямої дії (непрямого опосередкованого впливу): - політико-правовий, - соціально-культурний, - економічний, - екологічний, - технологічний, - міжнародний. Під середовищем непрямого впливу розуміють фактори, які можуть не справляти прямого негайного впливу на операції організації, але все ж таки позначаються на них. Організація повинна уміти ефективно реагувати на зміни зовнішнього оточення та пристосовуватись до нього, щоб забезпечити виживання і досягнення поставлених цілей.
Читайте також:
|
||||||||
|