МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВА
Ринкова система господарювання, що складається в Україні, обумовлює зміну форм та методів управління персоналом організації, вимагає нових підходів до визначення місця і ролі органів виконавчої влади, служби зайнятості, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, підприємств щодо розвитку персоналу. Нові підходи до рівня професійної підготовки населення знайшли своє відображення у Національній доктрині розвитку освіти. Нею визначено, що метою державної політики щодо розвитку освіти є створення умов для розвитку особистості і творчої реалізації кожного громадянина. В період становлення цивілізованих ринкових відносин виникають і отримують розвиток принципово нові організаційно-правові форми господарювання, змінюється система економічних відносин з державою, власниками, господарськими партнерами, представниками трудящихся, навчальними закладами та персоналом організації стосовно його розвитку. Досвід роботи підприємств з персоналом, що накопичений у країнах з розвинутою ринковою економікою, не слід механічно переносити на управління процесами розвитку персоналу в Україні. У цьому зв’язку виникає нагальна потреба адаптації позитивного світового досвіду з врахуванням специфіки нинішнього стану розвитку економіки держави, менталітету господарюючих суб’єктів і самих працівників. Сучасні підходи до вирішення економічних та соціальних проблем з розвитку персоналу визначають необхідність впровадження нової навчальної дисципліни «Управління розвитком персоналу» для підготовки фахівців з вищою освітою по спеціальності «Управління трудовими ресурсами». Зазначена навчальна дисципліна розроблена на кафедрі управління трудовими ресурсами Київського національного економічного університету, відповідає програмі навчальної дисципліни та є базовою для підготовки спеціалістів і магістрів по спеціальності «Управління трудовими ресурсами». Планування, організація і контроль за процесами розвитку персоналу розглядаються як опорна підсистема стратегічного управління організації, засіб досягнення перспективних та поточних цілей організації шляхом формування освіченого, висококваліфікованого і тим самим конкурентоспроможного на ринку праці робітника, фахівця з вищою освітою та керівника, відповідальних за свою справу. У процесі вивчення значне місце відведено вивченню проблем конкурентоспроможності персоналу як об’єкта стратегічного управління організації. В першому розділі розвиток персоналу розглядається як засіб забезпечення його конкурентоспроможності, при цьому особлива увага приділяється саме взаємозв’язку стратегії розвитку персоналу і стратегії управління організації. Наступні розділи розкривають сутність та складові проекту розвитку персоналу, концепції адаптивного управління розвитком персоналу організації, ролі маркетингу персоналу у розвитку працівників організації в умовах ринкової економіки. Розглянуті економічні аспекти розвитку персоналу в організації, методологічні і методичні підходи щодо прогнозування та планування потреби, організації у персоналі в професійно-кваліфікаційному розрізі як основи для визначення напрямів його подальшого розвитку, регламентації посадових обов’язків працівників, проведення атестації персоналу, професійно-кваліфікаційного просування робітників і фахівців, здійснення роботи з резервом керівників. Рівень теоретичних знань, вмінь та практичних навичок працівників у вирішальний мірі визначаються рівнем розвитку систем освіти і професійної підготовки персоналу. Тому в навчальному посібнику ґрунтовно висвітлені питання управління загальною середньою, професійно-технічною та вищою освітою, післядипломною підготовкою, участі підприємств у здійсненні підготовки, перепідготовки й підвищенні кваліфікації працівників з урахуванням передового вітчизняного і зарубіжного досвіду. Навчальною дисципліною передбачено також вивчення інформаційного забезпечення планування й організації розвитку персоналу, існуючої практики проходження документів, що пов’язані з обліком та статистичною звітністю, методів визначення економічної і соціальної ефективності професійного навчання персоналу. Завершують навчальний посібник розділи з планування та організації соціального розвитку персоналу, стимулювання розвитку працівників організації, вдосконалення чинного законодавства щодо стимулювання роботодавців з розвитку персоналу. Спеціальна література з проблем управління трудовими ресурсами в останні роки була зорієнтована головним чином на ринок праці і зайнятість населення, організацію та нормування праці, економіку праці, трудове законодавство і менеджмент персоналу. Одночасно у меншій мірі розкривались особливості професійного навчання персоналу, його професійно-кваліфікаційного просування в організаціях. Ця обставина обумовила направленість змісту багатьох розділів навчального посібника на висвітлення найбільш актуальних питань управління розвитком персоналу.
Читайте також:
|
||||||||
|