Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Європейський інвестиційний банк

Функції і повноваження

Склад і призначення

Палата складається з 15 членів (ст. 188Ь(1) ДЗЄС), які працювали чи працюють у незалежних аудиторських органах на національному рівні або мають високу кваліфікацію, необхідну для такої роботи (ст. 188Ь(2) ДЗЄС). Членів Палати аудиторів призначає Рада терміном на шість років після консультацій з Європейським Парламентом (ст. 188Ь(3) ДЗЄС). Діяльність членів палати підлягає деяким обмеженням, які гарантують їм незалежність у виконанні своїх обов'язків. Так, їм заборонено приймати інструкції від будь-яких урядів та інших органів, вони повинні утримуватися віддій, не сумісних з їхніми обов'язками (ст. 188Ь (4) ДЗЄС). Вони також не можуть брати участь у будь-якій іншій діяльності, незалежно від того, виконується вона за винагороду чи ні (ст. 188Ь (5) ДЗЄС).

Від Палати аудиторів вимагається перевіряти звіти про всі доходи і видатки Співтовариства та всіх органів, заснованих Співтовариством. Вона надає Європейському Парламенту і Раді декларацію, яка підтверджує правильність ведення рахунків, а також законність і правильність фінансових операцій, які лежать в їх основі (ст. 88с() ДЗЄС, після доповнення Амстердамським договором). Крім того палата перевіряє, чи були отримані доходи й здійснені витрати законно та правильно, чи здійснювалося належним чином управління фінансами, вона також повідомляє про кожен випадок порушень (ст. 188с(2) ДЗЄС, після доповнення Амстердамським договором).

По закінченні кожного фінансового року Палата аудиторів готує щорічний звіт, який направляється іншим інституціям Співтовариства і публікується разом з відповідями цих інституцій на зауваження Рахункової палати в Офіційному віснику Європейського Співтовариства. Палата також може в будь-який час представити свої зауваження у вигляді спеціальної доповіді щодо окремих питань і надати висновки на вимогу тієї чи іншої інституції Співтовариства (ст. 188с(4) ДЗЄС).

Діяльність Співтовариства не обмежується лише виданням норм, а включає в себе організацію великої кількості фондів на підтримку цілей, які, як вважається, потребують фінансової допомоги в рамках політики Співтовариства. У більшості випадків це набуло форми так званих структурних фондів, таких як Європейський соціальний фонд (ЄСФ) і Європейський фонд сільськогосподарського управління та гарантій (EAGGF). Крім того, постала необхідність заснувати фінансову інституцію, яка б змогла забезпечити надання позик на вигідних умовах для проектів, спрямованих на розвиток Співтовариства. Ця інституція отримала назву Європейський інвестиційний банк (ЄІБ).

ЄІБ є юридичною особою. Його членами є держави — члени Співтовариства (ст. I98d ДЗЄС). Завдання ЄІБ полягає в сприянні "постійному і збалансованому розвитку спільного ринку в інтересах Співтовариства". Для досягнення цієї мети він використовує як ресурси ринку капіталів, до яких має доступ, так і власні ресурси (ст. 198е ДЗЄС). Банк надає позички і гарантії для реалізації таких проектів:

· з розвитку слаборозвинутих регіонів;

· спрямованих на модернізацію чи перетворення підприємств або на розвиток нових видів діяльності, які б сприяли прогресу в-створенні спільного ринку;

· що становлять спільний інтерес для кількох держав-членів, які за своїм обсягом чи природою не можуть бути повністю фінансовані окремими державами-членами (ст. 198с ДЗЄС).


Читайте також:

  1. Входження України в європейський простір вищої освіти
  2. Європейський банк реконструкції та розвитку
  3. Європейський банк реконструкції та розвитку
  4. Європейський банк реконструкції та розвитку
  5. Європейський вибір України - невід'ємна складова її подальшого розвитку
  6. Європейський вибір України - невід'ємна складова її подальшого розвитку.
  7. Європейський захист прав людини
  8. Європейський комітет зі стандартизації - СЕN.
  9. Європейський напрям зовнішньої політики України
  10. Європейський Парламент
  11. Європейський Союз




Переглядів: 1366

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні питання | Європейський Парламент

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.