Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Об’єкти лісокультурних і лісомеліоративних культур.

План

ВСТУП.

Викладач: Стрикула С.І.

Студента: Трача А. О.

Лекцій з предмету

№1

Державний комітет лісового господарства

Кременецький лісотехнічний коледж

 

 

 

 

Мета:Ознайомити студентів із предметом, його завданнями. Ознайомлення з характером плодоношення деревних порід.

Забезпечення:ДСТУ 2980-95 Лісовий кодекс України.

Питання для самостійного опрацювання: Стан і розвиток лісокультурної справи в західних регіонах України (по відповідних областях, з яких родом студенти).

Література:Дебринюк Ю.М. ст. 4-13.

1. Вступ. Визначення предмета, його зміст, завдання і зв’язок з іншими предметами.

2. Необхідність штучного лісовідновлення та лісорозведення.

3. Об’єкти лісокультурних та лісомеліоративних робіт.

4. Коротка історія лісокультурних робіт в нашій країні, стан в наш час та перспективи їх розвитку.

5. Основи лісового законодавства України.

 

Література:Родін А.Р. ст. 3-15, Калінін М.І. ст.7-14, Гордієнко М.І. ст. 10-14, Дебринюк Ю.М. ст.3-13.

 

1. Предмет “Лісові культури і лісомеліорація” вивчає методи створення лісових масивів штучним шляхом та основи плодівництва.

Термін “лісові культури” – це лісові насадження, створені висаджуванням сіянців, саджанців, живців деревних та чагарникових порід чи висіванням їхнього насіння.

Завдання предмету – підготовка спеціалістів, майстрів лісу, які досконало б знали всі роботи, пов’язані з вирощуванням лісу від одержання насіння до переводу лісових культур у вкриті лісом землі. Знання необхідні техніку л/г, майстру лісового розсадника, майстру л/к, майстру по недеревній продукції лісу (плодівництво). Предмет складається з таких розділів:

1. Лісонасіннєва справа.

2. Лісові розсадники.

3. Лісові культури.

4. Основи плодівництва.

5. Лісомеліорація.

 

 

2. Необхідність проведення штучного лісовідновлення та лісорозведення.

Штучне лісовідновлення – це створення л/к на землях, які раніше були під лісом з метою формування господарськоцінних, високопродуктивних і біологічно стійких деревостанів.

Лісорозведення – це створення лісових культур на землях, які раніше не були зайняті лісом.

Лісистість України 15,7%, а оптимальна понад 20%.

Природнє поновлення може бути малоцінними породами, або його недостатньо на площі. Землі Держлісфонду в Україні складають біля 10,8 млн. гектарів.

Лісокультурні об’єкти: вирубки, згарища, пустирі, створення зелених зон, землі з-під с/г користування, низькопродуктивні сінокоси.

Лісомеліоративні об’єкти: створення полезахисних смуг, заліснення ярів, балок, сипучих пісків, осушених боліт, косогорів, еродованих земель.


Читайте також:

  1. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  2. Велике князівство Литовське: Особливості взаємодії давньоруської та литовської культур.
  3. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  4. Визначте, в якому з фрагментів представлено пізнавальну позицію об’єктивного ідеалізму.
  5. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  6. Висновок: все те що може бути відкрито у майбутньому стосовно об’єктивної реальності підпадає під поняття матерія. Тому поняття матерія носить принципово – відкритий характер.
  7. Внутрішній аудит: суть, об’єкти та суб’єкти
  8. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об’єкти і суб’єкти
  9. Геометричні об’єкти
  10. Гідродинамічні об’єкти та причини їх виникнення.
  11. Головні елементи та об’єкти професійної орієнтації
  12. Господарські засоби і господарські процеси як об’єкти бухгалтерського обліку.




Переглядів: 1758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Гібридизація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.