МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Об’єкти лісокультурних і лісомеліоративних культур.План ВСТУП. Викладач: Стрикула С.І. Студента: Трача А. О. Лекцій з предмету №1 Державний комітет лісового господарства Кременецький лісотехнічний коледж
Мета:Ознайомити студентів із предметом, його завданнями. Ознайомлення з характером плодоношення деревних порід. Забезпечення:ДСТУ 2980-95 Лісовий кодекс України. Питання для самостійного опрацювання: Стан і розвиток лісокультурної справи в західних регіонах України (по відповідних областях, з яких родом студенти). Література:Дебринюк Ю.М. ст. 4-13. 1. Вступ. Визначення предмета, його зміст, завдання і зв’язок з іншими предметами. 2. Необхідність штучного лісовідновлення та лісорозведення. 3. Об’єкти лісокультурних та лісомеліоративних робіт. 4. Коротка історія лісокультурних робіт в нашій країні, стан в наш час та перспективи їх розвитку. 5. Основи лісового законодавства України.
Література:Родін А.Р. ст. 3-15, Калінін М.І. ст.7-14, Гордієнко М.І. ст. 10-14, Дебринюк Ю.М. ст.3-13.
1. Предмет “Лісові культури і лісомеліорація” вивчає методи створення лісових масивів штучним шляхом та основи плодівництва. Термін “лісові культури” – це лісові насадження, створені висаджуванням сіянців, саджанців, живців деревних та чагарникових порід чи висіванням їхнього насіння. Завдання предмету – підготовка спеціалістів, майстрів лісу, які досконало б знали всі роботи, пов’язані з вирощуванням лісу від одержання насіння до переводу лісових культур у вкриті лісом землі. Знання необхідні техніку л/г, майстру лісового розсадника, майстру л/к, майстру по недеревній продукції лісу (плодівництво). Предмет складається з таких розділів: 1. Лісонасіннєва справа. 2. Лісові розсадники. 3. Лісові культури. 4. Основи плодівництва. 5. Лісомеліорація.
2. Необхідність проведення штучного лісовідновлення та лісорозведення. Штучне лісовідновлення – це створення л/к на землях, які раніше були під лісом з метою формування господарськоцінних, високопродуктивних і біологічно стійких деревостанів. Лісорозведення – це створення лісових культур на землях, які раніше не були зайняті лісом. Лісистість України 15,7%, а оптимальна понад 20%. Природнє поновлення може бути малоцінними породами, або його недостатньо на площі. Землі Держлісфонду в Україні складають біля 10,8 млн. гектарів. Лісокультурні об’єкти: вирубки, згарища, пустирі, створення зелених зон, землі з-під с/г користування, низькопродуктивні сінокоси. Лісомеліоративні об’єкти: створення полезахисних смуг, заліснення ярів, балок, сипучих пісків, осушених боліт, косогорів, еродованих земель. Читайте також:
|
||||||||
|