МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Об’єкти лісокультурних і лісомеліоративних культур.План ВСТУП. Викладач: Стрикула С.І. Студента: Трача А. О. Лекцій з предмету №1 Державний комітет лісового господарства Кременецький лісотехнічний коледж
Мета:Ознайомити студентів із предметом, його завданнями. Ознайомлення з характером плодоношення деревних порід. Забезпечення:ДСТУ 2980-95 Лісовий кодекс України. Питання для самостійного опрацювання: Стан і розвиток лісокультурної справи в західних регіонах України (по відповідних областях, з яких родом студенти). Література:Дебринюк Ю.М. ст. 4-13. 1. Вступ. Визначення предмета, його зміст, завдання і зв’язок з іншими предметами. 2. Необхідність штучного лісовідновлення та лісорозведення. 3. Об’єкти лісокультурних та лісомеліоративних робіт. 4. Коротка історія лісокультурних робіт в нашій країні, стан в наш час та перспективи їх розвитку. 5. Основи лісового законодавства України.
Література:Родін А.Р. ст. 3-15, Калінін М.І. ст.7-14, Гордієнко М.І. ст. 10-14, Дебринюк Ю.М. ст.3-13.
1. Предмет “Лісові культури і лісомеліорація” вивчає методи створення лісових масивів штучним шляхом та основи плодівництва. Термін “лісові культури” – це лісові насадження, створені висаджуванням сіянців, саджанців, живців деревних та чагарникових порід чи висіванням їхнього насіння. Завдання предмету – підготовка спеціалістів, майстрів лісу, які досконало б знали всі роботи, пов’язані з вирощуванням лісу від одержання насіння до переводу лісових культур у вкриті лісом землі. Знання необхідні техніку л/г, майстру лісового розсадника, майстру л/к, майстру по недеревній продукції лісу (плодівництво). Предмет складається з таких розділів: 1. Лісонасіннєва справа. 2. Лісові розсадники. 3. Лісові культури. 4. Основи плодівництва. 5. Лісомеліорація.
2. Необхідність проведення штучного лісовідновлення та лісорозведення. Штучне лісовідновлення – це створення л/к на землях, які раніше були під лісом з метою формування господарськоцінних, високопродуктивних і біологічно стійких деревостанів. Лісорозведення – це створення лісових культур на землях, які раніше не були зайняті лісом. Лісистість України 15,7%, а оптимальна понад 20%. Природнє поновлення може бути малоцінними породами, або його недостатньо на площі. Землі Держлісфонду в Україні складають біля 10,8 млн. гектарів. Лісокультурні об’єкти: вирубки, згарища, пустирі, створення зелених зон, землі з-під с/г користування, низькопродуктивні сінокоси. Лісомеліоративні об’єкти: створення полезахисних смуг, заліснення ярів, балок, сипучих пісків, осушених боліт, косогорів, еродованих земель. Читайте також:
|
||||||||
|