МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Внутрішній контроль: суть, класифікація, об’єкти і суб’єктиПлан лекцій Лекція 2. Аудит системи внутрішнього контролю на підприємстві 2.1. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об’єкти і суб’єкти. 2.2. Внутрішній аудит: суть, об’єкти та суб’єкти. 2.3. Сутність та зміст викривлень у фінансових звітах. 2.4. Суттєвість в аудиті. 2.5. Аудиторський ризик і методи його оцінки. 2.6. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю.
Внутрішній контроль - процес, що відбувається на всіх рівнях управління. Він розробляється підприємством для гарантування досягнення поставлених цілей з питань: - ефективності та результативності операцій, здійснених підприємством; - достовірності фінансової звітності; - дотримання законодавства та внутрішніх процедур підприємства. Метою внутрішнього контролю є забезпечення своєчасного виявлення та аналізу ризиків, достовірності фінансової й управлінської інформації, збереження активів, дотримання законодавства та внутрішніх політик і процедур, виконання фінансово-господарських планів, ефективного використання ресурсів. Сучасна література з контролю та аудиту, а також аналіз практичного застосування термінів внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту дає змогу дійти висновку, що в багатьох випадках ці терміни застосовують як синоніми, тобто існує така думка, що внутрішній аудит - це те саме, що й внутрішній контроль. Відмінність внутрішнього контролю від внутрішнього аудиту полягає у завданнях їх суб’єктів: завданням служби внутрішнього контролю має бути побудова системи внутрішнього контролю підприємства, тобто активне сприяння менеджменту в побудові системи, а завданням внутрішнього аудиту - проведення оцінки надійності та ефективності цієї системи. Внутрішній аудит може надавати консультаційну підтримку на етапі розробки систем і процедур внутрішнього контролю. Відповідальність за стан внутрішнього контролю в компанії має нести наглядова рада, яка визначає загальну політику щодо внутрішнього контролю. Вона щороку повинна здійснювати аналіз та оцінку надійності й ефективності системи внутрішнього контролю, які можуть ґрунтуватися на даних звітів про стан внутрішнього контролю, регулярно отримуваних від виконавчого керівництва підприємства, звітів внутрішнього і зовнішнього аудиту, власних спостереженнях, інформації з інших джерел. Ця оцінка має охоплювати всі аспекти внутрішнього контролю, включаючи фінансовий, операційний контроль, комплаєнс-контроль і систему управління ризиками. На виконавче керівництво підприємства покладено відповідальність перед наглядовою радою за створення й функціонування ефективної системи внутрішнього контролю. На основі затвердженої наглядовою радою політики у сфері внутрішнього контролю керівництво розроблює і впроваджує процедури та системи контролю і забезпечує ефективне функціонування системи внутрішнього контролю. Керівництво підприємства сприяє створенню ефективного середовища контролю та своєчасно інформує наглядову раду про всі значні ризики, що стоять перед підприємством, а також про суттєві недоліки системи внутрішнього контролю, плани та результати заходів щодо їх усунення. Побудова системи внутрішнього контролю не є завданням внутрішнього аудиту. Це пряме і безпосереднє завдання менеджменту. Внутрішній аудит може надавати консультаційну підтримку на етапі розробки систем і процедур внутрішнього контролю. Проте рішення, що і як впроваджувати, приймає керівництво підприємства. У більшості випадків вище виконавче керівництво схильне розглядати внутрішній аудит як ресурс, який вирішує управлінські завдання з побудови системи контролю. Це не може не викликати стурбованості щодо об'єктивності внутрішнього аудиту, оскільки в цьому разі внутрішнім аудиторам належить фактично оцінювати те, що вони самі розробляли й впроваджували.
Читайте також:
|
||||||||
|