Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Податок із власників транспортних засобів

Плата за землю

Підприємства, які володіють або користуються землею сплачують податок на землю (плата за землю).

Порядок обчислення і сплати податку на землю регулюється Законом України "Про плату за землю" від 19.06.1996 р. зі змінами та доповненнями до нього.

Плата за землю стягується у вигляді земельного податку або орендної плати і встановлюється залежно від грошової оцінки землі. Власники землі сплачують земельний податок. За земельні ділянки, передані в оренду, стягується орендна плата.

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, що перебуває у власності або користуванні (у тім числі й на умовах оренди).

Платниками податку є власники землі та землекористувачі (в тому числі орендарі).

Стягування плати за землю залежить від призначення земельних ділянок:

1) Плата за землю сільськогосподарського призначення. Ставки земельного податку встановлено з одного гектара сільськогосподарських угідь у відсотках від грошової оцінки цих угідь.

2) Плата за землі населених пунктів. Ставки земельного по датку встановлено в розмірі 1% від грошової оцінки землі. Якщо грошової оцінки земельних ділянок не проведено, то використовуються середні ставки земельного податку (за 1 м2). Ці ставки диференційовано залежно від кількості населення в населеному пункті.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму земельного податку щорічно за станом на 1 січня і до 1 лютого надають відповідні дані податковій адміністрації. Земельний податок включається до складу валових витрат.

Податок нараховується з дня виникнення права власності або права користування землею.

Якщо земельна ділянка, що на ній розміщено будівлю, перебуває у спільній власності кількох юридичних осіб, земельний податок нараховується кожному з них, пропорційно до частки його власності на будівлю.

Розмір, умови і терміни внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою учасників договору оренди - орендодавця (власника) та орендаря.

Плата за землю надходить на рахунок місцевих бюджетів. Сільськогосподарські підприємства сплачують податок двічі на рік (до 15 серпня та до 15 листопада), інші – щомісячно, до 15 числа місяця, наступного за звітним. За несвоєчасну сплату земельного податку стягується пеня в розмірі 0,3% суми заборгованості за кожний день несплати.

Місцеві органи влади можуть надавати пільги з податку у вигляді повного звільнення від оподаткування або зменшення суми податку на певний строк.

Порядок обчислення та сплати податку на транспортні засоби регулюється Законом України "Про податок із власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" від 18 лютого 1997 р.

Платниками податку є підприємства, організації, установи (юридичні особи) - власники транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів.

Об'єктами оподаткування є автомобілі (легкові, вантажні, спеціального призначення); колісні трактори; мотоцикли, яхти та судна парусні, човни моторні і катери. Не оподатковуються: трактори на гусеничному ходу; машини та механізми для сільськогосподарських робіт; автомобілі швидкої допомоги та пожежні; спортивні яхти, судна парусні і човни; транспортні засоби (підйомні й самохідні), що використовуються на заводах, складах, у портах для перевезення вантажів на короткі відстані.

Ставки податку визначаються на рік в за видами транспортних засобів і диференційовані залежно від потужності двигуна, виду транспортного засобу, його призначення й використання.

Обчислення податку здійснюється на підставі даних про кількість транспортних засобів за станом на 1 січня поточного року.

Податок сплачується за місцезнаходженням юридичних осіб на спеціальні рахунки територіальних дорожніх фондів щоквартально рівними частинами до 15 числа місяця, що настає за звітними кварталами.

За придбані транспортні засоби протягом року податок сплачується перед їх реєстрацією.

Від сплати податку звільняються підприємства автомобільного транспорту загального користування незалежно від форми власності.

Сільськогосподарські підприємства-товаровиробники сплачують податок на трактори колісні, автобуси і спеціальні автомобілі для перевезення людей (з кількістю місць менше 10) у розмірі 50%.

Сума податку на транспортні засоби включається до складу валових витрат платника.

Відповідальність платника залежить від виду провини:

- у разі заниження податку стягується вся сума несплаченого податку і штраф у двократному розмірі від тієї ж суми.

- за відсутність обліку об'єктів оподаткування або за ведення обліку з порушенням установленого порядку (неподання, несвоєчасне подання розрахунків та інших документів, необхідних для обчислення та сплати податку) стягується штраф у розмірі 10% від суми податку, що підлягає сплаті.

- за несвоєчасну сплату податку стягується пеня у розмірі 120% річних від облікової ставки Національного банку на день складання акта перевірки, від суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Податок зараховується до бюджетів місцевого самоврядування.

Державне мито стягується згідно Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" від 21.01.93 № 7-93.

Платниками державного мита є фізичні і юридичні особи у випадку здійснення на їх користь дій і видачі їм документів, що мають юридичне значення, уповноваженими державними органами.

Наприклад, мито стягується:

- з позовних заяв;

- з позовних заяв і заяв кредиторів в справах про банкрутство;

- за нотаріальне посвідчення документів;

- за реєстрацію актів цивільного стану;

- за видачу нового зразка паспорта громадянина, закордонного паспорту, дубліката, візи;

- за операції по випуску (емісії) цінних паперів і інше.

Декретом звільнено від сплати мита:

- позивачів - робітників та службовців по заявах, зв'язаних із заробітною платою й іншими питаннями, що виходять із трудових угод;

- позивачів по заявах про виплату аліментів;

- сторони по спорах, зв'язаних з відшкодуванням збитків, виниклих у результаті протизаконних дій;

- Національний банк України й ін.

Місцеві Ради народних депутатів мають право встановлювати додаткові пільги для окремих платників відносно сплати державного мита, зачислюваного в місцеві бюджети, а Міністерство фінансів України - щодо державного мита, зачислюваного в Державний бюджет України.

Ставки державного мита встановлюються у відсотках від неоподатковуваного мінімуму доходів громадян чи суми операції, що реєструється.


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. Акцизний податок
  3. Амортизація основних засобів
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Амортизація основних засобів.
  6. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  7. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  8. Аналіз оборотності засобів
  9. Аналіз основних засобів
  10. Аналіз руху основних засобів
  11. Аналіз стану основних засобів
  12. Аудит основних засобів




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямі податки. | Фіксований сільськогосподарський податок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.