МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Напрями і форми регулювання міграційних процесівДержавне регулювання МТМ – підтримуючий або корегуючий вплив держави на міграцію працездатного населення з метою її пристосування до потреб національної економіки. Міждержавне регулювання МТМ включає: а) регулювання на основі двосторонніх міждержавних угод; б) багатостороннє регулювання на базі домовленостей у межах інтеграційних об’єднань країн, міжнародних угод і конвенцій на загальносвітовому рівні. Наддержавне регулювання МТМздійснюється відповідно до правових норм і правил, зафіксованих у документах міжнародних організацій (Міжнародна організація праці, Міжнародна організація з питань міграції). Існує три основні напрями державного регулювання МТМ: 1) Регулювання імміграції: - Регулювання кількісного складу іммігрантів (квоти для економіки в цілому, окремих галузей чи підприємств). - Регулювання якісного складу іммігрантів (вимоги до рівня освіти, стажу роботи зі спеціальності та стану здоров'я іммігрантів; програми стимулювання притоку дефіцитних категорій спеціалістів). - Регулювання географічної й національної структури імміграції (квоти на в'їзд іммігрантів із певних країн; заборона найму іноземців на окремі професії та роботи). - Визначення соціально-економічних, трудових та інших прав іммігрантів. - Економічне регулювання (залучення іммігрантів пов’язується із додатковими витратами або вимогами до роботодавця). - Обмеження строку перебування у приймаючій країні. 2) Стимулювання рееміграції: - Програми стимулювання рееміграції (виплата вихідної допомоги при добровільному звільненні іммігрантів та поверненні на батьківщину). - Програми професійної підтримки іммігрантів (надання можливості іммігрантам, які одержали освіту в розвиненій країні, працевлаштуватися на високооплачувану і престижну роботу на батьківщині). - Програми економічної допомоги країнам з масовою еміграцією. 3) Регулювання еміграції: - Регулювання обсягів еміграції та якісного складу емігрантів (заборона виїзду окремих висококваліфікованих працівників; обмеження еміграції через нестачу робочої сили). - Використання еміграції як засобу залучення валютних ресурсів в економіку країни (встановлення обов’язкових вимог щодо переказу частини коштів та економічне стимулювання вкладення коштів всередині країни). - Захист прав емігрантів за кордоном (двосторонні угоди з країною-реципієнтом щодо статусу та прав мігрантів; створення спеціальних установ для контролю дотримання основних соціальних та економічних прав мігрантів). Читайте також:
|
||||||||
|