Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розслідування хабарництва

Об'єктивна сторона злочину: факт дачі посадовій особі і отримання його останнім за здійснення або бездіяльність, обумовлених домовленістю дій в інтересах хабародавця або за схилення до задоволення інтересів останнього іншу посадову особу; місце, час, спосіб передачі хабаря; предмет хабаря; добровільність звернення з заявою про дачу хабаря, його вимагання; збитки, що завдані хабарництвом.

Суб'єкт злочину: при отриманні хабаря - посадова особа; при дачі хабаря і посередництві хабареві - особа, що досягла 16 років; характеристика кожного із суб'єктів: місце роботи і проживання; наявність і характер судимостей: чи відбула дана особа покарання, чи погашена судимість.

Суб'єктивна сторона злочину: прямий умисел на хабарництво; мотив злочину: а) у хабароотримувача - користь; б) у хабародавача – задоволення особист навіть громадсь інтересів, в тому числі неправдиво усвідомлень.

Обставини, що підлягають з'ясуванню:

- точне найминування, відомча належність, місце в системі галузі

- предмет діяльності

- внутрішня структура і взаємоз'вязок між підрозділами

- умови і порядок роботи, нормативні матеріали, що регулюють їх

- відносно службового стану хабароотримувача: займана посада; період роботи в ній; коло обов'язків і пов'язані з цим повноваження і інші нормативні матеріали, що регулююють його діяльність; відносно діяльності, що
виконана за хабар: її зміст, час, здійснення і виконавець, ідповідність даної діяльності компетенції хабароотримувача, яка частина діяльності здійснена іншими особами, чи допускалися порушення інших нормативних документів якщо так, чи є вони звичайно практикуємі в роботі установи даної посадової особи, ознаки направленості діяльності на задоволення законного чи незаконного інтересу хабародавача, документи, які відображають зміст і результати діяльності, виконаної в інтересах хабародавача;

відносно ознак вимагання хабаря: а) наявність в діяльності посадової особи ознак усвідомленого неправомірного позбавлення законних інтересів хабародавача, завдання йому збитків або погроза цього;

б) здійснення неправомірних дій у відношенні певної особи або як незаконної системи , що провокує дачу хабаря; відносно документів, пов'язаних з розслідуваною діяльністю.

Деякі особливості тактики допиту. Рекомендується: роз'яснити допитуваному вимоги закону відносно умов звільнення від кримінальної відповідальності при добровільному повідомленні про дачу хабаря або у випадку його вимагання і пересвідчити його, що ці вимоги дійсно передбачені законодавством старатися до встановлення психологічного контакту з допитуваним, допомогти йому подолати почуття неудобства, за скоєне і пов'язані з цим хвилювання.

Основні об'єкти пошуку і фіксація аналізу при огляді: місце події вцілому ; викинута упаковка предмету хабаря або її залишки; сліди відображення, залишені учасником злочину або присутніми при цьому особами;

забуті, загублені або викинуті ними предмети ( окурки, запальничка, ...); записки, листи, документи пов'язані з розслідуваною подією в тому числі з службовою діяльністю особи, виконаною в інтересах хабародавача або таку, що відображає факт знайомства, характер взаємовідносин між учасниками злочину.

4 вида основних експертиз:

1) техніко-криміналістична експертиза документів;

2) криміналістична експертиза почерку;

3) судово-авторознавча експертиза;

4) трасологічна експертиза.


Читайте також:

  1. Вивчення, розслідування ситуацій, що стосуються порушення прав людини.
  2. Використання матеріалів ОРД для попередження, припинення і розслідування злочинів, розшуку зло­чинців та осіб, які безвісно зникли
  3. Виховна мета:сприяти формуванню професійних якостей спеціаліста правоохоронної сфери діяльності з розкриття та розслідування злочинів.
  4. Захворювань і отруєнь на виробництві випадків. Організація розслідування, склад комісій з розслідування, основні документи.
  5. Лекція 12. ЗУПИНЕННЯ І ЗАКІНЧЕННЯ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ
  6. ЛЕКЦІЯ 13. ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ ЧИ БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ
  7. Лекція 2. Тема 2.3 - Розслідування, облік і аналіз нещасних випадків, професійних захворювань та аварій
  8. Мета та завдання розслідування нещасних випадків
  9. Мета та завдання розслідування нещасних випадків.
  10. Модуль 2 Розслідування та облік нещасних випадків
  11. Недопустимість розголошення відомостей досудового розслідування.
  12. Обов’язки комісії з розслідування нещасного випадку




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи методики розслідування шахрайства | ПЕРЕДМОВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.