МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета та завдання розслідування нещасних випадків.Планування заходів з охорони праці. Види планування та контролю стану охорони праці. Плани локалізації і ліквідації аварійних ситуацій й аварій.
Планування заходів передбачає визначення умов праці та реалізацію основних напрямків роботи з поліпшення охорони праці; визначення потреби у новій техніці, технології, інженерно-технічних засобах безпеки та санітарно-побутовому обслуговуванні на підставі внутрішнього та зовнішнього аудиту охорони праці, аналізу причин нещасних випадків та професійних захворювань. Контроль за охороною праці може бути: • відомчим, що здійснюється посадовими особами, повноважними представниками та службами міністерства або іншого центрального органу виконавчої влади, а також асоціації, корпорації, концерну чи іншого об'єднання підприємств; • регіональним, що здійснюється посадовими особами, повноважними представниками та службами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; • громадським, що здійснюється виборними органами та представниками професійних спілок, інших громадських організацій; • страховим, що здійснюється страховими експертами з охорони праці Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; • внутрішнім, що здійснюється в межах підприємства (установи, організації) відповідними службами, посадовими особами та громадськими інспекторами (уповноваженими трудових колективів) цього підприємства. Метою плану локалізації і ліквідації аварійних ситуацій і аварій є планування дій (взаємодії) персоналу підприємства щодо локалізації і ліквідації аварій і зм'якшення їхніх наслідків. ПЛАС складається з: · аналітичної частини, у якій проводиться аналіз небезпек, можливих аварій і їхніх наслідків; · оперативної частини, що регламентує порядок взаємодії і дій персоналу, спецпідрозділів і населення (при потребі) в умовах аварії. Зміст оперативної частини міняється залежно від рівня аварії, на який вона поширюється ; ПЛАС ґрунтується: · на прогнозуванні сценаріїв виникнення аварій; · на постійному аналізі сценаріїв розвитку аварій і масштабів їхніх наслідків; · на оцінці достатності існуючих мір , що перешкоджають виникненню і розвитку аварії, а також технічних засобів локалізації аварій; · на аналізі дій виробничого персоналу і спеціальних підрозділів щодо локалізації аварійних ситуацій (аварій) на відповідних стадіях їхнього розвитку.
Визначення форми розслідування: Даному виду розслідування підлягають всі нещасні випадки що скоїлися із працівниками (травми, переломи, опіки, обмороження, враження електричним струмом та інші) за виключенням нещасних випадків, які відносяться до інших видів розслідування (професійні захворювання, отруєння, ушкодження внаслідок аварії, пожеж, стихійного лиха, летальні наслідки та інші). Проведення процедури розслідування являється обов’язковим, незалежно від можливо очікуваних результатів розслідування (визнання нещасного випадку такого що не відноситься до виробничого травматизму, випадків самогубства, навмисного завдання собі шкоди та інших). Призначення комісії з питань розслідування: Власник підприємства, одержавши повідомлення про нещасний випадок, призначає комісію з розслідування у формі наказу. До складу комісії з питань розслідування виробничого травматизму повинні бути зараховані слідуючі три особи: Голова комісії – керівник служби охорони праці підприємства; Члени комісії — керівник структурного підрозділу; - представник профспілкової організації. Оформлення та облік результатів розслідування: Власник підприємства протягом доби після закінчення розслідування затверджує п’ять примірників акта за формою Н-1. До акта за формою Н-1 додаються пояснення очевидців, потерпілого, а також, у разі необхідності, паспорти, схеми, фото та інші документи, що характеризують стан робочого місця із зазначенням небезпечних і шкідливих виробничих факторів, медичний висновок. Відповідно оформлені та затверджені акти надсилаються: - потерпілому або особі, яка представляє його інтереси; - керівникові цеху, де стався нещасний випадок; - державному інспекторові з нагляду за охороною праці; - профспілковій організації підприємства; - керівникові служби охорони праці підприємства (акт надсилається разом з іншими матеріалами розслідування і зберігається на протязі 45 років). Нещасні випадки, що оформлені актом за формою Н-1, реєструються на підприємстві в спеціальному журналі.
18.Обов’язки роботодавця щодо розслідування нещасних випадків.Обставини, за яких проводиться розслідування. Підприємство – роботодавець потерпілогоНегайно після отримання повідомлення від медустанови1. Повідомляє територіальний орган Фонду про нещасний випадок, що стався, за установленою формою.2. Повідомляє орган держпожежохорони, якщо нещасний випадок пов’язаний із пожежею.3. Повідомляє СЕС, якщо виявлено гостре профзахворювання чи отруєння. Створює наказом комісію з розслідування нещасного випадку та організовує розслідуванняФорму такого повідомлення встановлено постановою правління Фонду Якщо потерпілий є робітником іншого підприємства, то в такому випадку, необхідно сповістити про нещасний випадок, що з ним стався, його роботодавцю. Комісія з розслідуванняПротягом трьох діб1. Обстежує місце нещасного випадку з опитуванням потерпілого (якщо це можливо) та можливих свідків.Протокол опитування потерпілого та приклад пояснювальної записки наведено в додатку 13 до постанови про розслідування та облік (див. додаток «Документи»)2. Визначає, чи відповідають умови праці вимогам законодавства про охорону праці З’ясовує обставини та причини нещасного випадку, його зв’язок із виробництвом4. Установлює осіб, які допустили порушення вимог щодо охорони праці, а також розробляє заходи щодо недопущення подібних нещасних випадків5. Складає акт розслідування нещасного випадку за формою Н-51 у 5 примірникахДодаток 3 до Порядку проведення розслідування та ведення обліку (див. додаток «Документи»)6. Складає акт про нещасний випадок, пов’язаний із виробництвом, за формою Н-11Додаток 4 до Порядку проведення розслідування та ведення обліку (див. додаток «Документи»)Якщо нещасний випадок визнано не пов’язаним із виробництвом, складається акт за формою Н-5
Читайте також:
|
||||||||
|