Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання: Чи Ви згодні з даною думкою? Свою відповідь обґрунтуйте.

Historia est schola vitae - Історія – школа життя (Цицерон).

І міні – модуль

 

? Historia est magistra vitae).

 

Існує кілька визначень поняття історії:

1. Минуле, те, що відбувалося в минулому.

2. Історія – наука про минуле.

3. Історія – це об’єктивний процес (дійсність), те, що відбувалося і відбувається поза нашою свідомістю.

4. Процес пізнання історичної дійсності.

5. Дійсність в її розвитку та русі.

6. Минуле, яке зберігається у пам’яті людства.

7. Наука про розвиток людського суспільства.

8. Розповідь, оповідь ( рос. “повествование”).

9. Подія.

 

Яке із перелічених визначень відповідає визначенню історії як науки? Свій вибір обґрунтуйте.

Історія – це наука

 

 

Тому,що________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Історія є самостійною наукою, але знаходиться у постійній взаємодії з іншими суспільними науками.

 

Палеоботаніка

 

 

Хімія та фізика Археологія

 

Правознавство Філософія

 

Культурологія Етнографія

 

Соціологія

 

Проаналізуй дані взаємозв’язки та зробіть власні висновки.

1.

2.

3.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Виберіть ОДНУ вірну відповідь
  3. Визначення допустимого часу початку входу в зону зараження (початку роботи) за заданою дозою опромінення
  4. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  5. Відповідь на питання № 1
  6. Відповідь на практичне завдання.
  7. Відповідь: Функції суб’єктів ринкової економіки
  8. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь
  9. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь
  10. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь
  11. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь
  12. Вправа 1. Знайдіть правильну відповідь




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Завдання: Зобразіть генеологічне древо сучасної людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.