Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принцип адекватності.

Реалізація специфічних принципів ФВ в роботі з дорослими

Закономірності: 1. Висока соціальна значущість здоров’я, фізичної працездатності членів суспільства.

2. Систематичне підвищення вимог ФП.

3. Єдність соціального і біологічного в людині.

4. Необхідність розробки індивідуальних моделей ФП і здоров’я людини.

Принцип адекватності означає необхідність такої організації тренуючих впливів, яка враховувала б готовність систем організму людини до сприйняття інформації певного типу. Вміле дотримання принципу адекватності є ознакою оздоровчої спрямованості ФВ.

Методичні положення:

1. Висока ступінь індивідуалізації (індивідуальний підхід із врахуванням індивідуальних відмінностей, здібностей, формування інд. ФК).

2. Імовірнісний характер адаптації людини

3. 4 фази реактивності людини

Принцип адекватностізобов’язує послідовно змінювати домінуючу спрямованість процесу ФВ в різних стадіях відповідно до тенденцій вікового розвитку вихованців. Тобто відповідно до природно змінних періодів онтогенезу, періодів вікового розвитку. Суть, звичайно, полягає не в тому, щоб піддаватися закономірним з віком змін властивостей організму, а в тому, щоб з врахуванням цих змін доцільно впливати на них, оптимізуючи вікову динаміку індивідуальних можливостей, якостей, здібностей. Найбільш сприятливим періодом повної реалізації функціональних можливостей організму в діяльності, що вимагає граничних проявів рухових здібностей, є юнацький і перший період зрілого віку (до 35 р). Не випадково вищі спортивні досягнення демонструвалися, як правило, в ці періоди.

Для більшості осіб, виправданими варіантами продовження фізичного виховання, особливо у зрілому віці стають інші, у т.ч.: не вузько спеціалізоване спортивне тренування, лімітоване за витратами часу і сил основною навчальною чи професійно-трудовою діяльністю, пролонгована ЗФП, поєднана при необхідності з ППФП, чи фк-кондиційне тренування, що не має власне спортивної спрямованості, проте елементи змагання не виключаються.

Зі стабілізацією функціональних можливостей організму, зменшенням його адаптивних можливостей, що починають помітно проявлятися звичайно у 2 періоді зрілого віку, домінуючим спрямуванням у фізичному вихованні стає підтримання досягнутого рівня ФП і тренованості, а потім і протидія природним регресивним змінам в організмі (віковій інволюції, його морфо-функціональних властивостей).

Тренувальні заняття з віком повинні набувати, як правило, характеру кондиційного тренування, в якому жорстко обмежена спрямованість на спортивні досягнення. В заняття включаються засвоєні раніше види вправ, які при чіткому нормуванні впливів можуть бути ефективно використаними як засоби збереження звичайної фізичної кондиції осіб, які займаються, особливо аеробних можливостей організму і працездатності опорно-рухового апарату. В цілому ж зміни змісту і форми ФВ обумовлюється не тільки віковою динамікою назагал, але і індивідуальними умовами життя і діяльності особи.

 


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  3. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  4. Антикорупційні принципи
  5. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  6. Б/. Принципи виборчого права.
  7. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  8. Базові принципи психології спорту.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Безперервність як провідний принцип реформування освітніх систем




Переглядів: 1671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реалізація дидактичних принципів ФВ в роботі з дорослими | Принцип циклічності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.