Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принцип циклічності

Принцип систематичності

Закономірності: - безперервність процесу життєдіяльності,

- теорія адаптації.

Під впливом одного фізичного навантаження відбувається деформація внутрішніх клітинних структур, які після навантаження відновлюються з елементами суперкомпенсації і стають стимулом для функціональних і структурних змін, що забезпечують підвищення функціональних резервів клітини.

Необхідною умовою для зростання функціональних можливостей клітини є багатократність навантаження і складання (сума) одного навантаження в кумулятивний ефект від багатьох тренувань. В результаті, щоб отримати відповідні зміни клітинних структур, потрібно все більше інтенсивне навантаження, яке відображає зростання адаптації клітини до фізичного навантаження, підвищує її функціональних резервів у результаті тренувань. Відсутність чергового подразника (фізичне навантаження) призводить до повернення функціональної системи до вихідного рівня.

Закономірності:

- наявність біоритмічних особливостей в діяльності людини (добові, тижневі, місячні біоритми).

Мікроцикли в практиці масової ФК прилаштовані до тижневих градацій загального режиму життєдіяльності тобто є тижневими. 1 мікроцикл включає 2 заняття: 1 -основне, 2 - відпочинкове. Типовий зміст основного заняття містить розучування рухових дій, вдосконалення їх і вплив на функціональний стан, що сприяє розвиткові фізичних якостей. Друге заняття мікроциклу грає додаткову роль по відношенню до основного. Важливо, щоб воно сприяло відновленню працездатності і загальній оптимізації функціонального стану організму, створювало позитивний фон для наступного заняття. Часто з цією метою використовують так звані малі фірми фізичного виховання чи розширеного активного відпочинку (з нерегламентованим навантаженням).

Інший шлях - послідовна концентрація вправ на розвиток однієї фізичної якості, в різних заняттях з врахуванням особливостей слідового ефекту і гетерохронності відновлюваних процесів.

В оздоровчому тренуванні заняття протягом мікроциклу повинні забезпечувати досягнення в тижневому терміні прояв тренувального ефекту за рахунок раціонального підбору обсягу, потужності, спрямованості засобів і їх співвідношення, кратності занять. мезоциклом занять передбачається перехід з 1 функціонального класу в інший, вищий. Складається з 6 - 8 мікроциклів.

Задачею макроциклу було забезпечення при застосуванні мінімальних засобів максимального оздоровчого ефекту, що проявиться в досягненні високого (належного) рівня фізичного стану і підтриманні цього рівня тривалий час.

 


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  3. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  4. Антикорупційні принципи
  5. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  6. Б/. Принципи виборчого права.
  7. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  8. Базові принципи психології спорту.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Безперервність як провідний принцип реформування освітніх систем




Переглядів: 1647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип адекватності. | Нормативні основи фізичного виховання дорослого населення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.