Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Описувальні ознаки представників різних соматотипів

Таблиця 2

та їх оцінка (в балах)

 

Ознака Соматичний тип конституції
  астеноїдний Тора кальний м’язовий дигестивний
Форма спини сутула Пряма пряма сплющена
Форма грудної клітки сплющена Циліндрична циліндрична конічна
Форма живота запалий, прямий Прямий прямий опуклий
  Форма ніг   О-подібна нормальна, О або Х-подібна нормальна, О або Х-подібна   Х-подібна
Розвиток скелету 1-1,5 2-3 2,5-3
Розвиток м’язів 1,5-2 2-3 2-3
Розвиток жирових відкладень 1-1,5 1,5-3 2-4

 

Таблиця 3

ОСОБЛИВОСТІ ТІЛОБУДОВИ ЛЮДЕЙ З РІЗНИМ СОМАТОТИПОМ

Ознака Соматотип
  астеноїдний торакальний м’язовий Дигестивний
кістяк тонкий, кінцівки подовжені   масивний Масивний
грудна клітка плоска, витягнута циліндрична, злегка плоска циліндрична, округла, одна-кового діамет-ру по всій довжині конічна, коротка, розширена до заду
епігастральний кут гострий прямий або близький до прямого прямий Тупий
спина з виступаю-чими лопат-ками пряма, іноді лопатки виступають пряма Пряма
живіт впалий або прямий прямий прямий випуклий, з жировими складками

 

Продовження таблиці 2

Ознака Соматотип
  астеноїдний торакальний м’язовий Дигестивний
підшкірна жирова складка Немає помірна Помірна Велика
м’язова система розвинена слабо розвинена рів-номірно з жиро-вою, тонус м’яз-ів досить висо-кий сильно розви-нена, значний об’єм м’язів і їх тонус значна, має добрий тонус,
кістковий рельєф добре видно майже згладжений згладжений не прогля-дається
форма ніг О-подібна, пряма пряма, Х та О-подібна пряма, Х та О-подібна пряма, Х-подібна

 

В процесі фізичного виховання школярів необхідно звертати увагу на властивості їх нервової системи або темперамент. Нервові процеси збудження і гальмування характеризуються силою, рухливістю і врівноваженістю. Особливості розвитку цих нервових процесів спостерігаються як у різних вікових групах (дошкільний, молодший, середній і старший шкільний вік), так і серед однолітків. В залежності від сили, рухливості та врівноваженості нервових процесів однолітків поділяють на холериків, сангвініків, флегматиків і меланхоліків.

Холерик має сильний, рухливий і неврівноважений тип характеру.

Сангвінік – сильний, рухливий і врівноважений тип характеру.

Флегматик – сильний, інертний і врівноважений тип характеру.

Меланхолік – слабкий, інертний і врівноважений тип характеру.

Вид темпераменту визначають за тестовими таблицями, розробленими психологами.

Крім вище зазначених ознак для диференціації фізичних навантажень школярів до уваги слід брати рівень їх фізичної підготовленості, який у відповідності до вимог Державних тестів може бути оціненим як низький, нижчий за середній, середній, вищий за середній і високий, та стан здоров’я.

 


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  4. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  5. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз однієї ознаки
  8. Арифметичні операції в різних системах числення
  9. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  10. Банківська система в ринковій економіці є звичайно дворівневою і включає центральний банк (емісійний) і комерційні (депозитні) банки різних видів.
  11. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  12. Біологічна дія іонізуючих випромінювань. Ознаки радіаційного ураження




Переглядів: 1052

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підходи до диференційованого фізичного виховання та критерії диференціації | Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різним рівнем фізичного розвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.