МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Фактори та критерії сегментації. Принципи ефективної сегментації.До вивчення курсу “СТРАХУВАННЯ” (для студентів спеціальностей “Економіка підприємства”, “Облік та аудит” заочної форми навчання)
Укладач: Сергій Іванович Непочатов
Підписано до друку 21.02.05 р. Формат 60×841/ 16. Папір типограф. Гарнітура Times. Друк офсетний. Умовн. друк. арк. 6,4. Облік. видав. арк. ____ Тираж 120 екз. Вид. №28/05. Замовл. №65/05. Ціна договірна.
Видавництво Сєвєродонецького технологічного інституту СНУ імені Володимира Даля
Адрес видавництва: м. Сєвєродонецьк, просп. Радянський, 59, а. Телефон: 8 (06452) 4-40-48, факс 8 (06452) ________ E-mail: sti@sti. lg. ua
Процес сегментації розпочинається з установлення розмірів і меж загального ринку, який необхідно сегментувати. Потім визначається сукупність факторів, за якими цей ринок може бути просегментований. Існує велика кількість можливих факторів сегментації ринку. За ступенем специфічності і відповідності певній ситуації фактори сегментації розподіляються на: потенційні, релевантні, визначальні та специфічні. Потенційні фактори сегментації – це найбільш загальні фактори, які охоплюють усі можливі фактори розподілення ринку на сегменти. До них належать такі основні групи факторів – географічний, демографічний, соціальний, психологічний та фактор поведінки споживача. Географічний фактор – передбачає розподілення ринку на географічні території (країна – республіка – область – район і т.п ), за рівнем урбанізації, за кліматичними особливостями. Демографічний фактор – передбачає розподілення ринку за ознаками віку, статі, розміру сім’ї, етапу життєвого циклу сім’ї, національності, приналежності до певної раси, релігії. За соціальними факторами ринок розподіляється: за ознаками приналежності до соціального класу, за рівнем доходу, рівнем освіти, професії, роду занять. Психографічний фактор розподіляє ринок: залежно від життєвого стилю споживача, його приналежності до певного психографічного класу, типу особистості. Фактор поведінки споживача розподіляє: споживачів певного ринку залежно від інтенсивності споживання певних послуг ГРК, ступеня наданої переваги до певного ГРК, статусу споживання очікуваних переваг від отримання послуг ГРК, ступеня сприйняття послуг споживачем, ставлення клієнта до послуг ГРК. Визначення релевантних, визначальних та специфічних факторів сегментації засноване на різноманітних комбінаціях потенційних факторів сегментації. Принципи ефективної сегментації ринку є загальними для всіх ринкових ситуацій: - Неодмінно має існувати відмінність між сегментами, які виділяються в процесі сегментації. Якщо декілька сегментів мають однакові маркетингові характеристики, сегментація є неефективною та марною. - Відмінність, яка існує між сегментами, має бути визначена і сформульована. Треба чітко знати фактори, за якими сегменти відрізняються один від одного. - Відмінність між сегментами має бути суттєвою для клієнтів ГРК, інакше вони можуть не відреагувати на маркетингові дії фірми. - Кожен виділений сегмент повинен бути однорідним. Це означає, що є одна або декілька ознак, які об’єднують споживачів у межах певного сегмента. Інакше сегмент не може розглядатися як єдина сукупність споживачів і втрачає сутність сегмента. - Специфіка кожного сегмента може бути трансформована в певний комплекс маркетингових засобів. Якщо це неможливо, то сегментація сама по собі є недоцільною. - Хоча б один із виділених у процесі сегментації сегментів повинен мати достатній ринковий потенціал, щоб виступити у ролі цільового сегменту. Тобто сегментація має являти собою потенційний інтерес для бізнесу готелю або ресторану. Інакше сегментація не матиме практичного застосування. Читайте також:
|
||||||||||||||
|