МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лісівнича характеристика ділянки №1Проектне завдання з лісових культур Характеристика лісокультурного фонду на 2013 рік Результати роботи та їх обговорення Розділ 4 У Криницькому лісництві за 2011, 2012 та 2013 рр., було заготовлено 3410 кг насіння дуба звичайного, 150 кг насіння дуба червоного і 1 кг насіння модрини європейської. В загальному за ці остання 3 роки лісництвом в загальному було заготовлено 3561 кг насіння. Табл.3.5. Обсяги заготівлі лісового насіння Криницьким лісництвом Заготівля лісового насіння у Криницькому лісництві ДП Постійна лісонасінна база У Криницькому лісництві є одна ПЛНД , вона знаходиться вТернопільській області , ДП Бучацьке ЛГ , в 61 кварталі. Його загальна площа 0,5 га. Вона заснована в 1982 році , 3 травня. Тип лісу – Д2ГБ, ПЛНД має насіннєве походження. Склад насадження 10Бкл+Гз , клас віку насадження 4 , 1а бонітету , повнотою 0,7. Вік насаджень складає 107 років , середній діаметр деревостану – 44см, а середня висота -33м. Це ПЛНД знаходиться в першому ярусі.
«Бучацьке ЛГ» ДП «Бучацький лісгосп»
У Войнилівському лісництві на 2013 рік планується під посадку лісових культур 7 ділянок ,дві з яких – неугіддя. Середня площа ділянок становить 1.1 га. Рельєф – рівнинний, грунти дернові, сильно- та середньо підзолисті, а також є суглинисті. В наявності є природне поновлення, хворіб та шкідників не виявлено. Складається зведена таблиця, яка представляє весь лісокультурний фонд, і з якої вибираємо одну типову ділянку. (Таблиця4.1).
Табл..4.1. Характеристика лісокультурного фонду Войнилівського лісництва на 2013 рік
Враховуючи проектне завдання із лісокультурного фонду Криницького лісництва нами вибрана одна найбільш типова ділянка для якої розроблені типи і технології створення лісових культур. Перша лісокультурна ділянка представляє собою зруб 2013 року розташований в кварталі 26, виділ 14,6, загальною площею 0,3га. Рельєф ділянки горбистий. Грунт – cильнопідзолистий, із слабким ступенем задерніння. Згідно матеріалів обліку природного поновлення (Таблиця 4.2.), орієнтуватися на природний спосіб відновлення зрубу неможливо, оскільки підріст представлений буком(15шт.), та грабом(106шт.), березою(52шт.), кленом(31шт). Доцільність створення лісових культур на вибраних об'єктах беззаперечна. Після зняття материнських насаджень і очищення зрубів виявилося, що стан їх не дозволяє орієнтуватися на повністю природний спосіб відновлення. Таким чином існує необхідність доповнити природне поновлення лісовими культурами.
Табл. 4.2 Характеристика природного поновлення на ділянці
Продовження таблиці 4.2
Технологічна ситуація на зрубі не сприятлива для застосування засобів механізації при обробітку ґрунту під лісові культури. Кількість пнів на одиниці площі складає 764 штук. Лісорослинні умови лісокультурної ділянки сприятливі для вирощування багатьох аборигенних і інтродукованих деревних порід. Тип лісу – свіжа грабова діброва. Склад колишнього материнського насадження 8Гз1Клг1Бп+Бкл. Як показали обстеження в ґрунті відсутні личинки хруща. Не виявлено також наявності інших шкідників і хвороб лісу. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|