МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Динаміка площі лісових культур та їхня збереженістьЛісовідновлення і лісорозведення
Із загальної площі не вкритих лісовою рослинністю лісових ділянок та лісосік ревізійного періоду (134,5 га) призначено під лісовідновлення 130,9 га (таблиця 3.3.). Не проектуються до заліснення 3,6 га ландшафтних галявин та біогалявин.
Табл. 3.3. Запроектовані обсяги лісовідновлювальних заходів на ревізійний період (чисельник - на лісових ділянках, не вкритих лісовою рослинністю; знаменник - на лісосіках ревізійного періоду)
Термін закультивування не вкритих лісовою рослинністю лісових ділянках встановлюється в перші 2 роки ревізійного періоду, а лісосік суцільних рубок - на наступний рік після проведення рубок. Створювати лісові культури пропонується згідно технологічних схем, прикладених до таксаційного опису, з урахуванням наявності природного поновлення, типів лісу та особливостей категорії лісокультурної площі в технологічних схемах вказується спосіб обробітку грунту, спосіб створення, схема змішування порід, спосіб догляду за лісовими культурами. Технологічні схеми складені на основі рекомендацій Національного лісотехнічного університету України.
Табл. 3.4. Розподіл запроектованих обсягів лісових культур за технологічними схемами
Доповнення в створених культурах повинно проводитись при відпаді більше 15%. Сприяння природному поновленню передбачається способом збереження підросту головних порід під час рубок головного користування на площі 42,4 га. На території лісництва знаходиться 6,6 га постійних лісонасінних ділянок. При виконанні запроектованих лісовідновлювальних заходів на кінець ревізійного періоду в категорії не вкритих лісовою рослинністю лісових ділянок залишиться 10,6 га, лісовідновлювальні заходи на яких будуть проводитись у наступному ревізійному періоді. Реконструкція низькоповнотних і малоцінних молодняків лісовпорядкуванням не запроектована. Агротехнічний догляд за незімкнутими лісовими культурами запроектовано на площі 36,1 га. Крім того, намічено виправлення незадовільних культур шляхом доповнення лісових культур на загальній площі 33,1 га (редукована - 5,0 га).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|