Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гіпотеза компактності

 

Якщо передбачити|припускати|, що в процесі навчання|навчання| простір|простір-час| ознак формується виходячи із задуманої класифікації, то тоді можна сподіватися|надіятися|, що задачі|задавання| простору|простір-час| ознак само по собі задає властивість, під дією якого образи|зображення| в цьому просторі|простір-час| легко розділяються. Саме ці надії у міру розвитку робіт в області розпізнавання образів|зображень| стимулювали появу гіпотези компактності, яка свідчить: образам|зображенням| відповідає компактна множина|множина| в просторі|простір-час| ознак. Під компактним множиною|множиною| доки|поки| розумітимемо деякі|якісь| "згустки" точок|точок| в просторі|простір-час| зображень, передбачаючи|припускати|, що між цими згустками існують розрядки, що розділяють їх.

Проте|однак| цю гіпотезу не завжди вдавалося підтвердити експериментально, але|та|, що саме головне, ті задачі|задачі|, в рамках|у рамках| яких гіпотеза компактності добре виконувалася (Рис. 2а|), всі без виключення|винятку| знаходили|находили| просте рішення|вирішення|. І навпаки, ті задачі|задачі|, для яких гіпотеза не підтверджувалася (Рис. 2б|), або зовсім не вирішувалися|розв'язувалися|, або вирішувалися|розв'язувалися| насилу із|із| залученням|притягненням| додаткових хитрувань. Цей факт змусив|примусив| щонайменше засумніватися в справедливості гіпотези компактності, оскільки|тому що| для спростування будь-якої гіпотези досить|достатньо| одного заперечливого її прикладу|зразка|. Разом з цим, виконання гіпотези усюди|всюди| там, де удавалося добре вирішити задачі|задачу| навчання|навчання| розпізнаванню образів|зображень|, зберігало до цієї гіпотези інтерес. Сама гіпотеза компактності перетворилася на ознаку можливості|спроможності| задовільного вирішення завдань|задач| розпізнавання.

Формулювання гіпотези компактності підводить впритул до поняття абстрактного образу|зображення|. Якщо координати простору|простір-час| вибирати випадково, то і зображення в ньому будуть розподілені випадково. Вони в деяких частинах|частках| простору|простір-час| розташовуватимуться щільніше, ніж в інших. Назвемо|накликатимемо| деякий випадково вибраний простір|простір-час| абстрактним зображенням. У цьому абстрактному просторі|простір-час| майже напевно існуватиме компактна множина точок|точок|. Тому відповідно до гіпотези компактності множинаі об'єктів, яким в абстрактному просторі|простір-час| відповідає компактна множина точок|точок|, розумно назвати|накликати| абстрактними образами|зображеннями| даного простору|простір-час|.

 


Читайте також:

  1. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  2. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  3. Втрата непараметричними критеріями згоди „свободи від розподілу” при складних гіпотезах
  4. Гіпотеза
  5. Гіпотеза де-Бройля
  6. Гіпотеза пограничного шару
  7. Гіпотеза пограничного шару
  8. Гіпотеза самозародження.
  9. Гіпотеза у процесі дослідження неодноразово уточнюється, доповнюється чи змінюється.
  10. Еволюційна гіпотеза Ж.-Б. Ламарка.
  11. Експериментальна гіпотеза та її особливості.




Переглядів: 1207

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Навчання|навчання| і самонавчання. Адаптація і навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.