МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гіпотеза компактності
Якщо передбачити|припускати|, що в процесі навчання|навчання| простір|простір-час| ознак формується виходячи із задуманої класифікації, то тоді можна сподіватися|надіятися|, що задачі|задавання| простору|простір-час| ознак само по собі задає властивість, під дією якого образи|зображення| в цьому просторі|простір-час| легко розділяються. Саме ці надії у міру розвитку робіт в області розпізнавання образів|зображень| стимулювали появу гіпотези компактності, яка свідчить: образам|зображенням| відповідає компактна множина|множина| в просторі|простір-час| ознак. Під компактним множиною|множиною| доки|поки| розумітимемо деякі|якісь| "згустки" точок|точок| в просторі|простір-час| зображень, передбачаючи|припускати|, що між цими згустками існують розрядки, що розділяють їх. Проте|однак| цю гіпотезу не завжди вдавалося підтвердити експериментально, але|та|, що саме головне, ті задачі|задачі|, в рамках|у рамках| яких гіпотеза компактності добре виконувалася (Рис. 2а|), всі без виключення|винятку| знаходили|находили| просте рішення|вирішення|. І навпаки, ті задачі|задачі|, для яких гіпотеза не підтверджувалася (Рис. 2б|), або зовсім не вирішувалися|розв'язувалися|, або вирішувалися|розв'язувалися| насилу із|із| залученням|притягненням| додаткових хитрувань. Цей факт змусив|примусив| щонайменше засумніватися в справедливості гіпотези компактності, оскільки|тому що| для спростування будь-якої гіпотези досить|достатньо| одного заперечливого її прикладу|зразка|. Разом з цим, виконання гіпотези усюди|всюди| там, де удавалося добре вирішити задачі|задачу| навчання|навчання| розпізнаванню образів|зображень|, зберігало до цієї гіпотези інтерес. Сама гіпотеза компактності перетворилася на ознаку можливості|спроможності| задовільного вирішення завдань|задач| розпізнавання. Формулювання гіпотези компактності підводить впритул до поняття абстрактного образу|зображення|. Якщо координати простору|простір-час| вибирати випадково, то і зображення в ньому будуть розподілені випадково. Вони в деяких частинах|частках| простору|простір-час| розташовуватимуться щільніше, ніж в інших. Назвемо|накликатимемо| деякий випадково вибраний простір|простір-час| абстрактним зображенням. У цьому абстрактному просторі|простір-час| майже напевно існуватиме компактна множина точок|точок|. Тому відповідно до гіпотези компактності множинаі об'єктів, яким в абстрактному просторі|простір-час| відповідає компактна множина точок|точок|, розумно назвати|накликати| абстрактними образами|зображеннями| даного простору|простір-час|.
Читайте також:
|
||||||||
|