МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціальнокультурні факториРис. 3.4. Зовнішнє середовище організації
Під в'язкістю зовнішнього середовища розуміється кількісна міра зусиль, необхідних для цілеспрямованого переміщення, концентрації та освоєння у виробництві одиниці матеріальних, фінансових і інформаційно-технологічних ресурсів. Чим вона вища, тим важче сконцентрувати ресурси в потрібний час у визначеному місці, щоб адекватно реагувати на зміни, що відбуваються, і тим важче здійснювати стратегічне управління. Всі чинники зовнішнього середовища взаємопов'язані. Ступінь взаємопов'язаності чинників — це рівень сили, з якою зміна одного чинника впливає на інші Міжнародні факториДуже багато як великих, так і малих фірм розгортають свою діяльність за кордоном.Загрози або можливості фірми багато в чому залежить від міжнародних відносин, протекціонерських законів, доступу в іншій країні до ресурсів. Аналіз цих факторів набув важливого значення для вітчизняних організацій після відмови від державної монополії на зовнішню торгівлю. Тому керівництво повинно ретельно слідкувати за ситуацією, яка складається в цьому сигменті.Треба відслідковувати політику інших країн, яка передбачає зусилля по захисту чи розширенню національного ринку в цілому та в окремих галузях. Економічні фактори.Стан економіки країни відіграє вирішальну роль в життєспроможності фірми. Серед таких факторів треба виділити: рівень зайнятості, стабільність валюти, платіжний баланс країни, а також: · Питома вага конкурентноздатної на зовнішньому ринку промислової продукції фірми країни; · Питома вага конкурентноздатної продукції фірми країни; · Тенденція змін зовнішньоекономічних зв’язків; · Дефіцит бюджету країни (у відсотках); · Середньорічний темп інфляції · Питома вага приватної власності в загальній власності країни; · Наявність стратегії переходу країни на ринкові відносини; · Питома вага сировинних ресурсів в експорті країни; · Показники додаткової системи та зовнішньоекономічної діяльності; · Структура розподілу прибутків населення. Відбивають відношення, права звичаї суспільства; саме вони завдають багато клопоту самій організації.Включають зміни суспільних цінностей, сподівання. В умовах економічної нестабільності саме в соціальному середовищі народжується багато проблем, які становлять велику загрозу для організації. Тому організація, як соціальна система, повинна пристосовуватися до зовнішнього середовища. В нашій країні цілий ряд факторів соціального середовища набув особливого значення. До нього відносяться; · Загострені національні почуття · Відношення основної маси населення до підприємства · Роль жінки та національних меншин суспільства · Розвиток руху з питань захисту споживачів · Зміна ролі керівників на виробництві та їх соціальних засад · Зміни суспільних цінностей. Читайте також:
|
||||||||
|