Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для крильчастих роторів поверхня обмаху становить

,

а потужність вітроустановки становитиме, кВт:

Діаметр ротора становитиме:

Для інших значень температур та тиску вводять поправку в рівняння потужності:

де В0– 760 мм рт. ст.; В – поточне значення тиску.

У такому разі діаметр ротора дорівнюватиме:

.

Швидкість вітру, за якої ротор має розвивати задану для розрахунку потужність, приймають виходячи з метеоданих місцевості та умов, описаних у п. 2.2.

Наступним етапом розрахунку є обрання профілю лопатей.

Профіль встановлюється під потрібний кут атаки a до результуючої швидкості с. Кут, утворений хордою профілю з віссю ротора становить a + b. Для кута атаки також наведено коефіцієнти піднімальної сили Сa (за полярами Лілієнталя, рис. 2.4), отримані експериментально для кожного виду профілю.

Послідовність визначення параметрів лопаті така:

1. Визначають «робочий» діаметр вітроустановки:

де Р – потужність вітроустановки; hFККД лопатей (» 0,9);

2. Визначають швидкості на кінцях лопатей:

– обирають (задають) швидкість вітру (v);

– визначають швидкість вітру, що протікає через ротор:

– приймають (задають) кількість модулів ротора:

u/v = z;

– визначають колову швидкість:

u = v× z;

– визначають кут b (між вектором результуючої швидкості с та нап­рямком осі):

– визначають результуючу швидкість:

(для швидкохідних вітроустановок с» u).

3. Визначають дійсний діаметр D:

– відстань між лопатями:

де m – кількість лопатей;

– ширину повітряної полоси між лопатями:

b = a cosb;

– діаметр:

– довжину кола pD;

– кутову швидкість:

– частоту обертання:

– доцільну ширину лопаті

Рис. 2.3. Швидкості та сили на лопаті вітряного двигуна:
– швидкість вітру, яка проходить через ротор; u1 – відносна швидкість лопаті;
с – результуюча швидкість лопаті; А – підйомна сила; S1, S2 – складові осьової сили;
Т1,– складова підйомної сили; Т2– складова сили опору; a– кут атаки;
b – кут між напрямком швидкості с та віссю обертання ротора

4. Визначають ширину та кут установки лопаті на 2/3 радіуса ротора:

– визначають довжину кола на 2/3 радіуса;

– визначають кількість модулів на 2/3 радіуса;

– для обраного профілю за атласом (полярами Лілієнталя) (рис. 2.4) обирають доцільний кут атаки та визначають коефіцієнт піднімальної сили са;

– доцільна ширина лопаті на 2/3 радіуса становить:

– визначають кут b:

– кут установки лопаті становить b + a.

5. Визначають ширину та кут установки лопаті на зовнішньому кінці:

– визначають довжину кола, що описує зовнішній кінець;

– визначають кількість модулів;

– обирають кут атаки та визначають коефіцієнт піднімальної сили;

– визначають доцільну ширину лопаті:

– визначають кут b:

– кут установки лопаті становить b + a.

6. Визначають ширину та кут установки лопаті на внутрішньому кінці лопаті (1/3 радіуса):

– визначають довжину кола на 1/3 радіуса;

– визначають кількість модулів;

– приймають кут атаки та визначають кут піднімальної сили;

– визначають кут b та кут установки лопаті b + a.

7. Визначають обернений коефіцієнт якості лопаті:

– для прийнятого профілю та кута атаки за полярами визначають коефіцієнти піднімальної сили сaта опору сw;

– визначають коефіцієнт (обернений) якості:

 


 

Рис. 2.4. Поляри Лілієнталя для лопатей нескінченної довжини

 



Читайте також:

  1. Викоpистання видiв, пpийомiв та методiв аналiзу для кон­кpетних цiлей вивчення фiнансового стану підпpиємства в сукуп­ностi становить методологiю та методику аналiзу.
  2. Добуток ланцюгових темпів зростання становить базовий темп зростання.
  3. Зберігання, захист та використання інформації, що становить банківську таємницю
  4. Знання про себе, поєднане з певним ставленням до себе, становить самооцінку особистості.
  5. Знання про себе, поєднане з певним ставленням до себе, становитьСАМООЦІНКУособистості.
  6. Мал.1. Фронтальна поверхня півкуль мозку дельфіна-афаліни.
  7. Озеленення міст. Влаштування озеленення на штучних поверхнях/Визначення термінів
  8. Поверхня розділу полімер-вода
  9. Розробка теорії обчислень та інших перетворень, що здійснюються в побудованих моделях, становить третю проблему — використання знань.




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки | Визначення навантажень на елементи систем регулювання вітроустановок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.