МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Для крильчастих роторів поверхня обмаху становить, а потужність вітроустановки становитиме, кВт:
Діаметр ротора становитиме: Для інших значень температур та тиску вводять поправку в рівняння потужності: де В0– 760 мм рт. ст.; В – поточне значення тиску. У такому разі діаметр ротора дорівнюватиме: . Швидкість вітру, за якої ротор має розвивати задану для розрахунку потужність, приймають виходячи з метеоданих місцевості та умов, описаних у п. 2.2. Наступним етапом розрахунку є обрання профілю лопатей. Профіль встановлюється під потрібний кут атаки a до результуючої швидкості с. Кут, утворений хордою профілю з віссю ротора становить a + b. Для кута атаки також наведено коефіцієнти піднімальної сили Сa (за полярами Лілієнталя, рис. 2.4), отримані експериментально для кожного виду профілю. Послідовність визначення параметрів лопаті така: 1. Визначають «робочий» діаметр вітроустановки: де Р – потужність вітроустановки; hF – ККД лопатей (» 0,9); 2. Визначають швидкості на кінцях лопатей: – обирають (задають) швидкість вітру (v); – визначають швидкість вітру, що протікає через ротор: – приймають (задають) кількість модулів ротора: u/v = z; – визначають колову швидкість: u = v× z; – визначають кут b (між вектором результуючої швидкості с та напрямком осі): – визначають результуючу швидкість: (для швидкохідних вітроустановок с» u). 3. Визначають дійсний діаметр D: – відстань між лопатями: де m – кількість лопатей; – ширину повітряної полоси між лопатями: b = a cosb; – діаметр: – довжину кола pD; – кутову швидкість: – частоту обертання: – доцільну ширину лопаті Рис. 2.3. Швидкості та сили на лопаті вітряного двигуна: 4. Визначають ширину та кут установки лопаті на 2/3 радіуса ротора: – визначають довжину кола на 2/3 радіуса; – визначають кількість модулів на 2/3 радіуса; – для обраного профілю за атласом (полярами Лілієнталя) (рис. 2.4) обирають доцільний кут атаки та визначають коефіцієнт піднімальної сили са; – доцільна ширина лопаті на 2/3 радіуса становить: – визначають кут b: – кут установки лопаті становить b + a. 5. Визначають ширину та кут установки лопаті на зовнішньому кінці: – визначають довжину кола, що описує зовнішній кінець; – визначають кількість модулів; – обирають кут атаки та визначають коефіцієнт піднімальної сили; – визначають доцільну ширину лопаті: – визначають кут b: – кут установки лопаті становить b + a. 6. Визначають ширину та кут установки лопаті на внутрішньому кінці лопаті (1/3 радіуса): – визначають довжину кола на 1/3 радіуса; – визначають кількість модулів; – приймають кут атаки та визначають кут піднімальної сили; – визначають кут b та кут установки лопаті b + a. 7. Визначають обернений коефіцієнт якості лопаті: – для прийнятого профілю та кута атаки за полярами визначають коефіцієнти піднімальної сили сaта опору сw; – визначають коефіцієнт (обернений) якості:
Рис. 2.4. Поляри Лілієнталя для лопатей нескінченної довжини
Читайте також:
|
||||||||||
|