Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Асинхронний двофазний мотор

Будемо вважати, що даний мотор керується зміною керуючої напруги . Схема включення зображена на рис. 4.5. Позначення: ОК, ОЗ – відпо­відно обмотки керування і збудження; , – маґнетні потоки, що створюються обмотками керування і збудження; – фазозсуваючий конденсатор в колі ОЗ; – швидкість обертання ротора мотора (рад/с).

Напруга прикладена до кола збудження, не змінюється в процесі роботи. Механічні характе­ристики мотора , де – момент мо­тору, отри­мані при різних фіксованих значеннях напруги керу­вання (рис. 4.6). Лінеаризована форма механічних характеристик мотора зображена на рис. 4.7. В усталеному режимі роботи, для якого справедливі механічні характерис­тики, момент мотору урівноважується рівним за величиною моментом опору . Згідно механічних ха­рактеристик, пусковий момент пропор­ційний керуючій напрузі

, (4.73)

де – коефіцієнт, що визначається згідно механічних характеристик.

Для лінеаризованої механічної характеристики справедливе співвідношення

. (4.74)

Коефіцієнт визначається нахилом механічної характеристики

,

де – зміна моменту мотора при зміні швидкості на .

При розгляді дина­мічних процесів в моторі внаслідок малої інерцій­ності процесів в обмотці керування можна на враховувати останніх, вважаючи, що рівняння (4.73) спра­ведливе і в динаміці. В структурній схемі (рис. 4.7) перша ланка відображає без інерційне перетворення напруги керування в пусковий момент мотора у відповідності з рівнянням (4.73) записаним у абсо­лютних приростах. Перетворення рушійного моменту сумісно зі створюваним навантаженням моментом опору в швидкість обертання ротора описується рівнянням Даламбера

. (4.75)

З врахуванням (4.73), (4.74), рівняння (4.75) запишемо у вигляді

. (4.76)

Вважаючи момент інерції системи мотор-навантаження постійним, можна розглядати рівняння (4.76) лінійним, що дає можливість безпосередньо записати рівняння динаміки мотора в абсолютних приростах

. (4.78)

В структурній схемі четверта ланка є безінерційною, Вона перетворює зміну швидкості обертання ротора мотора в зміну рушійного моменту . Друга ланка виконує віднімання швидкісної зміни моменту і пускового моменту . Третя ланка структурної схеми відображає перетворення різниці рушійного моменту і моменту опору в зміну швидкості обертання ротора. Введемо позначення відносних величин

; ;

Запишемо рівняння динаміки мотора відносно швидкості обертання у відносних приростах

, (4.79)

де – електромеханічна стала часу мотора.

;

Якщо вихідною величиною є кут повороту ротора і вважаючи, що , повне рівняння (4.76) можна записати у формі

. (4.80)

Відповідно рівняння динаміки мотора в абсолютних і відносних приростах будуть мати вигляд

, (4.81)

, (4.82)

де ; ; .

Визначимо передатну функцію асинхронного двофазного мотора за напругою керування . Зображення за Лапласом рівняння (4.79) має вигляд

, (4.83)

Передатна функція згідно (4.83) буде

. (4.84)

Підставивши отримаємо вираз для АФХ об’єкту

. (4.85)

Це означає, що ДЧХ, УЧХ, АЧХ та ФЧХ будуть визначатися співвідношеннями

, (4.86)

де .

 


Читайте також:

  1. Асинхронний генератор з конденсаторним збудженням.
  2. Бензинові моторні пилки та звалювальні пристрої
  3. Вивчення психологічних особливостей сенсомоторної та мисленнєвої діяльності школяра
  4. Гідравлічний мотор
  5. Гідромашини – гідромотори і нагнітачі, класифікація і галузь використання.
  6. Затримка темпів психомоторного розвитку, розумова відсталість. Генетичні хвороби з ураженням ендокринної системи (ендокринопатії).
  7. ІІІ. Кишковий сік. Роль в травленні, регуляція. Моторна діяльність тонкої кишки, регуляція.
  8. Методи вивчення психомоторного розвитку дітей першого року життя
  9. Мотор постійного струму, що керується напругою збудження
  10. Мотор-редукторів
  11. Моторика кишок.




Переглядів: 824

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотор постійного струму, що керується напругою збудження | Гідравлічний мотор

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.