МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оцінка і вибір засобів збуту продукції фірмиМаркетингова логістика
Товарорух, або маркетинг-логістика - діяльність щодо планування, виконання та контролю фізичного переміщення всіх видів потоків (матеріалів, готових виробів, інформації), які супроводжують переміщення товару за обраним каналом від виробника до споживача з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку. Основне завдання маркетинг-логістики полягає в тому, щоб товар опинився в потрібному місці, в потрібній кількості, в потрібний час. Таким чином, мета маркетинг-логістики - одночасно максимізувати рівень обслуговування і мінімізувати витрати на розподіл товарів. Цього можна досягти завдяки: > оптимізації рівня товарних запасів; > використанню менш дорогих засобів транспортування; > відвантаженню товарів великими партіями; > швидким та надійним поставкам, у тому числі своєчасному відвантаженню товару відповідних обсягу та якості; > швидким виконанням замовлень. Відповідно до зазначених шляхів оптимізації товароруху мають бути прийняті рішення щодо терміну постачання з урахуванням витрат і доходів, кількості пунктів постачання, їх розміру та місць розміщення, доцільності застосування сторонніх організацій, виду транспортного засобу. Етапи процесу маркетинг-логістики: 1. Визначення цілей логістики 2. Розробка системи обробки замовлень 3. Складування та оброблення вантажів 4. Управління запасами 5. Вибір методу транспортування Основне завдання при виборі методу транспортування - своєчасно і без ушкоджень забезпечити транспортування товару. Вибір залежить від швидкості, частоти, надійності поставок, віддаленості споживачів, завантаженості транспортних ліній, вартості палива тощо. Для доставки товарів може бути обрано: > автомобільний транспорт; > залізничний транспорт; > водний транспорт; > повітряний транспорт; > трубопроводи. 6. Оцінювання та контроль логістики Ці показники відповідають цілям логістики і визначають ступінь задоволеності споживачів або зниження витрат: > час оброблення одного замовлення; > час виконання одного замовлення; > час, протягом якого товар зберігається в запасі; > частка вантажів, які надійшли непошкодженими; > частка випадків своєчасної доставки вантажів; > витрати логістики (у відсотках від обсягу продажу). Сутність контролю логістики - у зіставленні поставлених цілей і досягнених результатів.
Фактори оцінки каналів збуту: Þ ·ступінь охоплення цільового ринку; Þ ·професіоналізм продавця; Þ ·ефективність демонстрації товару; Þ ·шляхи доступу до даного каналу. Для визначенняглибини розподілу каналу використовуються наступні фактори: Þ · інвестиції; Þ · співвідношення доходів і витрат; Þ · можливість контролю; Þ · умови співробітництва; Þ · умови конкуренції. Вибір торгового посередника здійснюється за допомогою таких критеріїв: Þ · фінансовий аспект; Þ · організація й основні показники збуту; Þ · продукція, збут якої здійснює посередник; Þ · загальна кількість проданих товарів; Þ · охоплення ринку, запаси і складські приміщення; Þ · управління; Þ · репутація посередника. Для вирішення завдань, зв'язаних зі збутом, використовують наступні методи: Інструментальний- використовує такі засоби: візити продавців, особливі знижки, реклама. Шаблонний (рутинний)- усе відбувається по вже встановлених шаблонах: дні замовлень, ритм постачань, засобу транспортувань, порядок оплати і стандартизація оформлення замовлення. Програмний- дозволяє за допомогою використання програм розвитку по маркетингу збільшити збут, а, отже, і прибуток понад поставлених цілей.
Читайте також:
|
||||||||
|