МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКАЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Запити To dish the dirt smeller old bean Vulgarisms are used to: - to give speech characteristics; - to express strong emotions
Запити використовуються для перегляду, зміни й аналізу даних різними способами. Запити також можна використовувати як джерела записів для форм, звітів і сторінок доступу до даних.
Запит - вимога на добір даних, що зберігаються в таблицях, або вимога на виконання певних дій з даними.
Типи запитів:
Запит на вибірку можна створити автоматично, зберігши існуючий фільтр у вигляді запиту. Також можна використовувати запит як фільтр. Крім цього, автоматично (майстром) можна створювати: · Перехресні запити · Запити на вибірку: 1 запит «Звичайний запит» 2 запит «Повторювані записи» 3 запит «Записи без підлеглих»
У загальному випадку запити створюються в режимі конструктора, оперуючи з бланком запиту. Багато різних властивостей запиту можна встановити у вікні “Властивості запиту”. Якщо треба отримати у результаті не всі записи, а якусь кількість або процент, то потрібно змінити значення списку “Набір значень”
Щоб створити діалогове вікно для введення значення параметра (запит з параметром), треба у вираз включити рядок [Підпис]. При виконанні запиту в цьому місці буде використане введене значення.
Якщо треба задати спеціальні умови на данні, вводимо вираз у рядок “Умови відбору:”. При цьому можна користуватися майстром “Будівник виразів”.
Обчислювальне поле - поле, визначене в запиті для виводу результату розрахунку виразу. Обчислення проводяться всякий раз при виконанні запиту.
Для розрахунків з використанням формул, визначених користувачем, треба ввести бажаний вираз в порожню комірку«Поле:» бланку запиту: Поле: Назва_поля: вираз_з_формул. Вирази, що визначають обчислювальні поля, створюються за допомогою майстра звичайних запитів або вводяться користувачем у рядок “Групова операція:” бланку запиту, у якому дозволяється вибір статистичних функцій для виконуваних обчислень. Убудовані статистичні функції дозволяють знайти наступні підсумкові значення для груп записів або для всіх записів: · SUM суму значень поля · AVG середнє значення поля · COUNT число значень у полі · MIN мінімальне значення · MAX максимальне значення · STDEV середньоквадратичне відхилення · VAR дисперсію Обчислення підсумкових значень для груп записів у запиті:
У рядок “Групова операція:” бланку запиту можна ввести:
§ Групування -Визначає групи, для яких виконуються обчислення. § Вираз -Створює обчислювальне поле, за допомогою виразу, що включає статистичну функцію. § Умова -Визначає умови добору для поля, що не бере участь в групуванні. Якщо для поля вибирати цей параметр, автоматично знімається прапорець „Вивід на екран”, і поле не виводиться на екран при виконанні запиту. КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВА ТА ПРАВОСУДДЯ КУРС: КРИМІНАЛЬНО – ВИКОНАВЧЕ ПРАВО для проведення лекції ТЕМА № 4: «Порядок і умови виконання кримінального покарання у виді конфіскації майна, штрафу, позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу».
Підготував:кандидат юридичних наук Іваньков І.В.
Чернігів, 2012 1. Мета заняття: · Ознайомити особовий склад навчальних груп з умовами і порядком виконання інших видів кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі: · порядок і умови виконання вироку про конфіскацію майна.
· порядок і умови виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу. 2. План проведення заняття:
3. Організаційно-методичні вказівки Вид лекції: інформаційна, призначена для цілісного викладення найбільш важливих питань даної теми.
4. Вступна частина: · оголошення теми лекції, навчальної мети, навчальних питань, порядку проведення заняття; · встановлення взаємозв’язку даної теми з іншими темами курсу та з іншими предметами, що вивчаються в коледжі; · виділення основної навчальної літератури.
Список основної навчально-методичної літератури: 1. Конституція України. 1996 р. 2. Кримінально-виконавчий кодекс України. Офіційне видання. – К.: Атака, 2003. – 96 с. 3. Кримінальний кодекс України. 4. Кримінально-процесуальний кодекс України. 5. Кодекс законів про працю України з постатейними матеріалами // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. - К., 1997. 6. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань № 33 “Про затвердження положень, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби установи виконання покарань” від 17 березня 2000 року. 7. Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань №275 “Про затвердження та введення в дію Правил внутрішнього розпорядку виправно-трудових установ” від 25 грудня 2003 року. 8. Кримінально-виконавче право України / За заг. ред. В.М. Трубникова – Харків: «Право», 2001. 9. Уголовно-исполнительное право России: учебник и основные нормативне правовые акти – Москва: «ЮрИнфо», 2000. 10. Кримінально-виконавче право України: Навчально-методичний посібник / За заг.ред. С.О.Стефанова – Одеса: «Юридична література», 2004. 11. Кримінально-виконавче право України: Підручник / За ред. проф. А.Х. Степанюка – Харків: «Право», 2005. 12. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково – практичний коментар / За заг.ред. проф. А.Х. Степанюка – Харьків: «Одісей», 2005. 13. Кримінально – виконавче законодавство України. Кримінально – виконавчий кодекс України. Нормативно – правові акти / Упоряд.: В.С. Ковальський, Ю.М. Хахуда. – К.: Юринком Інтер, 2005 14. Нормативно - правове забезпечення запобігання окремим видам злочинів та профілактики негативних соціальних явищ, пов’язаних зі злочинністю. Збірник законодавчих та нормативних актів / Уклад.: Джужа О.М., Василевич В.В., Ковальченко Т.Л., Куц І.Г. - К.:Атака, 2005. 15. Гель А.П., Семаков Г.С., Яковець І.С. Кримінально - виконавче право України: Навчальний посібник / За ред.. проф. А.Х. Степанюка. - К.:Юринком Інтер, 2008. 16. Бадира В.А., Денисов С.Ф., Денисова Т.А., Мінаєв М.М., Хащев В.Г. Кримінально - виконавче право: Навчальний посібник / За ред.. Т.А. Денисової. - К.: Істина, 2008. 17. Трубников В.М., Шинкарьов Ю.В. Збірник нормативних актів з кримінально-виконавчого права України.-Х.: Харків юридичний, 2008. 18. Богатирьов І.Г. Кримінально-виконавче право України: Підручник. – К.: Всеукраїнська асоціація видавців «Правова єдність», 2008. 19. Кримінально-виконавче право України: Підручник / О.М. Джужа, І.Г. Богатирьов, О.Г Колб, В.В. Василевич та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. О.М. Джужі.– К.: Атіка, 2010. 20. Ігор Іваньков, Анатолій Чайковський. Історико-правовий аналіз діяльності органів і установ виконання покарань на території України (кінець 19- середина 20 сторіччя): Монографія. / За заг. ред. докт. юрид. наук. проф. І.Г. Богатирьова – Бровари: ХмЦНТЕІ, 2010. 21. Науково-практичний коментар до Кримінально-виконавчого кодексу України / І.Г. Богатирьов, О.М. Джужа, О.І. Богатирьова, Є.М. Бодюл та ін. / За заг. ред. докт. юрид. наук, проф. І.Г.Богатирьова. – К.: Атіка, 2010. 5. Змістовна частина: · визначення місця теми в системі вивчення курсу; · визначення взаємозв’язку з іншими дисциплінами та темами (міжпредметний зв’язок); · надання методології вивчення предмету; · постановка та висвітлення актуальних проблемних питань теми.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|