Сортування даних виконують для зручнішого пошуку потрібної інформації. Відсортувати записи за значенням поля (полів) можна двома способами: за зростанням та за спаданням.
Щоб відсортувати записи, потрібно встановити курсор на полі і виконати одну з наступних операцій:
! виконати команду меню Records Þ Sort Þ Sort Ascending (Записи Þ Сортировка Þ Сортировка по возрастанию) або Records Þ Sort Þ Sort Descending (Записи Þ Сортировка Þ Сортировка по убыванию);
! вибрати одну з команд Sort Ascending (Сортировка по возрастанию) чи Sort Descending (Сортировка по убыванию) у контекстному меню стовпця.
! натиснути на одну з двох кнопок , – Sort Ascending (Сортировка по возрастанию) чи Sort Descending (Сортировка по убыванию) на панелі інструментів Table Datasheet (Таблица в режиме таблицы).
Порожні значення у полях вважаються найменшими і записи, які їх містять, розташовуються у списку першими при сортуванні за зростанням та останніми при сортуванні за спаданням.
Якщо потрібно виконати сортування за значеннями кількох полів, потрібно попередньо розташувати поля поряд. Сортування відбувається за значеннями полів зліва направо.
Наприклад, відсортувати за спаданням записи таблиці Успішність
за значеннями полів Оцінка та КодСтудента.
При співпаданні значенням у першому полі, за яким відбувається сортування (Оцінка), першим буде йти запис, значення якого у другому полі, за яким відбувається сортування (КодСтудента), буде більшим – при сортуванні за спаданням.
Значення, які знаходяться в текстових полях, сортуються як рядки символів.
При закритті таблиці після сортування записів Access видає повідомлення про збереження змін макету:
При виборі варіанту Yes (Да) новий порядок сортування буде збережено і при наступному відкритті таблиці дані будуть розташовані у цьому ж порядку. Щоб повернутись до початкового порядку сортування (за значенням ключового поля), необхідно виконати команду меню Records Þ Remove Filter/Sort (Записи Þ Удалить фильтр).
Не можна відсортувати поля типів MEMO, гіперпосилання та OLE–об’єкти.