Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Частотні, фізичні та логічні канали

Організація роботи системи стільникового зв'язку

Центр аутентифікації (Authentication Center), що забезпечує процедури аутентифікації абонентів та шифрування повідомлень.

– Регістр апаратури (Еquipment Іdentity Register),який є не у всіх системах. Цей регістр містить відомості про експлуатовану РС щодо її справності і санкціонованого використання. Зокрема, у ньому можуть відзначатися украдені абонентські апарати, а також апарати, що мають технічні дефекти.

Частотний канал це смуга частот, що відводиться для передачі інформації одного каналу зв'язку. Пояснимо поняття частотного каналу на конкретних прикладах.

В американському стандарті D-AMPS для передачі інформації прямого каналу (від БС до РС) відводиться смуга частот 869...894 Мгц, а для передачі інформації зворотного каналу (від РС до БС) – смуга 824...849 Мгц, тобто прямий і зворотний канали рознесли по частоті на 45 Мгц (так зване дуплексне рознесення за частотою).

Один частотний канал займає смугу f = 30 кГц, так що в межах виділеного діапазону, з урахуванням захисних смуг по краях, розміщується 832 частотні канали. Частотні канали мають номери від 1 до 799 (включно) і від 991 до 1023; іноді фігурує і канал з номером 990 (хоча фактично він не використовується і не входить до складу 832 каналів).

Центральна частота каналу (в Мгц) пов'язана з його номером N такимиспіввідношеннями:

– зворотний канал:

= 825,000 + 0,030 N, 1N 799

fо = 825,000 + 0,030 (N – 1023), 991N 1023;

– прямий канал:

fn = 870,000 + 0,030 N, 1N 799

fn = 870,000 + 0,030 (N – 1023), 991N 1023.

В стандарті GSM 900 для передачі інформації прямого каналу відводиться смуга 935...960 Мгц;, а зворотного – 890...915 Мгц, тобто дуплексне рознесення за частотою також складає 45 Мгц. Один частотний канал займає смугу f = 200 кГц, так що всього в повному діапазоні, з урахуванням захисних смуг, розміщується 124 частотні канали.

Центральна частота каналу (в Мгц) пов'язана з його номером N співвідношеннями:

– зворотний канал:

fо = 890,200 + 0,200 N, 1N124;

– прямий канал:

fn = 935,200 + 0,200 N, 1N124.


Читайте також:

  1. II. Діалогічні
  2. VІ. Структурно-логічні схеми
  3. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  4. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  5. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  6. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  7. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  8. Антигени. Антитіла. Серологічні реакції .
  9. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  10. Антропогенні екологічні катастрофи
  11. Антропологічні джерела
  12. Антропологічні особливості давнього населення території України




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Центр комутації | Ініціалізація і встановлення зв'язку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.