Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Телефонні апарати

Рисунок 1.4- Системний телефон

Рисунок 1.3- Периферійне обладнання АТС Samsung iDCS 500

1) домофон; 2) FAX; 3) WLAN/WI-FI/DECT; 4) QSIGчерез IP; 5) адаптер; 6)Router;

7) LAN; 8) G4FAX; 9) MGI1(G.711), MGI2(G.711, G.729); 10) Gateway; 11) DSL

 


У якості аналогових абонентських пристроїв підключаються звичайні або безпроводові телефони, гарнітури, факсимільні апарати, тощо. Для того щоб найбільш ефективно й повністю використовувати можливості АТС, потрібне підключення хоча б одного системного телефону. Такий телефон може працювати тільки з АТС однойменного виробника. Це зроблено з метою найбільш повного використання функціональних можливостей конкретної комунікаційної системи. Системний телефонний апарат використовується як пульт для настройки АТС і управління її роботою, а також для більш комфортної експлуатації функцій системи. Сам по собі системний телефон - це спеціалізований цифровий телефонний апарат з розширеними, у порівнянні зі звичайними телефонами, сервісними можливостями. Практично всі моделі системних телефонів оснащені рідкокристалевим дисплеєм (Рис.1.4), на який виводиться вся інформація, передана системою. За допомогою програмувальних кнопок з індикацією, які розташовані на панелі телефону, можна записати номера внутрішніх телефонів співробітників. І якщо лінія того або іншого співробітника зайнята, індикатор запрограмованої кнопки засвічується червоним кольором. Також на функціональні кнопки системного телефону можна прописати певні сервісні функції. Крім того, за деякими кнопками жорстко закріплені певні функції АТС. У більшості випадків системні телефони мають функцію масштабування, тобто, якщо панелі телефону не вистачає для програмування всіх необхідних внутрішніх ліній, можна підключити додаткову консоль. Для зручності управління станцією до системних телефонів також можна підключати мікротелефонну гарнітуру, комп'ютер і інші необхідні пристрої. Невід'ємною частиною системного телефону є спікерфон (голосний зв'язок).

 
 

 

До однієї АТС можливо підключити кілька системних телефонів. Дуже часто компанії оснащують системними телефонами робочі місця секретарів і операторів, куди надходить велика кількість вхідних дзвінків. Максимальна кількість системних апаратів для кожної станції різне. Деякі моделі дозволяють мати хоч всі внутрішні апарати системними, деякі мають обмеження на їхню загальну кількість. Деякі міні-АТС вимагають обов'язкової наявності як мінімум одного системного апарату для програмування, деякі програмуються з комп'ютера або зі звичайного телефону.

Підключення комп'ютера до АТС забезпечує використання таких її функціональних можливостей, як, наприклад, облік зроблених телефонних дзвінків. Це особливо зручно, коли перед користувачем поставлене завдання проаналізувати вартість міжміських і міжнародних переговорів окремих людей або підрозділів. Система надасть звіт за заданий період часу про дату, номер телефону, про те, хто і куди дзвонив, а також про вартість дзвінка. За допомогою комп'ютера можна організувати реєстрацію переговорів - активізується при піднятті трубки або початку бесіди в приміщенні. По їх завершенні фонограма заноситься у вигляді файлу в спеціальну базу даних.

Новим напрямком у сучасній телекомунікації стало використання IP-телефонії. IP-телефони є стандартними телекомунікаційними пристроями, які представляють покоління терміналів, що використовують передачу голосу через інтернет-з'єднання. Телефонні функції звичайної АТС (утримання/повернення виклику, переклад виклику, переадресація виклику тощо) і спеціальні можливості IP-технології доступні через використання програмних клавіш, які відображаються на дисплеї. Кнопка для прокручування відображуваної інформації дозволяє легко пересуватися на необхідну функцію. Користувач може переглянути виклики - неодержані, які він виконував, і прийняті їм. Для роботи IP-телефону необхідно IP-з'єднання з сервером обробки викликів (в системі WAN).



Читайте також:

  1. Апарати керування пневматичними приводами.
  2. АПАРАТИ КОМБІНОВАНОЇ ДІЇ
  3. АПАРАТИ КОМБІНОВАНОЇ ДІЇ
  4. Апарати по очищенню стічних вод
  5. АПАРАТИ ФУНКЦІОНАЛЬНО НАПРАВЛЯЮЧІ
  6. АПАРАТИ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ДІЇ
  7. Випарні апарати з винесеною поверхнею нагрівання
  8. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  9. Випарні апарати з заглибним пальником
  10. Випарні апарати з природною циркуляцією
  11. ЗНІМНІ АПАРАТИ МЕХАНІЧНОЇ ДІЇ
  12. Класифікація пристроїв знімання інформації в телефонній лінії.




Переглядів: 1055

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конфігурація офісної АТС | Призначення, класифікація і основні параметри телефонних апаратів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.