МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Призначення, класифікація і основні параметри телефонних апаратівЗалежно від конструктивного виконання і виконуваних функцій (ДСТУ 7168-86) телефонні апарати (ТА) підрозділяються на чотири класи складності (табл. 2.1 ) [4].
Параметри, що характеризують якість телефонних апаратів, можна розділити на електричні, телефонометричні, електроакустичні і часові. Основні електричні параметри ТА різних класів [4, 5] наведені в табл. 2.2 Часові параметри набору для ТА з імпульсним способом передачі сигналів набору номеру наведені в табл. 2.3.
Табл. 2.2 Основні електричні параметри ТА
Табл. 2.3 Часові параметри передачі сигналів набору номера для ТА з імпульсним способом
Телефотометричні і електроакустичні параметри характеризують якість телефонної передачі по гучності. Для їхньої оцінки використовується еквівалент загасання передачі, прийому і місцевого ефекту, а також коефіцієнт гармонік на передачу і на прийом. B табл.2.4 наведені додаткові функції, якими можуть або повинні володіти ТА різних класів складності.
Таблиця 2.4. Додаткові функції і можливості ТА
Примітка. Буква "О" - означає обов'язкову, "Н" - необов'язкову, "Р" - функцію, що рекомендується.
Телефонний апарат являє собою як початкову, так і кінцеву крапку автоматизованої телефонної мережі. При цьому кожний ТА повинен виконувати принаймні сім обов'язкових функцій: - надсилати запит своєї телефонної станції; - інформувати про статус мережі (за допомогою спеціальної комбінації струмів); - повідомляти телефонної станції викликуваний номер; - інформувати про надходження виклику; - передавати вашу мову в мережу і приймати з мережі мову вашого співрозмовника; - звільняти займані ресурси мережі після завершення розмови; - забезпечувати все назване при величезній різноманітності рівнів потужності сигналів і фізичних довжин телефонних ліній.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|