МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Лекція 1. Загальна характеристика комунікативних процесів у навчанні.Зміст У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМУНІКАТИВНІ ПРОЦЕСИ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей:
6.010100(21). Професійна освіта. Технологія та комплексна механізація добування корисних копалин і руд. 6.010100(22). Професійна освіта. Електромеханічне обладнання, автоматизація процесів добування корисних копалин та руд. 6.010100(36). Професійна освіта. Комп'ютерні технології в управлінні та навчанні. 6.010104(41). Професійна освіта. Безпека життєдіяльності та охорона праці в гірництві.
ЗАТВЕРДЖЕНО Науково-методичною Радою Української інженерно-педагогічної академії Протокол № від
Стаханов – 2009 ББК 74.56.44
Комунікативні процеси у педагогічній діяльності: Конспект лекцій / Укладач Л.Г. Строєва – Стаханов: УІПА ГФ, 2009. – 64 с.
В конспекті лекцій викладено основні положення курсу: загальна характеристика комунікативних процесів у навчанні, місце комунікативного компоненту в структурі інженерно-педагогічної діяльності, специфіка і структура педагогічного спілкування, вербальні та невербальні засоби в управлінні педагогічним спілкуванням, реалізація педагогічного спілкування під час уроку. Наведено основну і додаткову літературу для самостійного поглибленого опанування навчальним матеріалом.
Відповідальний випусковий: М.А. Шегута, канд. філос. наук, доцент.
Рецензент: Т. В. Яковенко, канд. пед. наук, доцент.
© Л. Г. Строєва, 2009 © УІПА, 2009
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|