Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

КОНТРОЛЬ

Конкретна

Загальна

Навчальна мета

Спадкові скелетні дисплазії.

Обґрунтування теми. Нині відомо близько 500 вроджених вад при яких залучений скелет. Вроджені та спадкові захворювання складають близько третини всіх уражень скелета (Гречаніна О.Я., 2003). Значно вища питома вага скелетних дисплазій серед множинних вад розвитку (доходить до 85%). Подібна ситуація спостерігається і серед хворих із спадковими хворобами обміну (Гречаніна О.Я., 1998). Частота вроджених вад розвитку опорно-рухового апарату коливається від 2,3 до 3,4 на 10000 плодів. За даними Харківського МЦКГ, частота цієї патології вища і складає 39,7 на 1000.

Питання ранньої діагностики вроджених та спадкових захворювань скелета є складними, крім того відсутні ефективні методи їх лікування.

Враховуючи особливості системних скелетних дисплазій, вивчити основи класифікації та їх клінічні прояви.

Студент повинен знати:

- основні поняття про системні скелетні дисплазії.

Студент повинен уміти:

- зібрати генеологічний анамнез хворого із проявами системних скелетних дисплазій;

- призначити обстеження хворому з підозрою на системні скелетні дисплазії.

Студент повинен оволодіти практичними навичками:

- провести диференційну діагностику інфекційних уражень скелета та його спадковими захворювання.

1. Яка етіологія системних захворювань скелета?

2. Перерахуйте п’ять основних груп спадкових захворювань скелета.

3. Перерахуйте 2 групи виявлення захворювань при скелетних дисплазіях.

4. Перерахуйте прояви скелетних дисплазій у вигляді ахондрогенезу.

5. Які основні клінічні прояви асфіксичної дистрофії грудної клітки (синдром Жена)?

6. Які прояви недосконалого остеогенезу?

7. Які клінічні прояви хвороби Ольє?

Задача. До вас на консультацію звернулася жінка. Термін вагітності 22 тижні, до цього часу медпрацівниками не спостерігалася. Вагітність друга, мала перебіг із загрозою переривання в ранні терміни, в першому триместрі перенесена ГРВІ.

Перша вагітність закінчилася нормальними пологами. Дитина здорова. Жінка скаржиться на зниження рухливості плода.

При огляді у вагітної спостерігалося високе піднебіння, м’язова гіпотонія, плоскостоп’я, гіпермобільність суглобів, варусна установка стоп. Було проведене ультразвукове обстеження. При цьому у плода виявлена двостороння клишоногість, косорукість, вкорочення кінцівок за рахунок проксимальних відділів. Нижні кінцівки плода знаходилися протягом всього дослідження у витягнутому положенні.

Яке захворювання можете запідозрити? Які рекомендації дасте батькам?

Відповідь на задачу. У плода артрогрипоз. Батькам варто дати інформацію про перебіг синдрому та можливості корекції патології.


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вторинні тубулопатії | КОРОТКИЙ ВИКЛАД НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.