МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Позабюджетні фонди цільового призначенняДержавний бюджет. Суспільні відносини, які виникають при формуванні та функціонуванні фінансової системи суспільства, регулюються не тільки нормами фінансового права як галузі публічного права, а й нормами приватного (цивільного) права, оскільки без них не може функціонувати більшість ланок фінансової системи держави. Підходи до розуміння публічної фінансової системи України: Основні: 1. Інституційна концепція: Сукупність фінансових інститутів, що об'єднують визначені фінансові відносини з формування, розподілу та використанню відповідних публічних централізованих і децентралізованих фондів коштів (виходить з функціональної своєрідності окремих фінансових інститутів, таких як державні доходи, державні видатки, страхування, державний кредит, кредит Національного банку України, платіжна система, грошовий обіг тощо). 2. Фондова концепція: Вся фінансова система складається з централізованих і децентралізованих публічних фондів коштів. 4. Посуб’єктна концепція: Іноді фінансову систему розглядають як сукупність державних органів і установ, що здійснюють фінансову діяльність держави. Додаткові: 3. Ресурсна концепція: Державна та місцева фінансові системи – це грошові кошти, які використовуються з метою забезпечення державних функцій та функцій місцевого самоврядування. 5. Регулятивна концепція: Фінансову систему тлумачать також як систему нормативно-правового регулювання. Склад фінансової системи України за фондовою концепцією (основні елементи без розмежування їх між публічними власниками) 1. Фонди, що входять до бюджетної системи держави - держава забезпечує мобілізацію коштів для виконання внутрішніх і зовнішніх функцій держави та місцевого самоврядування. Бюджет – план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду (п.1 ст.2 БК України). Державний бюджет - це найбільший централізований фонд коштів, що перебуває у розпорядженні ВРУ та КМУ. Включає цільові бюджетні фонди (Стабілізаційний фонд, Резервний фонд, інші) 1.2. Місцеві бюджети – це бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування(ч. 2 ст. 5 БК України); бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах)(ч.3 ст.5 БК України). Специфіка спеціальних цільових фондів: - Мають цільове призначення та створюються лише на підставі законів; - відокремленість від державного бюджету; - управління ними здійснюється чітко визначеними органами державної влади; - чітко визначені джерела формування та напрями використання коштів; - зумовлені конкретними потребами суспільства або держави. 2.1. постійні фонди. В Україні на даний час діють такі основні цільові фонди: § у сфері соціального страхування: 1. пенсійний фонд; 2. фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; 3. фонд соціального страхування на випадок безробіття 4. фонд соціального страхування від нещасних випадків; § у сфері гарантування вкладів: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, § інші. 2.2. тимчасові: фонд соціального захисту інвалідів; фонд охорони навколишнього природного середовища. Заборона: Створення позабюджетних фондів органами державної влади, місцевого самоврядування... та іншими бюджетними установами не допускається (ч.8 ст.13 БКУ). Читайте також:
|
||||||||
|