Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Три складових мист С.

*Традиції греко-римської культури

*Дух варварства.

*Християнство, яке від іудаїзму успадкувало ідею єдиного Бога (моноцентризм) і елементи стародавніх східних культів.

Вплив вчених : Філон і Сенека. Філон розробив вчення про Логос, він стверджував, що Месія має ім*я Логос. Вчення Іісуса Христа формувало у свідомості людей нові гуманістичні установи – одне з головних – аскетизм.

Людина в середньовіччі. В добу С. домінував ірраціоналізм (перебування за межею розуму та містика.Середн. людина керувалася догматичними церковними установами. Вся природа – символ вищого невідомого світу. Символ Всесвіту –храм Дім Божий,купол – небесна сфера,портал – небесні ворота.Л жили в атмосфері чуда. Колективне свідоме домінувало над індивідуальним свідомим. Церква засуджувала антич.культ, особливо оголене зображ людини.

Культ аскетизму –характерна риса середньовічної культури і мист. Прославлялися пустельники, які відмовлялися від будь – яких завдань . Сексуальні стосунки тільки заради дітей. Середньовічний ідеал краси зображення людини: худа, площинна постать, з тонкими руками і ногами, вузькими опущеними плечами, на якому виділяються великі очі спрямовані у невідомий світ

2.1.Середньовічне мистецтво повністю підпорядковане релігії,звідки його спіритуалізм- об*активно ідеалізоване вчення у відповідності з яким дух і душа є першоосновою світу.

2. церква- головний замовник творів мистецтва. Розвивається іконопис, в живоп і скульп домінують біблійні сюжети ,високої досконалості досягла духовна музика, склалися канони урочистого величання свята –хорал, меса, реквієм.

3. М . перетворюється у символ потойбічного. Використовується система пластичної мови,виразних засобів, обернена перспектива, декоративність, використання золота, площинний характер постаті, деформація пропорцій.

4.Мрію про розумний устрій світу С.М зображ завуальовано і умовно.

5. Церква завжди розуміла силу М.Його великий вплив на народні маси і ставилися до нього як свящ пис для неграмотних .Головне завдання залуч невіруючих.

6. Близькість мист до народної творчості(поезія, гумор, звичаї) це спричинило розквіт міської субкультури.

7. Винекнення розвиток рицарської культури.

8 С.М. багато у чому втратило , щобуло досягнено художниками античності.

9. Час розквіту:романський і готичний. 10.Боротьба за людську душу між ангелами і сатано. – улюблена для митців.

2.Романський стиль. 10-12 ст – час повного панування феодально-релігійної ідеології.Термін Романський стиль,або романка- дещо умовний:простежується зв*язок з римською архітектурою, завдяки вик. Арочних мотивів.

Соц-економ особливості: панування феодальних відносин, зростання ролі католицької церкви, прогрес інженерно- будівн. Техніки, активізація міського життя, відродження старих, занедбаних античних міст на перетині торг. Шляхів., в галузі будівництва відбувається активне освоєння склепінчастих конструкцій і використ для будівництва місцевих порід каміння,дерева, цегли. Період романіки- розв кн. Мініатюра, емалеві вироби, худ обробка металу і дерева.Головну роль у романському стилі відігравала сувора, фортечного характеру архітектура: монастирські комплекси, церкви, замки, завжди розташ. На підвищеннях і оточ. Подвійними ровами.

Для романсько архітектури характерні – суворість, простота, гладкість стін, різьблення лише на капітелях колон.

Архітектурні споруди в романському стилі

Замок Божансі (XI ст.,Франція)

Абатство Клюні в Бургундії (XII ст., Франція)

Собор у Вормсі (XII ст., Німеччина)

Пізанський собор (1068 – 1118рр.,Італія)Ансамбль міста Піза є зразком для італійської романіки. Він включає в себе відокремлений баптистерій, дзвіницю (кампанілу) і великий собор. В плані має форму латинського хреста з подовженою частиною і трьохнефним трансептом. Саме у Франції виникає « романська зв’язуюча система»,яка складається з циліндричних склепінь центральних нефів, хрестових склепінь бокових нефів і контрфорсів зовнішніх стін базиліки

Перед архітекторами романського періоду стояло два завдання:

*Перекрити базиліку склепінням

*Узгодити застосування склепіння відповідно до вимог освітлення.

Найпоширеніші склепіння 1.напівциркулярне, коробове ( у поперечному перетині та торцях являє собою коробову криву)

2. хрестове (утворюється шляхом перетину під прямим кутом двох рівноцінних коробових перекриттів) З’являються базиліки в формі латинського хреста - найрозповсюджений тип романського і готичного стилів.

Романські колони на відміну від античних ніколи не мали ентазису і були строго циліндричними.


Читайте також:

  1. БУДОВА І РОБОТА СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ВИРОБУ ННП-21
  2. Визначення складових для побудови матриці SPACE-аналізу
  3. Відображення у навчальній програмі предмета «Я у світі» складових загальнокультурної компетентності
  4. Діагностика окремих складових економічної безпеки
  5. Кристалізація й перекристалізація складових частин осадку
  6. Метод бухгалтерського обліку та характеристика складових
  7. Метод симетричних складових
  8. Методики діагностики формованості складових Я-концепції у старших дошкільників та молодших школярів.
  9. Найменування основних складових частин станції
  10. Облік інших складових капіталу банку
  11. Організаційний розвиток як поєднання організаційно-структурної та соціально-психологічної складових, що забезпечують ефективність стратегічних змін
  12. Основні функції та характеристики апаратних складових.




Переглядів: 798

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУДОВА СИСТЕМА | Високий Ренесанс

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.