Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методики діагностики формованості складових Я-концепції у старших дошкільників та молодших школярів.

 

      Складові Я-концепції   Назва методики    
      Перший діагностичний блок    
Активнаконцепція-   Описова складова   1. Методика дослідження стану сформованості активної    
  (Я-соціальне, Я-фізичне, Я-   Я-концепції /Авторська розробка/    
  психічне)        
  Емоційно-оцінна складова        
           
Я   Поведінкова складова        
             
               
        Другий діагностичний блок    
Пасивна Я-концепція   Описова складова Модальнісні   2. Методика дослідження особливостей сформованості    
  самоустановки:   модальнісних самоустановок    
  співвідношення   Я-образу    
  Я-реального,   /Модифікація методики комплексного дослідження    
  Я-ідеального та   самооцінки і ціннісних орієнтацій (за А.О. Реаном /    
  Я-відображеного   3. Методика дослідження особливостей усвідомлення    
  Часові позиції суб’ єкта:      
    Я-минуле, Я -теперішнє,   власного Я-образу у часі    
           
               
    Я-майбутнє та їх /Методика «Сходинки» у варіанті, запропонованому С.Г.  
    співвідношення Якобсоном та В.Г. Щур /  
    Статева та вікова Методика діагностики рівня сформованості статево-  
    ідентифікація вікової ідентифікації  
      /Методика дослідження дитячої самосвідомості та  
      статево-вікової ідентифікації, яку зроблено  
      (Н.Л.Бєлопольською /  
    Загальна самооцінка: Методика визначення рівня сформованості загальної  
  Емоційно оцінна-складова (безпосередня самооцінка самооцінки  
  дитини); /Методика Дембо-Рубінштейна (у варіанті  
  опосередкована Т.Д. Марцинковської /  
  (відображена оцінка мами,    
  тата, вихователів)    
  Опосередковане ставлення Методика визначення особливостей опосередкованого  
  дитини до себе ставлення до себе  
    /Модифікація методики А.О. Реаном «Вивчення уявлень  
       
      дошкільників про ставлення до них педагога»/  
    Безпосередне ставлення до Методика «Намалюй себе» за А.О. Реаном  
    себе    
    Самокерування та Методика діагностики рівня сформованості  
    самостійність самокерування та самостійності  
  Поведінкова складова (саморегуляція) /Шкали методики непрямої експрес-діагностики рівня  
Пасивна Я концепція-   психічного розвитку дошкільників за спостереженнями  
  батьків та /або вихователів/  
Психосоціальна зрілість Методика діагностики стану сформованості  
поведінки дитини психосоціальної зрілості поведінки  
(адаптація до соціуму) /Авторська розробка за Базовим компонентом  
  дошкільної освіти в Україні/  
Поведінка дитини у Методика визначення особливостей поведінки дитини у  
безпосередній взаємодії з безпосередній взаємодії з дорослим  
дорослим: установлення /Оцінка якісних характеристик складових діяльності, за  
     
    контакту, стійкість та Н.М. Стадненко, Т.Д. Ілляшенко, Л.В. Борщевською,  
    характер інтересу, міра А.Г. Обухівською/  
    самостійності в діяльності    
         
                 

 

Діагностика самосвідомості у підлітковому та дорослому віці.

 

Шкальні методики:Семантичний диференціал(особистісний диференціал);Дембо-Рубінштейн (діагностика самооцінки).

Опитувальники:Методика“Q-сортування”В.Стефансона;Опитувальникставлення до себе (Столин В.В., Пантилеєв С.Р.); Методика діагностики міжособистісних відносин та уявлень про себе Тімоті Лірі

 

Проективні методики:Методика«Неіснуюча тварина»;Методика«Я-соціально-символічні значення»; Методика дослідження егоцентризму.

 


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  4. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  5. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  6. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  7. БУДОВА І РОБОТА СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ВИРОБУ ННП-21
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. Вербальні методики.
  11. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  12. Вибір методу (методики) проведення дослідження




Переглядів: 2423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Діагностика самосвідомості особистості | Принципи гармонізації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.