Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методики діагностики формованості складових Я-концепції у старших дошкільників та молодших школярів.

 

      Складові Я-концепції   Назва методики    
      Перший діагностичний блок    
Активнаконцепція-   Описова складова   1. Методика дослідження стану сформованості активної    
  (Я-соціальне, Я-фізичне, Я-   Я-концепції /Авторська розробка/    
  психічне)        
  Емоційно-оцінна складова        
           
Я   Поведінкова складова        
             
               
        Другий діагностичний блок    
Пасивна Я-концепція   Описова складова Модальнісні   2. Методика дослідження особливостей сформованості    
  самоустановки:   модальнісних самоустановок    
  співвідношення   Я-образу    
  Я-реального,   /Модифікація методики комплексного дослідження    
  Я-ідеального та   самооцінки і ціннісних орієнтацій (за А.О. Реаном /    
  Я-відображеного   3. Методика дослідження особливостей усвідомлення    
  Часові позиції суб’ єкта:      
    Я-минуле, Я -теперішнє,   власного Я-образу у часі    
           
               
    Я-майбутнє та їх /Методика «Сходинки» у варіанті, запропонованому С.Г.  
    співвідношення Якобсоном та В.Г. Щур /  
    Статева та вікова Методика діагностики рівня сформованості статево-  
    ідентифікація вікової ідентифікації  
      /Методика дослідження дитячої самосвідомості та  
      статево-вікової ідентифікації, яку зроблено  
      (Н.Л.Бєлопольською /  
    Загальна самооцінка: Методика визначення рівня сформованості загальної  
  Емоційно оцінна-складова (безпосередня самооцінка самооцінки  
  дитини); /Методика Дембо-Рубінштейна (у варіанті  
  опосередкована Т.Д. Марцинковської /  
  (відображена оцінка мами,    
  тата, вихователів)    
  Опосередковане ставлення Методика визначення особливостей опосередкованого  
  дитини до себе ставлення до себе  
    /Модифікація методики А.О. Реаном «Вивчення уявлень  
       
      дошкільників про ставлення до них педагога»/  
    Безпосередне ставлення до Методика «Намалюй себе» за А.О. Реаном  
    себе    
    Самокерування та Методика діагностики рівня сформованості  
    самостійність самокерування та самостійності  
  Поведінкова складова (саморегуляція) /Шкали методики непрямої експрес-діагностики рівня  
Пасивна Я концепція-   психічного розвитку дошкільників за спостереженнями  
  батьків та /або вихователів/  
Психосоціальна зрілість Методика діагностики стану сформованості  
поведінки дитини психосоціальної зрілості поведінки  
(адаптація до соціуму) /Авторська розробка за Базовим компонентом  
  дошкільної освіти в Україні/  
Поведінка дитини у Методика визначення особливостей поведінки дитини у  
безпосередній взаємодії з безпосередній взаємодії з дорослим  
дорослим: установлення /Оцінка якісних характеристик складових діяльності, за  
     
    контакту, стійкість та Н.М. Стадненко, Т.Д. Ілляшенко, Л.В. Борщевською,  
    характер інтересу, міра А.Г. Обухівською/  
    самостійності в діяльності    
         
                 

 

Діагностика самосвідомості у підлітковому та дорослому віці.

 

Шкальні методики:Семантичний диференціал(особистісний диференціал);Дембо-Рубінштейн (діагностика самооцінки).

Опитувальники:Методика“Q-сортування”В.Стефансона;Опитувальникставлення до себе (Столин В.В., Пантилеєв С.Р.); Методика діагностики міжособистісних відносин та уявлень про себе Тімоті Лірі

 

Проективні методики:Методика«Неіснуюча тварина»;Методика«Я-соціально-символічні значення»; Методика дослідження егоцентризму.

 


Читайте також:

  1. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  2. Алгоритм діагностики при травмах живота.
  3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  4. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  5. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  6. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  7. БУДОВА І РОБОТА СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ВИРОБУ ННП-21
  8. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. Вербальні методики.
  11. ВИБІР МЕТОДУ (МЕТОДИКИ) АНАЛІЗУ
  12. Вибір методу (методики) проведення дослідження




Переглядів: 2330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Діагностика самосвідомості особистості | Принципи гармонізації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.