Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття юстиції, її ознаки та правове регулювання.

Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.

Суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері юстиції

Поняття юстиції, її ознаки та правове регулювання.

Тема 19 Адміністративно-правове регулювання юстиції

Охолоджуючі агенти

Охолодження до звичайних температур (10-30оС) проводять повітрям і водою. Вода має в порівнянні з повітрям більшу теплоємність, коефіцієнт тепловіддачі, охолоджує до більш низьких температур. Іноді використовують зворотню воду і її попередню охолоджують в градирнях шляхом часткового випаровування. Вода з теплообмінника повинна мати температуру не вище 40-50оС (виключається кристалізація солей). Використовують охолодження водою при частковому її випаровуванні, яке називають випаровуюче охолодження. Повітря широко використовується для охолодження і цей процес часто вигідніший економічно, ніж охолодження водою. Однак повинна бути вимушена циркуляція (вентилятора0.

Охолодження до низьких температур за допомогою води або повітря. До води додають лід, коли допустимо змішування з середовищем, в яке додають холодну воду або лід. Для охолодження до температур значно нижчих 0оС застосовують спеціальні холодоагенти (рідкий аміак, СО2 і др).

Конденсація парів (газів) може бути проведена або охолодженням або охолодженням і стисненням одночасно.

При конденсації шляхом охолодження утворюється вакуум, оскільки об‘єм конденсату в тисячі раз менше об‘єму парів. Через нещільності попадають в зону конденсації пари і повітря. Зменшується розрідження в зоні конденсації, зростає їх парціальний тиск, зменшується a. Тому використовують вакуум-насоси для відкачування інертних газів.

В конденсаторах змішування має місце безпосередній контакт води із парою. Це проводять тоді, коли пари, що конденсуються не мають цінності. Для кращої конденсації збільшують поверхню контакту фаз шляхом розбризкування води у вигляді крапель.

Конденсатори змішування діляться на сухі і мокрі. В мокрих – вода, конденсат і гази відкачуються одним і тим же вакуум-насосом. В сухих (барометричні) гази відкачуються окремо від води і конденсату. В поверхневих конденсаторах тепло забирається від пари через стінку. Найбільше пара конденсується на зовнішній або внутрішній поверхні труб, яка з другої сторони омивається повітрям або водою.

 

План:

 

Ключові терміни: юстиція, адміністратив­но-правове забезпечення у сфері юстиції, акти цивільного стану, адвокатура, нотаріат, нотаріус

Юстиція (лат. justitia) - справедливість, правосуддя. Останнє саме по собі не є об'єктом вивчення адміністративного права, оскільки воно пов'язано перш за все з діяльністю судів, які суку­пно складають незалежну гілку влади – судову.

Адміністратив­но-правове забезпечення у сфері юстиції - це діяльність суб'єктів державного управління, спрямована на забезпечення законності та правопорядку в державі, захист прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб. Становлення України як демократичної соціально орієнтованої держави су­проводжується зростанням ролі та значення органів юстиції, розширенням сфери їхньої діяльності. Важливого значення набу­ває термін «правова політика держави», яка реалізується насам­перед у діяльності органів юстиції.

З позицій адміністративно-правового забезпечення необхідно вказати, що до характерних рис юстиції належать:

- багатооб'єктність (об'єктами юстиції є органи реєстрації актів громадянського стану, нотаріат, адвокат ура, судово-експерт­ні установи тощо) Це дає можливість свідчити, що юстиція є сис­темним утворенням, котре об'єднує значну кількість як об'єктів регулювання, так і суб'єктів державного управління.

- комплексність (за рахунок функції державної реєстрації нор­мативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади) Міністерство юстиції України є органом, який самостійно та через відповідні визначені структури здійснює державну реєст­рацію нормативно-правових актів органів виконавчої влади Вихо­дячи з того, що характер правових актів, перелік органів, які спря­мовують документи на державну реєстрацію, є значним, можна говорити про комплексність діяльності органів системи Міністер­ства юстиції України;

- різноманітність форм і методів управління. Вказана риса ви­пливає з попередньої та свідчить про те, що залежно від об'єкта регулювання, від повноважень суб'єкта державного управління за­лежить сутність впливу держави у цій сфері. Скажімо, коли стосов­но державної реєстрації нормативно-правових актів у системі Міні­стерства юстиції України можна говорити як про значний вплив держави на цей процес, то регулювання процесу діяльності адвокатів має переважно організуючий, рекомендаційний характер, оскільки адвокати є незалежними у своїй професії;

- значні контрольні повноваження. Вони проявляються у тому, що Міністерство юстиції та відповідні органи на місцях мають виражені контрольні повноваження стосовно діяльності об'єднань громадян, а також діяльності органів та організацій, правові акти яких реєструються в органах юстиції;

- реалізація на практиці взаємодії держави та недержавних інституцій. Йдеться про те, що такі недержавні інституції, які діють у сфері юстиції (адвокати, приватні нотаріуси, незалежні експерти тощо) повинні діяти за загальними правилами, що вста­новлюються компетентними державними органами (Верховна Ра­да України, Президент, Кабінет Міністрів України, Міністерство юстиції тощо).

Нормативно-правовою базою адміністративно-правового забезпечення управління у сфері юстиції є положення наступ­них документів: Закон України «Про адво­катуру», Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Закон України «Про нота­ріат», Закон України «Про Вищу раду юстиції», Закон України «Про вико­навче провадження», тощо.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Автоматичне регулювання.
  5. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  6. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  7. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  8. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  9. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  12. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ




Переглядів: 1519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Водяна пара. | Державна служба України з питань захисту персональних даних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.165 сек.