МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Закономірності, які розкривають характеристику функціонування і розвитку управлінської підструктури.1) Розвиток системи управління ЗСО характеризується якісними і кількісними змінами у змісті, структурі, технології управління і залежно від характеру заданих параметрів і критеріїв результату зумовлюється перетвореннями в освіті і суспільстві або сам зумовлює ці перетворення. 2) Порядок зв'язку між суб'єктами управління обумовлений характером завдання, формами і методами управління, класифікацією і можливостями виконавців. 3) Збільшення свободи посилює процеси самоорганізації (через самоуправління), чим підвищує мотивацію виконавців. 4) Якість управління залежить від ступеня розробленості критеріальної моделі результату. Окрім того, слід загальний перелік закономірностей доповнити такими: Додаткові закономірності. Закономірність залежності компетентності керівництва і результатів управління. Закономірність оптимального співвідношення стратегічного та оперативно-регулятивного керівництва. Закономірність залежності ефективності керівництва від розвитку творчого потенціалу складу педагогів та учнів. Ю. А. Конаржевський додає таку закономірність: Чим вищий рівень безперервності управлінського впливу, тим вагоміша ефективність результатів. Б. І. Коротяєв доповнює: Чим повніше забезпечує керівник школи взаємодію школи, сім'ї, громадськості, тим ефективніше керівництво. Чим вищий рівень доцільності управлінської діяльності, тим вищі результати діяльності закладу освіти. структурно-функціональні компоненти включають: • місію школи, мету діяльності керівника як суб'єкта управлінн (запланований очікуваний результат); • суб'єктів освітньої діяльності (заступників директора, вчителів учнів); • об'єктів управління (персонал, який виконує розпорядження керів ника школи). Об'єктами управління є також зміст, форми організації освітнього процесу в школі, навчальна, розвивальна й пізнавальна діяльність вчителя, методи та моделі навчання. У таблиці наведено один із варіантів структури взаємодії освітніх процесів у школі, який може слугувати опорою в організації цих процесів та управлінні ними. Таблиця Структура взаємодії освітніх процесів у школі
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|