Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принцип цілісного погляду на людину.

Принцип правової пріоритетності і законностіпередбачає узгодженість діяль­ності менеджера навчальної установи освіти з законодавством України в питан­нях освіти, праці, охорони дитинства, прав людини та ін. Розроблення і прийнят­тя управлінських рішень, їх виконання мусить відповідати чинним правовим нормам, мати певне юридичне випрбування, а в окремих випадках — і юридичну експертизу [34].

12. Принцип фінансово-економічної раціональності і ділової активностівідобра­жає залежність втілення всіх стратегічних цілей, якісної реалізації поточних справ від можливостей їх науково-методичного, матеріально-технічного забезпе­чення, фінансування.

Ідейну основу теорії та практики управління складають принципи, які вико­ристовуються як фундаментальні положення та аксіоми. За умов розвитку навча­льного закладу найбільш доцільною, на нашу думку, є система принципів, запро­понована Ю. А. Конаржевським [26]. 1. Принцип поваги та довіри до людини. Цей принцип висуває певні вимоги до управлінської поведінки керівника:

• повага особистої гідності;

• визнання за людиною її прав;

• повага людиною своєї особистості;

• створення атмосфери взаємоповаги та довіри;

• прояв вимогливості до людей;

• створення ситуації успіху;

• розвиток творчості, ініціативи;

• заохочення досягнень кожного;

• гарантія захищеності.

Реалізація цього принципу дозволяє сприймати кожного як особистість з її по­требами, мотивами, цілями, переживаннями, проблемами. Він зумовлює такі вимоги до поведінки керівника:

• побудова відносин із педагогами не тільки в межах «керівник — підлег­лий», а й у системі «людина — людина»;

• усвідомлення, що життя кожного педагога і студента не обмежується тільки годинами, проведеними в навчальному закладі;

• прагнути, щоб години роботи та навчання були плідними, цікавими, багати­ми на враження;

• бути причетним до життя, цінностей, потреб педагогічного та студентського колективів;

• проводити зустрічі не тільки у формально-офіційній обстановці, але й прак­тикувати неформальне спілкування.

3. Принцип співробітництва.

Він передбачає проведення управління з монологічної на діалогічну основу, що дуже важливо за умов творчості, розвитку, інноваційного пошуку. Цей прин­цип передбачає:

• опір на основу педагогів та студентства;

• знання та врахування особистих якостей та цінностей людей;

• цінування компетентності, відповідальності, ініціативності;

• доцільність завдань, доручень, рішень;

• створення реальних умов для творчого та професійного зростання.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  3. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  4. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  5. Антикорупційні принципи
  6. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  7. Б/. Принципи виборчого права.
  8. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  9. Базові принципи психології спорту.
  10. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи менеджменту в установах освіти | Принцип індивідуального підходу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.