МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні компоненти і цілі діяльності у зв’язках з громадськістюЗв’язки з громадськістю і пропаганда На відміну від зв'язків з громадськістю, пропаганда не є самостійною галуззю діяльності. Пропаганда є компонентом зв'язків з громадськістю, але цей компонент повинен виконувати виключно допоміжну роль, пропаганда повинна застосовуватися в малих дозах і далеко не у всіх випадках. Справа в тому, що пропаганда є поширенням політичних, ідеологічних ідей з метою формування у широких мас певного світогляду. Пропаганда деякої ідеї, вчення, особистого впливу грунтується на максимально простий для сприйняття широкою аудиторією загальної ідеї, яка впроваджується шляхом комплексу демонстрацій дій, пов'язаних з цією ідеєю, і постійного повторення цієї ідеї, розрахованої на саму широку публіку. В даному випадку немає ніякої орієнтації на позитивну думку аудиторії щодо будь-якого об'єкта чи явища. Важливо лише впровадити в голови громадськості певну ідею або спосіб дій. У результаті порівняння зв'язків з громадськістю з іншими схожими видами людської діяльності ми можемо сказати, що зв'язки з громадськістю представляють собою складну, комплексну, самостійну діяльність, для здійснення якої необхідні фахівці, що володіють навичками і знаннями в цілому ряді наук і областей знання. Для найбільш повного уявлення про предмет діяльності по зв'язках з громадськістю важливо виділити основні компоненти цієї діяльності. До цих компонентів відносяться: 1) вивчення стану громадської думки, системи цінностей у членів суспільства, соціальних установок і мотивів дій, системи соціальних зв'язків, положення організації на ринку, первинного іміджу, можливостей і способів впливу на поведінку членів суспільства і т. д.; 2) консультування керівників, громадських діячів, підприємців щодо їх участі у створенні сприятливого думку з боку громадськості; 3) налагодження і підтримка зв'язків з пресою та представниками інших комунікаційних каналів, які можуть здійснюватися за допомогою прес-релізів, безпосередніх міжособистісних контактів і т. д.; 4) створення і розвиток такої іміджевої характеристики, як популярність (паблісіті), шляхом простого розповсюдження відомостей про соціальний об'єкт; 5) налагодження і підтримка зв'язків з соціальними групами і організаціями – може здійснюватися як усередині організацій (внутрішній піар), так і в зовнішньому середовищі організацій (зовнішній піар); 6) налагодження і підтримка зв'язків з громадськістю. Маються на увазі зв'язку з великими цільовими аудиторіями (наприклад, з масовим споживачем); 7) налагодження, підтримання та використання зв'язків з адміністративними органами держави (урядом, регіональними та муніципальними владними структурами); 8) налагодження і підтримка зв'язку з ринковим середовищем - здійснюється оптимізація зв'язків між постачальниками, посередниками, інвесторами, акціонерами, замовниками і т. д. для досягнення цілей зв'язків з громадськістю; 9) створення та просування на ринок брендів товарів, послуг, духовних продуктів і т. д.; 10) вплив на фінансові зв'язки – у даному випадку мається на увазі комунікаційне вплив на окремих компонентів фінансової схеми функціонування соціального об'єкта, включаючи банки фінансові суспільства, спонсорів та інші джерела фінансування соціального об'єкта; 11) комунікаційне забезпечення промислових зв'язків – в даному випадку мається на увазі вплив на відносини між виробниками, фінансистами та іншими учасниками процесу виробництва; 12) комунікаційне забезпечення розвитку та використання ресурсів – мається на увазі висвітлення нововведень, нових видів розвитку, нових способів використання ресурсів і т. д.; 13) налагодження і розвиток міжкультурних (міжнаціональних) зв'язків. Читайте також:
|
||||||||
|