Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні компоненти і цілі діяльності у зв’язках з громадськістю

Зв’язки з громадськістю і пропаганда

На відміну від зв'язків з громадськістю, пропаганда не є самостійною галуззю діяльності. Пропаганда є компонентом зв'язків з громадськістю, але цей компонент повинен виконувати виключно допоміжну роль, пропаганда повинна застосовуватися в малих дозах і далеко не у всіх випадках.

Справа в тому, що пропаганда є поширенням політичних, ідеологічних ідей з метою формування у широких мас певного світогляду. Пропаганда деякої ідеї, вчення, особистого впливу грунтується на максимально простий для сприйняття широкою аудиторією загальної ідеї, яка впроваджується шляхом комплексу демонстрацій дій, пов'язаних з цією ідеєю, і постійного повторення цієї ідеї, розрахованої на саму широку публіку. В даному випадку немає ніякої орієнтації на позитивну думку аудиторії щодо будь-якого об'єкта чи явища. Важливо лише впровадити в голови громадськості певну ідею або спосіб дій.

У результаті порівняння зв'язків з громадськістю з іншими схожими видами людської діяльності ми можемо сказати, що зв'язки з громадськістю представляють собою складну, комплексну, самостійну діяльність, для здійснення якої необхідні фахівці, що володіють навичками і знаннями в цілому ряді наук і областей знання.

Для найбільш повного уявлення про предмет діяльності по зв'язках з громадськістю важливо виділити основні компоненти цієї діяльності. До цих компонентів відносяться:

1) вивчення стану громадської думки, системи цінностей у членів суспільства, соціальних установок і мотивів дій, системи соціальних зв'язків, положення організації на ринку, первинного іміджу, можливостей і способів впливу на поведінку членів суспільства і т. д.;

2) консультування керівників, громадських діячів, підприємців щодо їх участі у створенні сприятливого думку з боку громадськості;

3) налагодження і підтримка зв'язків з пресою та представниками інших комунікаційних каналів, які можуть здійснюватися за допомогою прес-релізів, безпосередніх міжособистісних контактів і т. д.;

4) створення і розвиток такої іміджевої характеристики, як популярність (паблісіті), шляхом простого розповсюдження відомостей про соціальний об'єкт;

5) налагодження і підтримка зв'язків з соціальними групами і організаціями – може здійснюватися як усередині організацій (внутрішній піар), так і в зовнішньому середовищі організацій (зовнішній піар);

6) налагодження і підтримка зв'язків з громадськістю. Маються на увазі зв'язку з великими цільовими аудиторіями (наприклад, з масовим споживачем);

7) налагодження, підтримання та використання зв'язків з адміністративними органами держави (урядом, регіональними та муніципальними владними структурами);

8) налагодження і підтримка зв'язку з ринковим середовищем - здійснюється оптимізація зв'язків між постачальниками, посередниками, інвесторами, акціонерами, замовниками і т. д. для досягнення цілей зв'язків з громадськістю;

9) створення та просування на ринок брендів товарів, послуг, духовних продуктів і т. д.;

10) вплив на фінансові зв'язки – у даному випадку мається на увазі комунікаційне вплив на окремих компонентів фінансової схеми функціонування соціального об'єкта, включаючи банки фінансові суспільства, спонсорів та інші джерела фінансування соціального об'єкта;

11) комунікаційне забезпечення промислових зв'язків – в даному випадку мається на увазі вплив на відносини між виробниками, фінансистами та іншими учасниками процесу виробництва;

12) комунікаційне забезпечення розвитку та використання ресурсів – мається на увазі висвітлення нововведень, нових видів розвитку, нових способів використання ресурсів і т. д.;

13) налагодження і розвиток міжкультурних (міжнаціональних) зв'язків.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язки з громадськістю і маркетинг | Корпоративний імідж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.