Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зв’язки з громадськістю і маркетинг

Зв’язки з громадськістю і реклама

Багато людей вважають, що реклама і зв'язки з громадськістю є абсолютно схожі види діяльності. Однак це далеко не так. Діяльність в галузі реклами є оплачуваною за часом і простором роботою, що включає в себе передачу відомостей про певний продукт, призначених для залучення зацікавленої публіки. Зв'язки з громадськістю не націлені жорстко на збут певного продукту, тут важливу роль відіграє оповіщення членів цільових аудиторій (паблісіті), зміна ставлення до об'єкта за допомогою особливих дій, які тиражувалися через засоби масової комунікації. Крім цього головного відмінності між рекламою та зв'язками з громадськістю існують такі відмінності.

1. Рекламування виробляється майже виключно через канали масової комунікації. Зв'язки з громадськістю використовують, крім цих каналів, велика кількість інших засобів – брошури, слайди, презентації, виставки, спеціальні заходи, прес-релізи, публічні виступи та ін..

2. Рекламування має жорстку адресну спрямованість на споживачів певних благ і послуг. Діяльність по зв'язках з громадськістю орієнтована на багато видів аудиторій, до яких належать не тільки споживачі, але і власники акцій, партнери і постачальники матеріалів і устаткування, громадські організації, різні соціальні групи. Крім того, в якості цільових аудиторій зв'язків з громадськістю виступають і члени організації-замовника.

3. Функція реклами – це продаж товарів і послуг. Функція зв'язків з громадськістю – це створення оточення, в якому організація або особистість може успішно функціонувати.

Функціональні збіги зв'язків з громадськістю та маркетингу складаються з тім, що обидва ці види діяльності засновані на організаційних зв'язках і використовують подібні інструменти комунікації щодо впливу на соціальні групи. Відмінності маркетингу та зв'язків з громадськістю полягає в досягненні різних цілей.

Маркетинг працює тільки з покупцями і продавцями. Згідно з найбільш поширеним визначенням, маркетинг являє собою процес управління, мета якого – залучення покупців (клієнтів) на довгостроковій основі в порядку досягнення економічних цілей.

На відміну від маркетингу, зв'язки з громадськістю не ставлять своєю кінцевою метою залучення споживачів. Основною метою зв'язків з громадськістю є створення позитивної думки і відповідного позитивного поведінки у широкої громадськості щодо певного соціального об'єкта.

Зв'язки з громадськістю вважаються одним із базових компонентів маркетингу. Це, безумовно, вірно. Але зв'язки з громадськістю разом з тим являють собою самостійну галузь діяльності, яка має на специфічні цілі. Ця діяльність входить в маркетинг тільки в тій частині, яка стосується залучення споживачів до певного товару. У той же час зв'язки з громадськістю переслідують інші численні цілі: формування іміджу об'єкта, довготривалої зміни поведінки членів цільових аудиторій, гасіння конфліктів і т. д.


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 1167

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язки з громадськістю і журналістика | Основні компоненти і цілі діяльності у зв’язках з громадськістю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.