Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На основі такого всебічного аналізу виробляється мета.

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ, АБО ОБРАЗ-МОДЕЛЬ МАЙБУТНЬОГО РЕЗУЛЬТАТУ

Керівнику сфери загальної середньої освіти треба аналізувати загальноуправлінські методи організації своєї діяльності на основі ана­лізу всіх існуючих зв'язків цієї сфери, а саме:

взаємодії сектору освіти з іншими секторами економіки країни;

становища в самому секторі освіти;

взаємодії загальної середньої освіти з іншими складовими осві­ти (дошкільною, позашкільною, професійною, післядипломною);

становища в самому секторі загальної середньої освіти;

навчального середовища тієї загальноосвітньої структури, якою він керує;

всіх факторів впливу на структуру (школу, рай(міськ)во, освіту в регіоні тощо);

мети (що треба закріпити в режимі функціонування, що роз­вивати).

Мета обов'язково об'єктивізується в якомусь образі-моделі, визна­чаються параметри, критерії, норми оцінювання майбутнього резуль­тату. Тобто необхідно опановувати методи програмування.

Конкретизація діяльності колективу для досягнення мети потре­бує встановлення послідовності дій, частоти комунікативних зв'язків, регулювання в процесі виконання тощо.

Отже, особливу увагу треба приділяти структуруванню процесу (послідовності етапів, способам взаємодії, каналам зв'язку тощо).

Дуже важливо в умовах, які постійно змінюються, уміти оператив­но аналізувати ситуацію і приймати поточні рішення, делегувати ці повноваження виконавцям.

У ринкових умовах ситуативне управління набуває ваги, тому необхідно оволодіти методами оперативного, а іноді й реактивно­го реагування.

Крім того, розвиток демократії і гуманістичного управління зумов­лює поширення методів формування мотиваційної основи діяль­ності, методів рефлексії, саморегуляції, самоорганізації.До таких методів ми відносимо забезпечення умов самоаналізу, самоконтролю, періодичну зміну діяльності для створення ситуації кризи компетент­ності, метод нових завдань, метод створення ситуації додаткової орієн­тації, розробку й опанування нових методик, технологій, нового змісту навчання тощо. Усі ці способи діяльності сприяють розвитку творчих сил педагогів, стимулюють саморозвиток.

Для організації діяльності в такий спосіб необхідне спеціальне технологічне забезпечення управління. Це встановлення конкрет­них параметрів розвитку окремих складових загальної середньої освіти, виділення факторів і критеріїв діяльності на її конкрет­них ділянках, механізмів визначення якості процесу та результа­ту здобуття повної загальної середньої освіти.

Важливою є також розробка критеріїв оцінювання діяльності різних категорій педа­гогічних працівників. Маючи всі ці матеріали, легко здійснювати контроль і самоконтроль, коригування та самокоригування, роз­ширювати повноваження виконавців в управлінні, стимулювати їх саморозвиток.

На жаль, таких матеріалів загальна середня освіта сьогодні ще не має.


Читайте також:

  1. I. Правильно визначена мета.
  2. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  3. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  4. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  5. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  6. Алюміній і сплави на його основі
  7. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  8. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  11. Аналізуюче схрещування
  12. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація методів управління загальною середньою освітою | Суперечливі характери героїв твору.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.