МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На основі такого всебічного аналізу виробляється мета.ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ, АБО ОБРАЗ-МОДЕЛЬ МАЙБУТНЬОГО РЕЗУЛЬТАТУ Керівнику сфери загальної середньої освіти треба аналізувати загальноуправлінські методи організації своєї діяльності на основі аналізу всіх існуючих зв'язків цієї сфери, а саме: • взаємодії сектору освіти з іншими секторами економіки країни; • становища в самому секторі освіти; • взаємодії загальної середньої освіти з іншими складовими освіти (дошкільною, позашкільною, професійною, післядипломною); • становища в самому секторі загальної середньої освіти; • навчального середовища тієї загальноосвітньої структури, якою він керує; • всіх факторів впливу на структуру (школу, рай(міськ)во, освіту в регіоні тощо); • мети (що треба закріпити в режимі функціонування, що розвивати). Мета обов'язково об'єктивізується в якомусь образі-моделі, визначаються параметри, критерії, норми оцінювання майбутнього результату. Тобто необхідно опановувати методи програмування. Конкретизація діяльності колективу для досягнення мети потребує встановлення послідовності дій, частоти комунікативних зв'язків, регулювання в процесі виконання тощо. Отже, особливу увагу треба приділяти структуруванню процесу (послідовності етапів, способам взаємодії, каналам зв'язку тощо). Дуже важливо в умовах, які постійно змінюються, уміти оперативно аналізувати ситуацію і приймати поточні рішення, делегувати ці повноваження виконавцям. У ринкових умовах ситуативне управління набуває ваги, тому необхідно оволодіти методами оперативного, а іноді й реактивного реагування. Крім того, розвиток демократії і гуманістичного управління зумовлює поширення методів формування мотиваційної основи діяльності, методів рефлексії, саморегуляції, самоорганізації.До таких методів ми відносимо забезпечення умов самоаналізу, самоконтролю, періодичну зміну діяльності для створення ситуації кризи компетентності, метод нових завдань, метод створення ситуації додаткової орієнтації, розробку й опанування нових методик, технологій, нового змісту навчання тощо. Усі ці способи діяльності сприяють розвитку творчих сил педагогів, стимулюють саморозвиток. Для організації діяльності в такий спосіб необхідне спеціальне технологічне забезпечення управління. Це встановлення конкретних параметрів розвитку окремих складових загальної середньої освіти, виділення факторів і критеріїв діяльності на її конкретних ділянках, механізмів визначення якості процесу та результату здобуття повної загальної середньої освіти. Важливою є також розробка критеріїв оцінювання діяльності різних категорій педагогічних працівників. Маючи всі ці матеріали, легко здійснювати контроль і самоконтроль, коригування та самокоригування, розширювати повноваження виконавців в управлінні, стимулювати їх саморозвиток. На жаль, таких матеріалів загальна середня освіта сьогодні ще не має. Читайте також:
|
||||||||
|